Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 20 mei 2005, 13:54   #21
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Dat is jouw goed recht om hier te vertrekken als je niet akkoord gaat met de door ons gevolgde weg. Ik kan je daar echter niet bij helpen, als jij hier niet langer wenst te komen zul je gewoon moeten uitloggen en trachten alt + f4 te hanteren, meer kan ik niet doen.

CHIPIE is geband om wat hierboven is gezegd en wat in 95% van de gevallen de reden tot een ban is, nl. het net iets te vaak persoonlijk worden.
ok, ik ben al weg. ik hoop alleen dat je ergens wel beseft dat je fout bezig bent wat Chipie betreft. Vergeet niet, ik ben ook één van die armen tegen wie hij het vaak had maar er zitten daar véél en véél ergere personen die constant op de kap zitten van de doppers. Ik blijf het onterecht vinden en hoop dat jullie eens goed willen nadenken waar je eigenlijk mee bezig bent.
debbie is offline  
Oud 20 mei 2005, 13:55   #22
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie
Das helemaal het toppunt. Die kerel mag één week niet posten en dan kan hij weer lekker zijn ding doen. En jullie vinden het normaal dat Chipie er helemaal af ligt?
Van mij moet hij echt niet weg. Ook al kon hij regelmatig "het bloed onder de nagels" halen. Maar er zijn er idd veel ergere die ongemoeid worden gelaten. (of die "net op tijd" kunnen stoppen)

Laatst gewijzigd door Pietje : 20 mei 2005 om 14:02.
Pietje is offline  
Oud 20 mei 2005, 16:17   #23
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

we zijn allemaal in ban van de ban.
Het Skill Effect is offline  
Oud 20 mei 2005, 18:34   #24
de flandrien
Banneling

de flandrien's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t134806
Als je dit in je achterhoofd houdt, dan zijn moderators gewoon overbodig ...
Bovendien, zijn de moderators van een forum, gewoon een nieuwe truuk om deze democratische vorm terug teniet te doen ...

Bannen moet kunnen, maar alleen als er over de 'wettelijke schreef' wordt gegaan.
Je hebt volledig gelijk. Ik vraag mij ook af waarom dat de ene tijdelijk gebant is en de andere definitief en wat de regelgeving hier omtrent is. Nergens kan je bijvoorbeeld terugvinden: op die overtreding staat een tijdelijke ban en op die overtreding staat een definitieve. Dus niet alleen on-democratisch, maar ook niet-transparant is die ban-politiek van de moderatie.
de flandrien is offline  
Oud 20 mei 2005, 18:38   #25
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Lees daarom de forumregels:

Citaat:
De beheerders en moderators van dit forum zullen proberen ongewenst materiaal zo snel mogelijk te verwijderen van de site. Het is echter onmogelijk om ieder bericht te controleren. Door in te stemmen met de voorwaarden erken je dat alle berichten op dit forum de meningen en gezichtspunten van de gebruikers zijn en niet van de beheerders, moderators of webmaster (behalve bij de berichten die door deze mensen geplaatst zijn). Het beheer kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van berichten van gebruikers.

Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst. Verder die je je te houden aan de van toepassing zijnde wetten en regels. Indien je je niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van het beheer niet volgt, dan kan je meteen en permanent geband worden en zal eventueel je service provider op de hoogte worden gesteld van je gedrag. Het IP adres van je computer wordt bij ieder bericht opgeslagen om het beheer van de site te vereenvoudigen. Verder bewaart het systeem cookies op jouw computer. Deze cookies bevatten geen van de gebruikers informatie die in het profiel opgegeven wordt. Door deze voorwaarden te accepteren stem je er in toe dat bovenstaande gegevens bijgehouden worden. Deze informatie zal niet bekend worden gemaakt aan derden zonder jouw toestemming. Het beheer van de site is niet aansprakelijk voor hack pogingen die het gevolg zijn van het eventueel bekend worden van deze informatie.

Het beheer van de site heeft het recht alle berichten te verwijderen, bewerken, verplaatsen en hebben het recht onderwerpen en forums te sluiten op het moment dat zij dit passend vinden. Het email adres dat je opgeeft wordt alleen gebruikt voor het bevestigen van je account en wachtwoord en voor het verzenden van een nieuw wachtwoord als je je wachtwoord vergeet.
Andere regels moet je opzoeken via "suggesties & mededelingen".

Het is hun forum trouwens en ik heb geleerd me als gast te gedragen. (als ze niet kijken)
Oud 20 mei 2005, 18:39   #26
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Als je éénmaal gebant bent,is het dan onmogelijk om een nieuw profiel aan te maken?

Novalis
Grellig is offline  
Oud 20 mei 2005, 18:40   #27
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Ze zijn trouwens nog mild.
Als je ziet welke berichten er allemaal zouden moeten verdwijnen die onder de noemer 'kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten' vallen.
Oud 20 mei 2005, 18:41   #28
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Als je éénmaal gebant bent,is het dan onmogelijk om een nieuw profiel aan te maken?
Geen idee, nog niet geprobeerd na m'n ban.

Maar tijdens de ban kan je enkel via via nog een account maken.
Oud 20 mei 2005, 18:42   #29
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Geen idee, nog niet geprobeerd na m'n ban.

Maar tijdens de ban kan je enkel via via nog een account maken.
Das waar,jij bent ook terug van weggeweest.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 20 mei 2005, 19:08   #30
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Das waar,jij bent ook terug van weggeweest.
Ik blijf dezelfde want ik zit hier al lang.
Ne zo'n 3 maanden is er nog niet veel veranderd.

Maar zelf ondanks die ban, voel ik me hier goed.
Oud 20 mei 2005, 19:11   #31
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vraag me dan af hoeveel gebruikers ze zouden bannen als ze zich zelf aan hun regels zouden houden.

Misschien alleen degene waartegen ze geen argumenten meer kunnen aanbrengen in een discussie?
Diegene waar ze veel klachten van krijgen, denk ik.

Maar ik kan daar geen antwoord op geven.
Oud 20 mei 2005, 19:43   #32
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie
Het is mij een raadsel wat de reden daarvoor is maar Chipie is dus gebannen. Terwijl er hier mensen op het forum de meest erge zaken verkondigen, ronduit de meest afschuwlijke dingen zeggen tegenover holebi's, terwijl er hier neo-nazi's en rascisten openlijk de rottigste dingen vetellen, terwijl sommigen anderen constant aanvallen, wat Chipie niet deed, smijten ze hem gewoon van het forum. Op zo'n forum wil ik niet langer geregistreerd blijven en ik vraag dan hiermee ook aan de moderator om mij te bannen.

Het beste ermee, vaarwel.
Chipie geband?

Cultureel marxisme, d�*t is het!
Oud 20 mei 2005, 20:01   #33
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
. (als ze niet kijken)

Ik dacht dat je in het ziekenhuis opgenomen was vanwege hoofdpijn
Geertje is offline  
Oud 20 mei 2005, 20:05   #34
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Ik dacht dat je in het ziekenhuis opgenomen was vanwege hoofdpijn
En ik had stiekem gehoopt dat er genoeg tijd was voor originelere grapjes.
Oud 20 mei 2005, 20:07   #35
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
En ik had stiekem gehoopt dat er genoeg tijd was voor originelere grapjes.
volgens Raf hebben 'rechtsen' geen gevoel voor humor, dus moet je het bij mij stellen met flauwe grapjes
Geertje is offline  
Oud 20 mei 2005, 20:10   #36
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Och, ik denk niet zo links-rechts als mij wordt verweten.
Oud 20 mei 2005, 20:18   #37
Jeroen

Standaard

Citaat:
Als je dit in je achterhoofd houdt, dan zijn moderators gewoon overbodig ...
Bovendien, zijn de moderators van een forum, gewoon een nieuwe truuk om deze democratische vorm terug teniet te doen ...

Bannen moet kunnen, maar alleen als er over de 'wettelijke schreef' wordt gegaan.
We hebben het al vaak gezegd, maar dit is hier gewoon geen democratie, dus al die democratische argumenten gaan niet op.
Het is geen democratie en we trachten het ook niet te zijn.

De kosten en de lasten worden gedragen door de eigenaars, mij lijkt het logisch dat de eigenaars dan ook bepalen wat er kan. Alle gebruikers zijn hier te gast en kunnen hier te gast blijven zolang zij dat wensen en zolang de eigenaars ze tolereren. Niettemin hebben we voldoende respect voor onze gasten, en beseffen we ook dat een forum zonder gebruikers behoorlijk nutteloos is, waardoor we wel vastliggende regels hebben waarbinnen een gast of gebruiker zich moet gedragen. Wie dat niet doet kan een waarschuwing krijgen en/of een ban. Wat een waarschuwing en/of ban kan opleveren is vrij simpel, nl. datgene die wettelijk niet toegestaan is of een persoonlijke aanval. Een ban resulteert zo goed als steeds na meerdere waarschuwingen, alleen bij uitzonderlijke excessen kun je meteen een ban krijgen. Het aantal waarschuwingen alvorens geband te worden, alsook de duur van de ban, wordt steeds geval per geval bekeken omdat niet iedere situatie gelijkaardig is.
Jeroen is offline  
Oud 20 mei 2005, 21:37   #38
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

op basis van de 'forumregels' kun je 95% van wat hier zit bannen.
wat chipie's ban betreft, dat was m.i. ook niet nodig.

ik heb vernomen dat king of beggars and fleas moderator is.
hij doet en laat wat ie wil natuurlijk, maar was hij misschien een beetje te ijverig?

debbie blijf toch hier meid.
ik vond je een toffe.
Mitgard is offline  
Oud 20 mei 2005, 21:48   #39
ingenious

Standaard

chipie was echt wel heel sterk in het op de man spelen, in plaats van op de mening. we worden hier bijna allemaal wel eens persoonlijk, ik ook, en dat geef ik grif toe. daar moet mijns inziens niet meteen voor geband worden. maar er zijn grenzen natuurlijk, en blijkbaar had chipie die hier bereikt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 20 mei 2005, 21:52   #40
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
chipie was echt wel heel sterk in het op de man spelen, in plaats van op de mening. we worden hier bijna allemaal wel eens persoonlijk, ik ook, en dat geef ik grif toe. daar moet mijns inziens niet meteen voor geband worden. maar er zijn grenzen natuurlijk, en blijkbaar had chipie die hier bereikt.
Sorry dat noem ik niet 'sterk' maar peutergedrag...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be