![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() White Power met een kleurtje Actueel [size=1]Geschreven door Marc Spruyt [/size] woensdag, 24 augustus 2005 Pieter Van Boxel (23), de lokale voorzitter van de N-VA in de Voorkempen, stapt over naar het Vlaams Belang. Dat zou geen opmerkelijk nieuws zijn ware het niet dat Van Boxel Indonesische roots heeft en dus een vreemde eend in de bijt is in een slegs vir blankes partij.
![]() Blank Europa Eventjes aan herinneren: het Vlaams Belang is de opvolger van het in 2004 wegens racisme veroordeelde Vlaams Blok en nog steeds die partij waarvan een parlementslid niet zo lang geleden bekende een aanhanger van White Power te zijn, een ideeëngoed dat gebaseerd is op blanke suprematie. Aldus Rob Verreycken op 27 juni 2005 in De Morgen: "Ik ken die vlaggen met het Keltisch kruis echt wel en ik heb geen probleem met White Power. Het betekent simpelweg 'witte kracht' en het is gewoon de tegenhanger van Black Power. Ik sta liever voor de Vlaamse Leeuw, maar als de gelegenheid zich zou voordoen, dan zou ik er geen problemen mee hebben om voor de White Power-vlag te poseren.” ![]() “Ik zou dat niet meer zeggen omdat ik weet dat ik daar op de grens van het racisme zit,” vertelde Dewinter op 5 juli 2005 in het Nederlandse tv-programma ‘Follow the leader’. “Wat ik daarmee bedoelde is: wij zijn blank en hoeven ons niet te schamen voor onze eigenheid.” Dat Van Boxel niet in dat plaatje past noemt Dewinter nu (in Gazet van Antwerpen) “puur toeval”. In zijn nieuwjaarsboodschap 2005 voor de lokale N-VA-afdeling had Pieter Van Boxel nog zijn reserves tegenover het VB. “Het is waar: ‘Eigen volk eerst’ is misschien egoïstisch en dom,” luidde het toen. En ook: “Of het Vlaams Belang echt het ‘belang van Vlaanderen’ dient, is een terechte vraag.” Over het moslimterrorisme hield hij er eind 2001 op het N-VA-forum nog een mening op na die van meer nuance getuigt dan de gemiddelde VB’er aan de dag legt: “Het is niet omdat Bin Laden een islamiet is dat heel de islam moet uitgeroeid worden! Als dit een overtuigde mening is en geen gelul, dan vrees ik dat u niet thuis hoort in de N-VA, in geen enkele Vlaamse partij (misschien 1).” Naar eigen zeggen ruilt Van Boxel de N-VA voor het VB omdat die eerste niet radicaal genoeg is. Als Van Boxel volgend jaar pakweg het VB-partijfeest in Antwerpen bezoekt, neemt hij best een bodygard mee. Misschien wil Rob Verreycken wel… Voor de echte Vlaams Belnagers : voelen jullie zich nog thuis bij de verraders ? Bruinen, Joden , Chinezen, Gelen, Groenen,.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Net goed voor het VB dat er een indonesiër in komt. Het verminderd in ieder geval de slechte racistische reputatie van de partij. Dit bewijst mischien nog wel het tegendeel ervan...
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Deze jongeman heeft misschien een andere huidskleur maar is op en top Vlaming blijkbaar, en ijvert zelfs mee voor de onafhankelijkheid ervan. Dus ik zie hier geen problemen in...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() o ja, en een keltisch kruis is dus onmiddellijk het symbool van white power? *zucht*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Er is ook geen probleem, het VB bewijst nu gewoon dat het helemaal niet zo racistisch is als vele denken..
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Ik zie de naam Marc Spruyt en ik wil het al niet meer lezen. Hoe zou dat toch komen?
BTW: hadden ze een paar jaar geleden al niet eens een Turkse vrouw op de lijst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ok Stephanieke,µµje bent dus pro-belziek (of pro-waals) anti Vlaams Belang en niet Vlaams gezing... proficiat,
wat heeft jou zo verbitterd kunnen maken? [size=1]was het je moeilijke jeugd?[/size] [size=1]was het je vader?[/size] [size=1][/size] [size=1]:rofk:[/size] [size=1][/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
mja een beetje suiker bij de koffie doen en hij smaakt want minder straf dan hij lijkt e |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Diether : 11 oktober 2005 om 19:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is het niet veel waarschijnlijker dat ze gewoon doen wat veruit de meeste van hun kiezers vinden? I.e. met geintegreerde vreemdelingen is er geen probleem. Het probleem ligt bij de massa's onintegreerbare arabische moslims. Onintegreerbaar vanwege 1. hun aantal 2. de boodschap van overheidswege dat integratie echt niet hoeft, je krijgt de centen zo ook wel 3. sommige aspecten van hun cultuur en geloof die gewoon lijnrecht tegen onze waarden ingaan. Mbt 2. wil ik trouwens nog even opmerken dat sommige partijen m.i. integratie zelfs doelbewust tegenwerken. Groen! omdat ze in een droomwereld leven, sp-a en vooral de PS omdat het hen stemmen oplevert. Waarom ging Stevaert zo tekeer tegen de Poolse immigranten? Omdat zij hard werken en overwegend conservatief/katholiek zijn. Geen kiespotentieel voor de SP-A dus... Ik heb geen probleem met hardwerkende Polen die hier proberen om hun lot te verbeteren. Ik heb wel een probleem met de massa's vreemdelingen die linea recta naar het OCMW lopen de moment dat ze hier binnen zijn. Zoals Diether al terecht aangaf, als de VB-ers toch zo'n racisten zijn, zullen ze wel afhaken bij de volgende verkiezingen zeker?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 11 oktober 2005 om 19:54. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Rob Klop op zijn best... Moet er nog zand zijn voor de randdebielen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mensen als Marc Spruyt met hun mooie praatjes over tolerantie en verdraagzaamheid hebben maar één doel: de ganse moraliteit van het eigen volk vernietigen door het opdringen van zelfhaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() feit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Marc Spruyt = volksverrader |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed idee eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wij blanken zijn verreweg de eersten die deze fase in grote aantallen bereiken. white power. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() ik wil ook bij het VB horen btw.. ik denk dat mijn visie bij het VB perfect past..
stel je voor : een rus joint het Belang! ![]() lol |
![]() |
![]() |