![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil niet "minder" eten, ik ervaar gewoon dat ik met minder verder kan komen.
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() 1 dag alleen vruchten eten is heel gezond ok Cufi, moet ik ook proberen
2 dagen per week toch te weinig eten is ook heel gezond wel voldoende water drinken, doorspoelen vuiligheid en gelijk naar toilet om het afval te dumpen, niet ophouden |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge elke avond een kilo eten naar binnen werkt kan je waarschijnlijk ook met minder toe komen, ja...
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je hebt geen eskimo-genen. Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb argumenten genoeg aangehaald om aan te tonen dat een kilo als avondeten echt wel veel is. Waarschijnlijk zit hier ook de reden dat jij je beter voelt als je eens een paar dagen niet eet.
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik eet met gemak meer dan een half pak volkoren spaghetti op (250g ~ 300g droog).
Ik eet dat wel niet elke dag en ik eet er ook veel groenten bij. Men heeft me al aangeraden om meer fruit en gezonde tussendoortjes te eten zodat ik geen gigantische porties meer eet. Ik moet ook groenten hebben bij mijn eten. 1 + 1 = 3 noem ik dat. Mensen die een broodje smos bestellen en dan de helft van de groenten (komkommers, wortels, enz) eruit laten... What the f...
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los van argumenten, ik heb het eens nagewogen en ge zit rap aan een kilo hoor .
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn reeds mensen die enkel vlees eten en gezondheidsvoordelen benoemen
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ge hebt harde noeste werkers die stevige maaltijden nodig hebben om aan voldoende energie te raken om fysiek werk te verrichten.. en ge hebt bijbellezers... die laatsten voeren geen kloten uit en hebben dan ook nauwelijks voeding nodig eh.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie krijgt zoiets over 1 avond verspreid niet op? Een paar borden vol au vent met kroketjes is al snel bijna 2kg.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl gij wa blowed en denkt iets beleefd te hebben na 2g droge cubensis? ![]() Plezant hé, persoonlijk worden ![]()
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 29 augustus 2025 om 08:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister
|
![]() We werken allebei.
Feit is wel dat ze -gezien haar beroep en functie enzo- meer verdient.. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw neerkijken maakt oe ni beter en as ge alleen vanachter uw scherm die zaken durft zeggen, zou ik oewen teut houden. want tis ni omda ge werkt da ge ineens ginne leegloper meer zijt. Tis daarom da ge ook altijd nen leeglopen zult blijven.
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 29 augustus 2025 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt neem de golle vrouwenporties ofzo?
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cheesy crust en gewoon een pepperoni Enfin, het is 800g a 1,5kg volgens duck ai: Een grote pizza van een pizzeria weegt meestal tussen de **800 gram en 1,5 kilogram**, afhankelijk van de ingrediënten en de dikte van de bodem. Een pizza van **1 kilogram** is dus heel gebruikelijk, vooral als deze rijkelijk belegd is. Als je meer wilt weten over specifieke pizzeria's of hun menu's, laat het me weten!
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 29 augustus 2025 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemde manier om naar eten te kijken alleszins. Normale mensen kijken naar voedingswaarde. Hoeveel koolhydraten, eiwitten, verzadigde en onverzadigde vetten en dan uiteraard de hoeveelheden aan mineralen en vitamines. Vervolgens bekijk je je activiteitenniveau en daarop baseer je een voedingspatroon. Stellen dat je toekomt met 1 of 2 kilo aan eten slaat nergens op.
Als ik een fietstocht van 200 km onderneem zal ik veel suikers en mineralen binnenspelen. Als ik een dag in de zetel zit te netflixen heb ik die suikers niet meteen nodig. Maar zowieso is het aangewezen om voldoende eiwitten te nemen, die zorgen immers voor een verzadigd gevoel waardoor je de koolhydraten wat meer links laat liggen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN