![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet aan u dus. Niet aan mij. Ik geef slechts de feiten weer. U interpreteert al en meent te kunnen zeggen wat waar en onwaar is. Over vooringenomenheid gesproken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heb jij Dutroux ook onschuldig gevonden tot hij door een rechter schuldig was bevonden?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Het was een aanslag door uiterst-rechtse nationalisten die Bart de Wever wilden treffen. 2. Mooi meegenomen is het medelijden en de verontwaardiging die nu bij 'de publieke opinie' zullen overheersen, en waarvan VNJ dan kan profiteren. 3. Ondertussen wordt de aandacht afgeleid van Hans Van Temsche. 4. De Turk die kwam blussen was niet voorzien. Nobody's perfect. *exit right wing troll mode* Nobody's perfect, indeed. Laatst gewijzigd door djimi : 18 mei 2006 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() stel je even voor dat niet de moeder van Bart De Wever erboven woonde maar.... een familie Marokkanen of zo...
wedden dat djimi en khonor geen woorden genoeg zouden kunnen vinden om hun verontwaardiging uit te schruwelen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Doe ik nu ook hoor... Ik vind djimi zijn sarcastische parodie op de paranoia complot theorieën van de gemiddelde VB'er hier gewoon geslaagd grappig.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat niet over de feiten, dan wel over de motivatie. Zelfs dat noodzakelijk is u blijkbaar totaal vreemd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ach sorry ... uw was zo verontwaardigd dat ik erover gelezen heb... mijn excuses...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dader werd opgepakt :
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Moet gij de geluidshinder in Brussel niet gaan meten?
![]() |
#32 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zoals al elders gezegd, kijk eens op dit forum om te zien wie er gebruik wou maken van dat drama in het centraal station in Brussel. Kijk eens op "BrusselsJournal" wie zich aan het klaarmaken was om er elke politieke druppel uit te persen. Zet de kernwoorden van die artikels daar eens in een zoekmachiene en zie eens hoe er gebruik van wordt gemaakt. Als je met vuur speelt kan je jezelf verbranden. Als je een storm opwekt en de wind draait plotseling... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet genieten voor je zijn geweest. Misschien was je wel klaargekomen hadden de mensen boven dat lokaal inderdaad gestorven.
|
![]() |
![]() |