![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op BVN dan nog een stuk van man bijt hond gezien, waar een paar marokanen en een iranees, moppen zaten te tappen, ... ik zag er nie echt de humor van in, maar kom ik kon er toch goe mee lachen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() 1,5 miljard moslims die niet in staat zijn om hun eigen vuiligheid op te ruimen, is naar mijn bescheiden mening ofwel onwil ofwel incompetentie.
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Hij zit zelf in de bak.
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() [SIZE=7]Youhoe Piano? Iemand thuis?[/SIZE]
![]()
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was inderdaad een grote uitzondering. In het Westen heb ik evenwel nog geen enkele belangrijke moslimorganisatie (bijvoorbeeld de executieve bij ons of de hoofdimam van de moskee van Brussel) zich horen distanciëren van het geweld of de oproepen tot moord en doodslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook rechts. Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan de kemalisten die zeker niet in het linkse spectrum kunnen worden geplaatst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 6 februari 2006 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() logisch. Aan de linkerzijde heeft men de arbeiders gepakt en verraden, bovendien zijn veel problemen in arbeiderswijken veel belangrijker aan't worden dan hun portefuille, zodat ze om andere redenen voor andere partijen gaan stemmen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Lees het Oude Testament over het aanbidden van het gouden kalf en het daaruit voortspruitend verbod op het maken van afbeeldingen. Idem dito de beeldenstorm aan het begin van de godsdienstoorlogen... Oorlogen, uiteindelijk moet je vrede sluiten en in vrede met elkaar leven.. dialoog is beter dan oorlog.
Ik ben geen bhoeddist, maar er zijn van die sympathieke Bhoeddistische gegevens zoals bv; het enige Bhoeddistische concilie waarbij de notie "ketterij" werd afgeschaft.. men erkende gewoon dat men van mening zou gaan verschillen in de toekomst. Overigens het beeld van de discuterende bhoeddistische monikken (in tegenstelling met wat je zou denken, worden er dan wel degelijk pertinente vragen gesteld). |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 6 februari 2006 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het liegen in de islam is netjes toegestaan als de overleving van de ummah op het spel staat. Vandaar dat moslims na iedere wandaad of aanslag met graagte beweren dat islam vrede (salaam) betekent. De eigenlijke betekenis van het woord islam is natuurlijk onderwerping (zie van Goghs Submission). Indien je twijfels hebt bij mijn beweringen, wil ik ze graag nader omschrijven en staven, zodat je zelf de islamitische bronnen hieromtrent kunt raadplegen. En of ze nou met 1.5 miljard zijn of met zestien, het zijn allemaal volgelingen van een man die karavenen heeft aangevallen om zich persoonlijk te verrijken, in zijn leven eigenhandig massa's mensen heeft vermoord of laten vermoorden, aanvalsoorlogen voerde, seks had met een 9 jarig oud kind, etc etc etc... Je moet al flink wat denkvermogen te kort komen om zo'n walgelijk stuk vreten als een man van God te zien. En dat, mijn beste, staat!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien moeten we uw redenering even volgen: waarom zouden de westerse regeringen zich voor iets moeten verontschuldigen, zoals door de moslims wordt geëist? |
|
![]() |
![]() |