![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Blijkbaar moeten deze mensen geen belastingen betalen!! volgens jullie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
WC-madammen hebben trouwens geen been hebben om op te staan, niemand kan je verplichten om te betalen. Volgens mij is een zaak die eten en drinken aanbiedt zelf verplicht om WC's aan te bieden, en heeft klant geen enkele verplichting.
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Men wil weeral arbeidsvernietigende maatregelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens erg dat ge overal moet betalen om te mogen pissen.. 's waar hé, of nie? Dat ze dan maar vertrekken de bedrijfsleiders, gaat gij maar eens achter hun bureau zitten, we zullen zien hoe goed een doorsnee plebejer erin slaagt een internationaal bedrijf recht te houden. Ieder zijn vak, en dat geldt voor managers ook. Het is toch zo gemakkelijk om commentaar te geven van langs de kant hé man. Zeker als het enige waar je mee in moet zitten is of Anderlecht of Club gaat winnen en je vrouw niet gaat zeiken als je weereens met je maten op café gaat zitten. Alles is de schuld van het systeem is de mentaliteit. Wel jongen, stop met zagen, niks houd je tegen om zelf een bedrijf op te starten, je moet er je alleen voor inspannen, en harder dan je moet doen om je jalouzie op internet rond te spuien onder het mom van een ideologie die in de praktijk nooit zal werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() haha, pensioen gerechtigde 'Frans fiscus' heeft een enorme fraude gevonden.
Hij zal wel gepromoveerd worden nog net voor zijn pensioen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 19 mei 2005 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ga een zware uitspraak doen, maar ik denk vrij correcte. Hier in Vlaanderen is er GEEN ENKELE zelfstandige ondernemer of patroon die niet fraudeert, en die zijn belastingen correct invult.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Pff, ik pis liever tegen een boom, 20cent om mijn gevoeg te doen, ben je gek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hopen dat er ergens een scherpe homo rondloopt die hem gratis terug wil duwen? Zou ik na het plassen een bonneke mee mogen, om het 'af te trekken' van mijn belastingen???
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Er mag ook al eens gelachen worden in deze barre tijden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij niet gelaten, eindelijk geen foefkes meer en kan ik die veel te dure boekhouder een wipke geven! Ben akkoord met 40% voor alle inkomens boven een zeker bedrag, 20% voor de lage en voor iedereen gelijk! Dat is de basis en daar teken ik voor! VLD VLD VLD VLD VLD I LOVE YOU AGAIN (tenzij er morgen iemand 20% voor iedereen voorsteld, of 30% is mij ook nog goed! ) En ja de bijdragen halveren hé zoals aangekondigd! Dan zijn we weer vertrokken en voor een goei ! |
|
![]() |
![]() |