![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: heb je interesse in een extra veld 'politieke voorkeur' in je profiel? | |||
Ja, ik wil duidelijk maken voor welke partij ik ben |
![]() ![]() ![]() |
22 | 27,16% |
Ja, ik wil duidelijk maken voor welke strekking ik ben |
![]() ![]() ![]() |
14 | 17,28% |
Nee, voor mij hoeft het niet |
![]() ![]() ![]() |
45 | 55,56% |
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() n.a.v. deze topic wilde ik graag het volgende voorstellen:
zou het niet interessant zijn mocht er in het profiel een extra veld komen met je politieke voorkeur, zodat je niet bijna verplicht bent om een partijlogo in avatar of sig te hebben om duidelijk te maken bij welke partij je wél of n�*et hoort? kan ook gelden voor strekking
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik ben weliswaar een onafhankelijke denker, maar ik denk eerlijk gezegd dat uit veruit de meeste van mijn berichten mijn politieke voorkeur wel overduidelijk blijkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Wat wil je daar dan in ?
Links-rechts, ... of meer drugs voor-tegen, misdaadbestrijding hard-soft, koning voor-tegen, ... Het is niet gemakkelijk om alle stromingen in enkele strekkingen onder te verdelen. Bvb. monarchie : in theorie is links tegen een koning en rechts voor, maar in de praktijk lijkt dit gewoon omgekeerd te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() mij lijkt het interessantste om je favoriete partij te kiezen, dat weet iedereen meteen tot welke strekking je (het meest) hoort, sommige mensen springen dan weer van de hak op de tak in het stemhokje, maar willen zich mss het liefst omschrijven als extreem-recht of centrum-links, maar dat geldt dan weer niet voor al je standpunten..
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik niet direct een politieke voorkeur, ik hou nogal van een evenwichtige vertegenwoordiging van verschillende strekkingen in het politieke landschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat zo'n extra veld met een politieke voorkeur ook niet echt nodig is, aangezien je al veel kan afleiden uit het profiel van een persoon en zijn handtekening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind dat het moeilijk is, soms is het duidelijk, maar in veel gevallen niet. Anders krijgen we de indruk dat het hier allemaal Belangers zijn..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Meestal is het toch na een aantal posts redelijk duidelijk ... Zelf vrij hard "zwevend" (ik kijk gewoon naar partijprogramma's elke verkiezing, niet naar de naam die erop kleeft), hou die "hokjes" dus maar vant forum ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle Belgen zijn gelijk voor de wet. Ge moet dus uw recht kunnen krijgen zonder tussenkomst van een politieker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() geen slecht gedacht.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een heel goed gedacht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |