Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2003, 20:44   #21
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amexx
Toch wil ik nog maar eens het hypocriete van Tobback benadrukken. "Geen woorden maar daden" dat zal zo ongeveer wel de gedachtegang van Tobback geweest zijn.
Onder druk van wie ? Dezen die Tobback nu uitschijten voor rotte vis ?

Ik moet Tobback niet helemaal. Maar zijn rechtlijnigheid zinde me wel.
Veel meer dan de beweringen van die VB-hypochrieten die hun handen menen te moeten wassen in onschuld.

Mijn devies (al lang) : laat het VB gerust bewijzen wat ze kunnen.

Da's de beste remedie om er terug vanaf te geraken
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 21:33   #22
amexx
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Toch wil ik nog maar eens het hypocriete van Tobback benadrukken. "Geen woorden maar daden" dat zal zo ongeveer wel de gedachtegang van Tobback geweest zijn.
Onder druk van wie ? Dezen die Tobback nu uitschijten voor rotte vis ?

Ik moet Tobback niet helemaal. Maar zijn rechtlijnigheid zinde me wel.
Veel meer dan de beweringen van die VB-hypochrieten die hun handen menen te moeten wassen in onschuld.

Mijn devies (al lang) : laat het VB gerust bewijzen wat ze kunnen.

Da's de beste remedie om er terug vanaf te geraken
Rechtlijnigheid. Zoals voor de TGV gaan liggen ?
amexx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 21:38   #23
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Toch vreemd dat jij het reilen zeilen binnen het Vlaams Blok zo goed kent he Piano en dat voor iemand die de partij al vlak na haar stichting verlaten heeft.
Onzin. Ik ben nooit bij het Vlaams Blok geweest, maar wel bij de VVP. En die is pas een hele tijd later opgedoekt. Die niet onnozel hé.
Oud 6 september 2003, 21:53   #24
thePiano

Standaard

Citaat:
Om te beginnen.... Ik heb geen boter op mijn hoofd.
Tijden veranderen. Het vlaams blok gelukkig ook. De tijden van de bokshandschoenen em de 70 punten programma`s zijn voorbij.
Die c130`s in het 70 punten programma heb ik altijd al afkeurd. Net zoals de HERinvoering van de bloedafstamming lijn. Ik was mijn handen niet in onschuld want daar is totaal geen reden voor.
Er is nog wel meer dat je zou afkeuren, moest je de rest van het verhaal ook kennen.

Citaat:
De zonden van Tobback wassen jouw Vlaams Blok niet witter.
Oud 6 september 2003, 21:55   #25
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dat alles is wat je van Tobback onthouden hebt dan pleit dat enkel voor je beperkte en (door het platte medium ondersteunde) selectieve perceptie van de werkelijkheid.

Willen we het eens hebben over de platte rechtlijnigheid van Filipke De Winter ? Waar gaan we beginnen ? In een ardeens Neo-Nazi-kamp ? Die foto's heb je toch al of moet ik ze nog eens doorsturen ?

Wat was weer je VB-email-adres ?
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 21:56   #26
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
Een rechtse krachtenbundeling (mét het Vlaams Blok) van al wie zich rechts op de multiculturele breuklijn bevindt, zou in ieder geval een goede zaak zijn.

Het wordt inderdaad hoogtijd dat er eens een stevige reactie komt tegen die allesoverheersende multiculideologie, die wel eens een gevaarlijke utopie zou kunnen zijn van het kaliber van de utopie die het communisme was.
Linksen hebben een sterker gevoel voor bloed en daardoor een grotere dorst naar bloed. Zelfs de ideologie dient tot rechtvaardiging van hun bestialiteit. Ze dragen haat tegenover alle vormen van beschaving. De ideologie is slechts een fraai omhulsel van een verderfelijk en rot binnenste. Helaas laat een massa zich leiden door pseudo-intellectuele redenaars, de domme massa wiens getal wordt uitgedrukt door de democratie. Als er maar bloed kan vloeien, en is de multiculturele samenleving dan geen mooie kans?
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 22:28   #27
amexx
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Als dat alles is wat je van Tobback onthouden hebt dan pleit dat enkel voor je beperkte en (door het platte medium ondersteunde) selectieve perceptie van de werkelijkheid.

Willen we het eens hebben over de platte rechtlijnigheid van Filipke De Winter ? Waar gaan we beginnen ? In een ardeens Neo-Nazi-kamp ? Die foto's heb je toch al of moet ik ze nog eens doorsturen ?

Wat was weer je VB-email-adres ?
[email protected]

Maar veeg eerst het schuim van uw mond.
Oud 7 september 2003, 00:03   #28
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een rechtse krachtenbundeling (mét het Vlaams Blok) van al wie zich rechts op de multiculturele breuklijn bevindt, zou in ieder geval een goede zaak zijn.

Het wordt inderdaad hoogtijd dat er eens een stevige reactie komt tegen die allesoverheersende multiculideologie, die wel eens een gevaarlijke utopie zou kunnen zijn van het kaliber van de utopie die het communisme was.
Tiens tiens, rechtse krachtenbundeling om een grodere vijand te verslaan. Ik heb een visioen, geloof ik. Oh nee, het is een déj�*-vu.
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2003, 13:30   #29
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Dat 70-puntenplan blijft maar steeds 'opgeborgen' te worden. Dat deed hij twee jaar geleden ook al eens, maar zo te zien was het nog altijd aanwezig. Toch een stelletje leugenaars daar bij het Blok, en dan ben ik nog vriendelijk geweest
Wat is nu het probleem. FDW herhaalt dat het 70 punten programma voltooid verleden tijd is. JA ? Heeft hij gezegd dat het nu nog eens opnieuw begraven werd ? Begrijpend lezen is toch moeilijk.

Wat een onzin toch altijd! Twee jaar geleden werd het 70 punten programma opgeborgen. Maar door allerlei oculte praktijken (kristallen bol,kaartleggen en voodoo) werd door links aangetoont dat dit niet zo het geval is.
Allemaal flauwe kul. Dat 70-puntenplan werd nooit opgeborgen en zal het ook nooit worden.

Waarom, als het dan toch 'opgeborgen' werd, wordt het nog altijd te koop aangeboden op de diverse websites van het Vlaams Blok? Zoals bv hier op de website van "Jongeren Aktief vzw" http://www.jongerenaktief.org/index.html in de zgn "Kruitkamer":

V14 Immigratie: de tijdbom tikt 3.7€
Oud 7 september 2003, 15:10   #30
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

jongerenaktief is een autonome blablabla. Het is niet omdat deze vzw het zeventig punten plan verspreidt dat ze blablablabla

Ik vraag me af wanneer de machtshonger van de partij voor interne spanningen gaat beginnen zorgen, want zoals god en führer Dillen zelf nog stipuleerde: "we mogen niet alles aan de gulzigaards overlaten".
Zeg eens, voor wanneer is Groot-Dietsland?
Oud 7 september 2003, 15:19   #31
amexx
Schepen

Standaard

Het 70 tig punten programma bestaat niet meer. Waarom probeer je eens niet een copy te bestellen via jongeren aktief ? 8)
Oud 7 september 2003, 15:46   #32
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Het 70 tig punten programma bestaat niet meer. Waarom probeer je eens niet een copy te bestellen via jongeren aktief ? 8)
Het 70-puntenplan bestaat nog wel(enkel aangepast).
Filip Dewinter laat zelfs weten dat hij afstand neemt van dit 70-standpuntenplan,maar wil geen schuld bekennen.
Wanneer dit 70- puntenplan niet bestaat volgens u,hoe kan de spreekbuis van het Vlaams Blok er dan afstand van doen
Wij weten allemaal waarom het Vlaams Blok,het programma heeft MOETEN aanpassen
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2003, 15:48   #33
Georg
Provinciaal Statenlid

Georg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ter uwer informatie :

[size=6]Multiculturaliteit is een eigenschap van een maatschappij, geen ideologie. [/size]

Als die eigenschap U niet bevalt, kan U maar één ding doen : een touw pakken en er een eind aan maken. U kan ook proberen om alle joden, Indiërs, Marokkanen, Turken, Congolezen, en de andere 166 nationaliteiten in ons land terug de deur te wijzen, maar daar gaat U nog moeite mee hebben vrees ik.

