![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Israël is de enige democratie in die regio, en dat bevalt de voorstanders van totalitaire regimes duidelijk niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn opmerking aan WM moet je zien als een 'spin-of' van de discussie die ik met hem heb, die dwars door twee of drie andere draden heenloopt. Op zich is dit topic inderdaad onschuldig. De bijbedoeling is dat echter niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Ik wil er toch nog iets meer over zeggen:
Iedereen die mijn berichten een beetje volgt weet dat ik zuinig ben met de zogenaamde 'grote woorden': Fascisme, nazisme, terrorisme, antisemitisme, racisme etc. Het slaat de discussie dood en is geen argument op zich. Ook in discussies met (zelfverklaarde) nazi's gebruik ik zelfs die woorden nooit, tenzij het onderwerp erover gaat. En u kunt zich herinneren uit de NWO-draad dat ik daar tegen een aantal mensen heb gezegd dat ik juist NIET denk dat ze antisemiet zijn, hoewel het citeren van de Protocollen daar best aanleiding toe zou hebben gegeven. Dit is toch echt een ander geval. Op pagina 227 en 228 in de 'Israel valt Libanon en Gaza binnen - draad' vindt u een uitgebreide u itleg van mij over mijn beweegredenen om de stroom berichten en draden, waaronder deze, toch als zodanig te betitelen. Het is complex maar misschien kan ik het het beste illustreren met een voorbeeld: Wat mij uit deze draad stoort is de volgende zin: Citaat:
- Het wordt echter zo gebracht alsof Likoed de enige is en alsof het iets verwerpelijks is. Nu zou het toch bekend moeten zijn dat elk land, elke politieke groepering, probeert pers en politici naar hun hand te zetten. Ten tijde van de vele kritiek op Frankrijk werden onze kranten overspoeld door ingezonden brieven van o.a. de ambasadeur en franse politieke groeperingen. Lobby's zijn doodnormaal. Lobbiïsten worden door de politiek geaccepteerd en gerespecteerd. Iedereen doet het. Alleen al in de VS zijn er duizenden lobbygroepen van groeperingen die hun eigen belangen in het daglicht willen stellen. Nu kan iemand die dat niet weet en alleen op de hoogte is van het feit dat Likud zoiets doet daar heel verontwaardigd over zijn. Dát begrijp ik. Maar op dit forum is al enige tijd een pressiegroep actief die al minstens een jaar of acht bezig is 'pers en politici naar haar hand te zetten'. Een pressiegroep die dus precies weet hoe het werkt. Zoals gezegd, is daar op zich niets mis mee. Maar ik trek wel mijn wenkbrauwen op als juist die pressiegroep 'pers en politici naar haar hand proberen te zetten' suggereert als zijnde iets verwerpelijks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Als u iets niet zint in mijn berichten, gelieve het rode driehoekje te gebruiken. Of, zoals gebruikelijk op een discussieforum, kom eens met argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Zouden de Joodse vredesbeweging in Israël en de Joodse verenigingen die dienstweigeraars ondersteunen, ook 'antisemitisch' worden genoemd ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
En bedoelt u hiermee te zeggen dat u slechts 'dienstweigeraars ondersteunt'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
beweren dat een jood dat antisemiet is ![]() MV ik weet niet wat je pakt maar gezond kan het niet zijn. (denk teveel PC gesnoven) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Ik merk zonder al te zeer verrast te zijn, dat de Werkgroep Morkhoven in de twee weken dat ik afwezig was, er niet bepaald intelligenter of minder eenzijdig is geworden...
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 20 augustus 2006 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() In de thread 'De nieuwe wereld orde' zijn er een aantal interessante publicaties over de manier waarop Bush en Blair de oorlog in Irak hebben gepland.
Toen het Israëlische leger Libanon binnenviel, ging Blair nog snel even naar Washington om een koffietje te gaan drinken bij Bush. Zowel de Verenigde Staten als Engeland zeiden enkele uren voor dat de Israëlische pantserdevisies Libanon binnenrolden dat ze tégen een staakt-het-vuren waren... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
After the war: scandals rock Israel JERUSALEM (Reuters) - The president is locked in a sex scandal, the justice minister is quitting over a purported stolen kiss, the prime minister is haunted by a property deal and the country's top general is under fire for stock trading. Welcome to Israel, after the war. Volledig artikel: http://uk.news.yahoo.com/20082006/32...ck-israel.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Dat Garfield zoveel sympathie heeft voor Likoud verbaast me niets, Kingtiger.
Hij opende voordien reeds de thread 'aanpassen of oprotten'. Je bent dus in goed gezelschap met je obsessie voor alles wat wapens betreft. Likoud en extreem-rechts in Vlaanderen lijken wel twee handen op éénzelfde buik ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Likud kan je eigenlijk niet extreem rechts noemen . kijk maar effe naar de NRP , TJP of de reeds verboden Kach partij. ![]() Maar hé zolang Hezbollah maar de gematigden zijn in dit conflict ![]() Slaap zacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar vent lees die toch eens en trouwens was in K&K
Laatst gewijzigd door garfield : 21 augustus 2006 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nog iets: Je bent nu twee weken op vacantie geweest. Het wordt dus tijd dat je terug in je muizenvel kruipt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |