Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 oktober 2005, 21:32   #21
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Groot-Links's schermafbeelding

Standaard

Allé ben eens benieuwd wat Pieter naar z'n hoofd zal geslingerd krijgen door de iets minder intelligente blokkers. Verwarring alom.
Groot-Links is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 21:34   #22
Revolutie
Parlementslid

Revolutie's schermafbeelding

Standaard

Voor mij is Pieter gerust welkom.
Oud 11 oktober 2005, 21:43   #23
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Ik heb geen probleem met hardwerkende Polen die hier proberen om hun lot te verbeteren. Ik heb wel een probleem met de massa's vreemdelingen die linea recta naar het OCMW lopen de moment dat ze hier binnen zijn.
Zoals Diether al terecht aangaf, als de VB-ers toch zo'n racisten zijn, zullen ze wel afhaken bij de volgende verkiezingen zeker?
Vergeet er niet bij te zeggen dat er bepaalde VB'ers al aangeklaagd hebben dat het vb niet hard genoeg meer is tegenover de allochtoon

om er zo eentje te noemen Filip De Man
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 21:57   #24
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
ik wil ook bij het VB horen btw.. [size=3]ik denk dat mijn visie bij het VB perfect past[/size]..
Zie hieronder de "visie" van Shizie (een kleine greep uit de bloemlezing) :
Citaat:
Nazi Duitsland had iets speciaal.. dunno hoe ik het kan omschrijven... All lost though :/
Citaat:
hoe blanker hoe beter
white man marches on!
Citaat:
Kill them all.
Ze hebben geen recht om zich hier te vestigen.
Citaat:
Emn ik ben niet beter dan een Turk hoor maar ik vind dat Belgische meisjes die hun superiore genen mengen met minderwaardige genen wel volksverraadsters zijn.
Citaat:
Vlaamse vrouwen die met negers, turken, marokkanen en andere ingevoerde groepen trouwen zijn volksverraadsters.
Citaat:
[size=4]Plaats daar antipersoonsmijnen, laat honden los en shoot to kill.[/size]

Probleem met die negers is dat eens ze binnen zijn kunnen ze niet gedeporteerd worden aangezien men niet weet waar ze vandaan komen etc.
Daarom moet men ALLES doen om te zorgen dat ze niet binnen geraken
Citaat:
de bewakers moeten die apen gewoon afschieten. shoot to kill.

zal RAP gedaan zijn met indringers
Citaat:
eerst moet de sociale zekerheid afgeschatft worden en dan pas moet zal men beginnen in te zien dat iemand die straatarm is beter geen kinderen maakt.
Met een dergelijk ideeëngoed zal jij je vast heel goed thuis voelen bij het Zwart Blok. Proficiat. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by No Pasaran on 11-10-2005 at 22:59
Reason:
--------------------------------

Citaat:
ik wil ook bij het VB horen btw.. [size=3]ik denk dat mijn visie bij het VB perfect past[/size]..
Citaat:
Nazi Duitsland had iets speciaal.. dunno hoe ik het kan omschrijven... All lost though :/
Citaat:
hoe blanker hoe beter
white man marches on!
Citaat:
Kill them all.
Citaat:
Emn ik ben niet beter dan een Turk hoor maar ik vind dat Belgische meisjes die hun superiore genen mengen met minderwaardige genen wel volksverraadsters zijn.
Citaat:
Vlaamse vrouwen die met negers, turken, marokkanen en andere ingevoerde groepen trouwen zijn volksverraadsters.
Citaat:
[size=4]Plaats daar antipersoonsmijnen, laat honden los en shoot to kill.[/size]

Probleem met die negers is dat eens ze binnen zijn kunnen ze niet gedeporteerd worden aangezien men niet weet waar ze vandaan komen etc.
Citaat:

Citaat:
eerst moet de sociale zekerheid afgeschatft worden en dan pas moet zal men beginnen in te zien dat iemand die straatarm is beter geen kinderen maakt.
Met een dergelijk ideeëngoed zal jij je vast heel goed thuis voelen bij het Zwart Blok. Proficiat. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Citaat:
Citaat:
hoe blanker hoe beter
white man marches on!
Citaat:
Kill them all.
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Citaat:

Citaat:
Met een dergelijk ideeëngoed zal jij je vast heel goed thuis voelen bij het Zwart Blok. De rode loper ligt klaar.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Esperanza : 11 oktober 2005 om 21:59.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 22:19   #25
leeuw
Burger

leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie
Voor mij is Pieter gerust welkom.
Je bent lang niet de enige die dat zegt hoor...
Zondag op de VB-meeting (A-conventie) zijn er mega veel van dit soort reacties geweest.

Reacties van veel millitanten uit de basis!! Mensen die zeggen dat de gehele afdeling erachter staat....
Oud 11 oktober 2005, 22:43   #26
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
daar wil ik iets aan toevoegen, speciaal voor u

ALL COMMIES MUST HANG.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 00:28   #27
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Vergeet er niet bij te zeggen dat er bepaalde VB'ers al aangeklaagd hebben dat het vb niet hard genoeg meer is tegenover de allochtoon

So? Dat is ongeveer even relevant als de mening van een pakweg Marino Keulen binnen de VLD.

En daarnaast vind ik dat het VB het vreemdelingenstandpunt zeker niet verder meer mag afzwakken, ik ben het niet met De Man eens, maar sta oneindig veel dichter bij hem in mening dan bij pakweg een Mieke Vogels.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 06:25   #28
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
daar wil ik iets aan toevoegen, speciaal voor u

ALL COMMIES MUST HANG.
Ja, ja, ik weet ondertussen al dat in het simplistische denkpatroon van een (would-be) blokker alle niet-blokkers commies zijn. Wordt wel een beetje eentonig...
Oud 12 oktober 2005, 06:48   #29
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Huidskleur speelt geen rol. Vlaming onder de Vlamingen willen zijn , wél.
Oud 12 oktober 2005, 07:17   #30
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Ja, want dat is toch zo een privilege...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 08:10   #31
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Huidskleur speelt geen rol. Vlaming onder de Vlamingen willen zijn , wél.
Dat zou een fenomenale slogan kunnen zijn!
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 10:24   #32
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

De jaloezie van sommigen zelf-uitgeroepen progressieven is echt wel niet meer gezond. Om dan nog niet te spreken van wacko Stephanieke (Stephan waarschijnlijk voor de vrienden )

Laat die gast (Pieter Van Boxel) toch doen.
Oud 12 oktober 2005, 10:28   #33
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3

Ik denk wel dat ze met allochtoon niet Pieter Van Boxel bedoelen, maar wel de legioenen ongeschoolde, eentalige (hun moedertaal dan nog), vreemdelingen die hier komen leechen op ons sociaal systeem.

Uw eigen partij vult allochtoon dan weer anders in. Uw kameraden haten alles wat te maken heeft met moslims en arabische nationalisten. Maar Patrick Janssens en z'n langharige moslimhoer hebben al het publiekelijke ongenoegen bij de antwerpse moslims gevoeld hoor
Oud 12 oktober 2005, 11:32   #34
Trajanus
Banneling

Trajanus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Prima.
Trajanus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 11:48   #35
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Krijger
Correct! Met dat verschil dat zwarten mogen trots zijn op hun afkomst/ras en ons met hun 'Black Power' om de oren kunnen slaan via verderfelijke mediakanalen als TMF, MTV,... Zelfs Marokkanen hebben hun eigen versie, Maroc Power. Geen haan die er naar kraait. Maar als een blanke dat doet...

Mensen als Marc Spruyt met hun mooie praatjes over tolerantie en verdraagzaamheid hebben maar één doel: de ganse moraliteit van het eigen volk vernietigen door het opdringen van zelfhaat.
de vlamingen moeten op hun kop laten schijten tot ze bruin zien zeker... dan ben je een goeie belg, geen racist en "multicultaralist"... een teken van aanvaarding

1. dit is wel eens van de slechtste affiches van vedeze hoor...

2. spruitjes... bah... zum kotsen, zelfs Urbanus moest er toen al niet van weten
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 11:59   #36
leeuw
Burger

leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot-Links
Allé ben eens benieuwd wat Pieter naar z'n hoofd zal geslingerd krijgen door de iets minder intelligente blokkers. Verwarring alom.
Zondag alvast geen rellen uitgebroken door zijn aanwezigheid, integendeel... en van bodyguards (zoals Spruyt in z'n tekst insinueerd) was er al helemaal niets te merken.
Oud 12 oktober 2005, 12:22   #37
jehann
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diether
Dan zou hun "fascistische achterban" wel toch ongeldig moeten stemmen met de volgende verkiezingen?
that's the point.

ofwel blijven ze belang stemmen ofwel blanco. Geen enkele andere partij neemt dergelijke xenofobe standpunten in.

zo kunnen ze een deel van hun achterban (de radicaalste elementen) gemakkelijk bedriegen. Ze kunnen toch nergens anders terecht.
Oud 12 oktober 2005, 13:30   #38
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jehann
that's the point.

ofwel blijven ze belang stemmen ofwel blanco. Geen enkele andere partij neemt dergelijke xenofobe standpunten in.

zo kunnen ze een deel van hun achterban (de radicaalste elementen) gemakkelijk bedriegen. Ze kunnen toch nergens anders terecht.
U zou dus prefereren dat het VB een neo-nazistisch programma van rassenleer gaat verdedigen?

Het is vrij zielig hoe u zich in alle mogelijke bochten moet wringen om te pogen het VB toch maar zwart te maken imo.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 14:11   #39
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
zelfhaat/nihilisme is de laatste fase in de evolutie van het intelligent leven.
wij blanken zijn verreweg de eersten die deze fase in grote aantallen bereiken.

white power.
Interessante stelling, een juiste ook denk ik.

Paradoxaal genoeg is het gebrek aan trots juist een reden om trots te zijn op het blanke ras.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 18:16   #40
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sounds of silence
Er is ook geen probleem, het VB bewijst nu gewoon dat het helemaal niet zo racistisch is als vele denken..
[size=2]Vlaams Belang houdt niet van nuances.....[/size]

[font=Verdana][size=2][font=Verdana]
Kamerlid Bultinck is héél gevoelig voor gelijk welke media-aandacht! Maar Kamerlid Alexandra Colen heeft verdomd gelijk dat ze op haar strepen staat. Lijkt mij niet in een hoekje gedrumd in haar fractie. En ze vertegenwoordigt een grote groep kiezers in haar partij. Progressieve strebers als Bultinck lopen er al veel te veel rond in het Vlaams belang!
In de Westhoek kan hij er wel wat van...basis-militanten van het eerste begin "buitenwerken" en seutachtig zijn pollen in onschuld wassen! Maar zodanig progressief,dat hij er in de plaats oud-amadezen en gesjeesde vld-ers binnenhaalt, zelfs tot in de Regiobesturen toe. Ben net(met 27 jaren "dienst"),uit de partij en het afdelingsbestuur gestapt.
[/size][size=2]Er is geen greintje vlaams-nationalisme meer te bespeuren in het new-VB. Integendeel, wat er op die bestuursvergaderingen aan racistische onzin wordt uitgekraamd [/size]Dan steekt zo'n Bultinck, lachend, het vermanende vingertje op:" Jongens, dit is wel het partijstandpunt, maar hou het binnenskamers. [size=2]In ieder geval mag voor de buitenstaander en vooral de media niet geweten zijn, dat "ze" nog erger zijn dan het Vlaams blok. Zeker zo erg, dat vriend Dewitte van het Centrum, zelfs direct kan starten met hetgeen hij denkt te moeten kunnen. En wat in 't Pallieterke stond is correct. En zo "onkreukbaar" is hij trouwens ook niet, hoor. Ziet er uit als een "eerste communicantje" uit de Polders, maar... Het Regiobestuur van de Westhoek, mag zelfs zijn portvrije enveloppes gebruiken, voor iets waarvoor ze écht niet dienen! Bedreigen met uitsluiting en nog veel meer...en ik die dacht dat die dienden om strikte correspondentie van Kamerlid naar burgers, inherent zijn uitoefening van zijn functie als volksvertegenwoordiger.
Je ziet maar, zelfs het portvrijdom en belastingsgeld wordt misbruikt om leden, kaderleden uit de partij te werken...die het "dogma" van FDW of K.BLTK, niet genegen zijn!
Er komt toch eens een dag dat het boeltje gaat ontploffen, hoor. De nationalisten gaan het toch eens halen op de racisten! De eersten overleven altijd...is immer zo geweest. Niet iedereen is geïnteresseerd in de natte droom van FDW en zijn progressieve lemmingen, zoals Kamerlid Koen Bultinck, Morel en Verstrepen. Met een leuke aai van FDW over de bol en volgzaam zwijgen.
[/size]
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be