![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het komt er op aan dat het kind wordt opgevoed met de nodige genegenheid en ouderlijke liefde. Da's alles. Misschien moet u eens praten met kinderen die opgevoed werden met gelijkgeslachtige ouders . Toemaatje. Universiteit van Utrecht. (18 mei 2022) “Op dit moment is het in 9 van de 27 EU-landen voor ouders van gelijk geslacht verboden om kinderen te adopteren. Een vaak gehoord argument: kinderen gaan negatieve effecten ondervinden doordat de ouders dezelfde sekse hebben.” Het onderzoek van Mazrekaj haalt dit argument onderuit. “Kinderen met ouders van gelijk geslacht doen het hartstikke goed. Dat zagen we ook al in ons onderzoek naar de onderwijsprestaties externe link. Het is dan ook belangrijk om de drempels voor ouders van gelijk geslacht die willen adopteren weg te werken.” Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2024 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je het wat duidelijker formuleren zodat jij jezelf niet misbegrepen voelt ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 mei 2024 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor iedereen met een gemiddelde intelligentie is het duidelijk genoeg.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moraliteit van het verhaal is het feit dat u homokoppels anders wenst te behandelen als niet homokoppels terwijl daar geen basis voor is. Ze voeden immers even goed hun kinderen op
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 30 mei 2024 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In een poging om progressief en liberaal te doen wandel je dan met open ogen een Handmaid's Tale dystopie binnen. De weg naar de hel ligt geplaveid met goede bedoelingen. Zie maar naar de chemische en chirurgische castratie van kinderen, en de wilde weldoeners die dobbermigranten gaan "redden" voor de Noord-Afrikaanse kust. Homo-adoptie heeft ook alles in zich om net zo'n nachtmerrie te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ????
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2 mannen kunnen nooit de rol van een moeder volbrengen. Massa's studies en getuigenissen tonen dat aan. En homoseksuelen moeten godverdomme eens ophouden met al die wetenschappelijk gefundeerde kritiek neer te zetten als discriminatie.
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij zegt de dingen zoals ze zijn. Ik zou graag een debat tussen De Wever en hem zien. Het masker van de NVA zou op een pijnlijke manier afvallen. De Standaard is trouwens een linksgezinde krant van de regimepers. Uiteraard zijn zij doodsbang voor VD Driessche. Dus proberen ze hem maar te schaden met persoonlijke aanvallen. We zijn niks anders gewend
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Je moet echt wel een idioot zijn om de omvolking niet te zien.
Moslims nemen onze middelbare scholen volledig over. Ganse gemeenten worden 1 voor 1 ingepalmd. Er zijn helaas veel mensen die het zonlicht nog zouden ontkennen om te kunnen vasthouden aan hun politieke correctheid.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() N-VA is een linkse partij die rechtse praatjes verkoopt, maar samenwerkt met de PS die staat voor het omgekeerde van alles wat de NVA beweert te beogen. Wie het debat tussen De Wever en Magnette heeft gezien, zou moeten weten dat er geen enkel raakvlak is. Gesprekken zijn zinloos en zullen er alleen toe leiden dat 1 van de 2 moet toegeven. En Magnette zal het niet zijn. Ik mag hopen dat Vlamingen niet in de val trappen en op NVA stemmen. Dat is gewoon een stem voor nog meer van hetzelfde.
Het VB zegt ten minste rechtuit waar het voor staat. Dat gejank over fascisme en racisme is zo laagbijdegronds. Moeten we echt uitleggen waarom het niet oké is dat we geld geven aan oorlog en asielzoekers terwijl 20% van de Belgen in armoede leeft? Dan is de samenleving nog dommer dan ik dacht. Maar dat verbaast me weinig als ik zie hoeveel dwazen zich met een experimenteel goedje lieten inspuiten tijdens de covidperiode. Velen verdedigen hun keuze vandaag de dag nog steeds. Eigenlijk vind ik het erg dat de toekomst van ons land deels bepaald wordt door het stemgedrag van mensen die dom zijn.
![]() |
#36 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Hetzelfde met een moeder. Als ze 1 of andere emotionele trauma dump op je doen. Ze weten tenminste altijd dat dat kind van hun is. Al is zij zelf een compleet wrak. Er heerst toch wel een zekere vorm van sereniteit tussen een moeder en een zoon. Ze respecteren je "hoe moet ik dat zeggen", je private sfeer. Als die aansteek er zelfs niet is bij een moederfiguur. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
maar ok als je daar in gelooft geef gerust welke ebwijzen je daarvoor hebt dat zo goed als al die migratie opgezet is, net zo goed vand e EU samenzwering om de grenzen "open" te houden voor deze kolonisten.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |