![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() inderdaad, de voorkant van een geweer kan vrij imposant zijn. Trouwens, richt uw loop NOOIT in de richting van iets waar je niet op WILT schieten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() we hebben allemaal de keuze tussen anti-semitisch-zijn of belogen, bedrogen en bestolen worden ... kortom, uit pure noodzaak en overlevingsdrang ben ik anti-semiet. Ik ben daar niet fier op, maar evenmin schaam ik me ervoor !
NIET IN HET MINST ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Wat is dat nu weer voor een uitdrukking !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() 't Zijn wel Libaneesjes...
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Bericht van WM
Citaat:
Hij heeft gezegt dat ie anti-semiet is, en dan Hij heeft geen anti-semitische boodschappen gezegd Tussen die 2 is er een groot verschil We zullen maar zwijgen van u Anti-semitische uitspraken. En de uwe NICK alleen al zegt genoeg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Dat ik bewondering zou hebben voor Waffen-ss is FOUT. Ik heb gezegd Dat ik respect had voor de oostfronters (vlamingen die aan het oostfront streden tegen de communisten) die inderdaad bij de Waffen-ss waren als onderdeel van de werhmacht. DIt waren geen ss Nogmaals WAFFEN-SS is niet gelijk aan SS." Ben je misschien iets vergeten ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11 Van Gelre lijkt wel bezeten te zijn door het 'antisemitisme' als je zijn berichten op de thread 'De Nieuwe Wereldorde' bekijkt. Het is mij opgevallen dat extreem-rechtse militanten de Islam en het nazisme op één lijn zetten en iederéén die het niet met hen eens is van 'antisemitisme' beschuldigen. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 25 augustus 2006 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Dit is nu de zevende keer dat u exact hetzelfde bericht plaatst. Mag ik er op wijzen dat spammen in ieder geval is verboden in het forumreglement? Als je moeite hebt met mijn berichten dan houdt niets je tegen om het driehoekje aan te klikken. Je weet 'm te vinden. Je hebt 'm net gebruikt. Anders zie ik graag inhoudelijke berichten tegemoet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Hier snap ik dus niets meer van... Dit is echt te belachelijk. Thai zegt dat hij bedrogen, belogen en bestolen wordt en ik zeg dat dit een verwrongen idee is van "de heerschappij van Amerika" wat is hier verkeerd aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Moet ik u uitsprake is bovenhalen WM
Bovendien is deze de oprichter van WM niet Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Er al aangedacht jezelf aan te melden? Ik kan wel onmiddellijk een aantal redenen naar voor schuiven.
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb je insinuaties 1 keer weerlegt en heb je gezegd dat ik helemaal niet antisemitisch ben. Dat zou moeten volstaan. Zoals op de thread de 'Nieuwe Wereldorde' blijf je echter gewoon doorgaan alhoewel je daar af en toe wel eens een ander argument gebruikt om het 'antisemitisme' van NWO-beweging ten allen koste aan te tonen. Het lijkt wel op stalking. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 25 augustus 2006 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
http://http://forum.politics.be/show...1&postcount=30 Dus je kletst. Voor de rest is het me niet duidelijk wat je met deze draad beoogt. Reacties uitlokken zodat je ze kunt rapporteren? Ik weet ook even niet wat ik met deze draad aanmoet. Eigenlijk vraag je om een gedetailleerde analyse van je berichten door deze draad te openen. Maar ik heb het idee dat als ik dat doe je me gaat beschuldigen van een persoonlijke aanval. Liever signaleer ik antisemitisme waar ik het zie, onderbouwd met bewijzen, in de draad waar deze wordt toegepast. Dan gaat het tenminste ergens over. Deze draad slaat nergens op en is duidelijk een 'vlucht naar voren'. Bij deze sluit ik trouwens elke discussie met jou totdat je eens een keer inhoudelijk gaat posten. Dit is dan ook mijn laatste bericht in deze draad. Edit: Ik zie nu dat je je 'spambericht' hebt aangepast zodat het geen spambericht meer is. Goed zo. Je bent al op de goede weg. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 25 augustus 2006 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Allé
Anti-semitisme is zover dat ik weet vijandelijke gevoelens tegen over de joden. (ANTI = tegen SEMIETEN = joden) Anti-semitisme op zich is volgens mij dan ook niet strafbaar, Anti-semitisme strafbaar maken zou een vorm van discriminatie leiden, aangezien vijandelijke gevoelens tegenover andere groepen niet strafbaar zou zijn. Daarom indien er geweld of haatoproepen tot de joden gewoon onder racisme moet vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist zij zijn de grootste vrienden van Islam-terreur.
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Gelieve on topic en niet persoonlijk te reageren. Volgens mij ontstaan hier heel wat misverstanden door onduidelijke/voor verschillende interpretatie vatbare posts.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |