![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Vreselijk en hemeltergend.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk vermoedt hij dat er van hem toch minstens een commentaar zal worden gegeven en doet ie in zijn broek omdat zulke dingen niet in zijn voorgeprogrammeerde scenario staat. En dat wordt ooit koning!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() Het was een mooi kind.
Straks volgt wellicht het tweede. En de dader, reeds gevat (waarschijnlijk) of niet (alles kan), wat zou het toch onmenselijk zijn om hem hiervoor ter dood te veroordeklen en te executeren, nietwaar ? Verdient niet iedereen een tweede, derde, vierde kans ? Behalve vermoorde kinderen, natuurlijk. Die moeten geen enkele kans krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Om bij ons onderwerp te blijven: wie dient er een wetsvoorstel in om kindermoordnaars effectief (!) levenslang te geven; dus vervroegde vrijlating kan nooit, zelfs sterven moet in een gevangenishospitaal. Wellicht een te simplistisch voorstel, of voor de linkse kerk een véél te zware straf? ![]() Laatst gewijzigd door Duym : 28 juni 2006 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Buiten met de politiek.
Oneervol saluut voor dit meisje. Bezoedel dit niet met politiek gekrakeel. Waar waren wij toen ze stierf ? Naar de martelkamer met de dader(s). |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vrtnieuws.net ![]()
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar ook:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 28 juni 2006 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Dat kan ik enkel volmondig beamen...
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor kindermoordenaars pleit ik effectief voor een werkelijke levenslange opsluiting, zonder enige mogelijkheid tot vrijkomen. Graag met een vorm van dwangarbeid zodat hun eigen verblijf door henzelf kan worden betaald. In Nederland is levenslang dus effektief levenslang. Ik ben ook tegen het hypocriete benoemen van de straffen hier in Belgie. Doodstraf(alvorens uit het strafrecht gehaald) werd automatisch omgezet in levenslang werd automatisch omgezet in 20 (25?) jaar wordt automatisch omgezet in 2/3 wordt automatisch onderhevig aan wet Lejeune, wordt automatisch vrijgelaten? Levenslang is levenslang. punt. Indien de rechter vind dat iemand niet levenslang moet worden vastgehouden, dat ie dan 20 jaar uitspreekt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Het ergste valt te verwachten over het lot van het tweede meisje...Moet ik toch wel even van slikken....Waarom?
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Verdorie in welk land leven we toch,als ze die dader of daders vinden,aan de hoogsten boom ermee,geen geld aan uitgeven aan zulke schoelies of ze nu allochtoon of autochtoon zijn.Men zou bang zijn als men opgroeiende kinderen heeft.En ik leg de schuld dat dit kunnen gebeuren is bij diegenen die voor hun eigen genot hun kinderen laten rondlopen zonder toezicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() Toch schitterend dat naast al onze onenigheid er een quasi algemene en a politieke, ontroering bestaat bij alle forum leden die tot nu toe reageerde.
Ik stel me wel de vraag welke actie het regime gaat nemen om dergelijke feiten te beletten; alle riooldeksels dichtlassen of alle embankementen van treinsporen betoneren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een zware fout van de ouders (in deze tijd ) om hun kinderen zonder toezicht te laten rondlopen, maar zonder het crimineel sujet in de buurt gebeurt er daarom niks. Als ik zie welke vrijheden ik als kind had in een polderdorp waar iedereen mekaar kende en waar ik als zesjarige onbegeleid door volwassenen, maar met vriendjes en vriendinnetjes, door alle straten en velden kon lopen, dan ben ik blij dat ik dit nog heb kunnen meemaken. Er moest slechts één crimineel individu rondlopen en wij hadden hetzelfde lot kunnen ondergaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 juni 2006 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu maar hopen dat het DNA-onderzoek iets oplevert en dat de dader snel kan gevat worden, als blijkt dat het niet de hoofdverdachte moest zijn. Anders hopen dat het DNA-onderzoek zijn schuld aantoont. |
|
![]() |
![]() |