![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() zo wat, welke geaardheid een mens ook mogen hebben, gaat het hier enkel om de sex of bestaat er meer dan dat. Als personen nu verliefd op elkaar zijn hetero of holebi wat maakt het dan uit. Liefde is een mooie zaak en met of zonder cijfers liefde tssn mensen is iets dat gerepecteerd mag worden. Waarom altijd met cijfertjes goochelen terwijl er mijns insziens meer is dan een cijfer of zijn we allemaal zo doorgenormeerd en gerationaliseerd dat we geen gevoelens meer hebben en vergeten dat het gevoel nogal altijd de mens bepaald. En terloops hoeveel mannen hebben geen vrouwelijke trekjes maar durven ze niet te uiten omdat deze maatschappij verwacht dat de man een macho is en daardoor hij zijn lieve en tedere kant verbergt uit angst uit gestoten te worden.
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze thread lijkt zo een beetje op De Juiste Prijs van Jan Theys.
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg me nou eens: wat kan het je schelen of je buurman nu politieagent, winkelier, werkloze of homo is, zolang hij je vrouw/dochter/zoon maar niet (tegen hun wil ... ai ai ...) lastig valt ? Wat kan het je schelen of je buurman zijn vrouw (met haar instemming) vanachter in de poep pakt (en liefst niet droog), zolang 't een en 't ander diskreet genoeg gebeurt en niet in jouw voortuintje ? Wat kan jij je nu druk maken over het privé leven van andere mensen? Kan jou het wat schelen dat mijn kinderen gewoon samenwonen en niet zoals mijn vrouw en ik ouderwets getrouwd zijn ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Het laatste wat ik erover heb gelezen heb, gaf een schatting weer van 5 �* 8%. Heb geen idee meer welke de bron was, maar ik meen me te herinneren dat het om een "wetenschappelijke" studie ging (what's in a word op dit forum?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ik denk dat er minstens 51 % homo's zijn. Heb ik eens gelezen in een studie.
Het perverse zou dan zijn dat we ze zonder problemen zouden kunnen discrimineren. Want een meerderheid kan niet gediscrimineerd worden. allez volgens dien enen toch hoe heet hij nu weer.... De Zwarte of zo iets... ge weet wel die van dat centrum... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() Oh oh, Geert Hoste krijgt scherpe concurrentie!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das heel juist van U,ik ken zelfs veel Holebis die rechts denkend zijn,ik vraag mij trouwens al waarom mensen steeds holebis in dat links kamp zetten
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'tja
Dat deze persoon daar plezier in schept om deze onzin te posten zegt veel over dat klein kind hé ![]()
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eerlijk gezegd vind ik dat de starter van deze thread teveel beloond wordt door en masse op die onzin te reageren. Als iedereen zich gewoon zou onthouden, dan zou dat draadje snel dood zijn.
Dit is alvast mijn eerste en laatste bijdrage hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() zet het woord homo in uw titel en ge hebt succes....
oooohhh shit het staat er niet in... 't zal rap gedaan zijn dus.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar een topic met cijfers over heterokoppels zou zo afgevoerd worden,niet?
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Pajot is ook weer zo ene die schrik heeft van zijn eigen gevoelens. Door zulke artikels kan ie zichzelf wijsmaken dat hij niet homosexueel is.
kastnicht! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN