![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Splitsen dus wat betreft het beleid, maar de reglementering en financiering blijven in samenspraak met de federale regering. Of hoeft het voor de flaminganten-centenminnaars dan niet meer?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
P.S. deze 3 partijen zijn goed voor 51% van de stemmen dus...
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() Laatst gewijzigd door snoodaard : 23 april 2005 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
't Was te verwachten.. Die moet federaal blijven omdat dan de .. pot groter is, zeker?
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag had ik evenwel eens vernomen welke problemen dit voor gevolg zou hebben. Daar spreekt u immers niet over; u blijft immers maar een beetje wollig doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En natuurlijk ging de doorluchtige Leider-Voorzitter Hans I le Grand niet op volgende opmerkingen in:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik kan alleen maar mijn bede van enkele dagen terug herhalen: kan iemand ervoor zorgen dat de voorzitter van een partij die op onze kieslijsten wil staan, iemand wordt met een strikt minimum aan intellectuele capaciteiten? Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hans I le Grand, als overtuigd francofiel en franskiljon verlaagt zich natuurlijk niet om wandelingen te maken in een van de natuurrijkste Vlaamse dorpen... En zeker niet nu dat dorp zo dicht bij de Nederlands grens ligt... Wat een verschrikking voor Hans I le Grand! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 24 april 2005 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ging wel degelijk om de verkeersreglementering die men op totaal onbegrijpelijke wijze wil splitsen terwijl NIEMAND daarom vraagt. Alleen al op vlak van snelheidsbeperkingen en snelheidscontroles zie ik grote problemen op de Brusselse ring en de Brabantse wegen in het algemeen. Laatst gewijzigd door Hans1 : 24 april 2005 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar het om gaat is dat een weg die over het grondgebied van meerdere landen loopt helemaal geen verkeersproblemen moet creëren. Niet bij St-Jan-in-Eremo, niet bij de Nederlandse grens, niet bij de Duitse grens en niet op de Brusselse Ring. Laatst gewijzigd door groene flamingant : 24 april 2005 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de meeste Vlaamsnationalisten daar kunnen mee leven. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zijn we écht wel naar op weg hé! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Als de Vlamingen in het scenario stappen van "geen splitsing BHV" in ruil voor bvb. "ministerie van verkeer" dan zijn ze OERDOM.
Het gevolg zal zijn dat geen enkel vliegtuig nog over Brussel mag vliegen en dat ze enkel nog over Vlaanderen mogen vliegen. Trouwens enkel de politici zijn voorstander om onnozele ministeries te splitsen. Enkel zij, en zij alleen hebben voordeel bij het creeren van nieuwe ministeries. Dan kunnen ze deze weeral bemannen met vriendjes welke dan een goed pree opstrijken en geen bal uitsteken. ![]() Er zijn maar enkele bevoegdheden die eventueel als pasmunt kunnen gebruikt worden : het splitsen van bevoegdheden die sociale zaken, misdaadbestrijding (justitie) en belastingen (financien) behelsen. Voor minder mag men niet gaan. Laatst gewijzigd door Geertje : 25 april 2005 om 08:04. |
![]() |
![]() |