Verslik U dus niet in moeilijke woorden als je niet eens beseft wat ze betekenen.
Oud 7 september 2003, 15:54   #34
Georg
Provinciaal Statenlid

Georg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
Linksen hebben een sterker gevoel voor bloed en daardoor een grotere dorst naar bloed. Zelfs de ideologie dient tot rechtvaardiging van hun bestialiteit. Ze dragen haat tegenover alle vormen van beschaving. De ideologie is slechts een fraai omhulsel van een verderfelijk en rot binnenste. Helaas laat een massa zich leiden door pseudo-intellectuele redenaars, de domme massa wiens getal wordt uitgedrukt door de democratie. Als er maar bloed kan vloeien, en is de multiculturele samenleving dan geen mooie kans?
[size=6]WOEHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAhahahihihi[/size]

Schitterend, dat absurdisme. Jongen, jij moet komiek worden. Of een psychiatrie bezoeken als je dit in volle ernst hebt neergeschreven...

Effe serieus nu : wat jij bedoelt voor links, geldt evenzeer voor rechts : de domme massa, zoals Hitler ze terecht beschreef, laat zich immers altijd leiden door pseudo-intellectuele redenaars van het kaliber Steve Stunt en Flipper de Winter.

En uit je gebazel blijkt wel dat één of andere extreem-rechtse pseudo-intellectueel je God is. Je gebazel doet nu niet uitschijnen dat je echt hebt nagedacht over wat je hier hebt neergepoot. Het zou niet misstaan in een middeleeuws epos over weerwolven *gniffel*
Oud 7 september 2003, 16:01   #35
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:

Ter uwer informatie :

[size=6]Multiculturaliteit is een eigenschap van een maatschappij, geen ideologie. [/size]

Als die eigenschap U niet bevalt, kan U maar één ding doen : een touw pakken en er een eind aan maken. U kan ook proberen om alle joden, Indiërs, Marokkanen, Turken, Congolezen, en de andere 166 nationaliteiten in ons land terug de deur te wijzen, maar daar gaat U nog moeite mee hebben vrees ik.

Verslik U dus niet in moeilijke woorden als je niet eens beseft wat ze betekenen.
Beste Georg,een multicultuur zonder een heersende cultuur
Wij leven binnen een democratie(ééndracht).
Ik vraag u,of u denkt dat een multicultuur binnen onze democratie een volk verdeeld,of dat deze multicultuur onze ééndracht versterkt
Mensen wijs je niet de deur vanwege hun nationaliteit of hun huidskleur.
Mensen wijs je wel de deur vanwege hun crimineel gedrag,hun pertinente weigeringen om zich aan te passen aan onze wetten,normen,taal,cultuur, gewoonten,enz.....
Laat staan,dat deze mensen hun cultuur,wetten,normen,gewoonten,taal,enz... aan ons komen opdringen.
Wij zijn inderdaad baas in eigen huis.
Zij die daar niet met kunnen leven mogen uw koord gebruiken
Oud 7 september 2003, 16:11   #36
Georg
Provinciaal Statenlid

Georg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Beste Georg,een multicultuur zonder een heersende cultuur
En wat wil je daar nu weer mee zeggen? België is een land met een grondwet en wetten die moeten worden nageleefd. Maar dat maakt een cultuur niet.
Citaat:
Wij leven binnen een democratie(ééndracht).
Fout. Democratie is synoniem voor legale tweedracht. Als iedereen aan hetzelfde zeel trekt, heet dat dictatuur.
Citaat:
Ik vraag u,of u denkt dat een multicultuur binnen onze democratie een volk verdeeld,of dat deze multicultuur onze ééndracht versterkt
Welke ééndracht? Die tussen de NVA en het Vlaams Blok? Die tussen Antwerpenaars en Limburgers? Die tussen Vlamingen en Walen zal het wel niet zijn...
Citaat:
Mensen wijs je niet de deur vanwege hun nationaliteit of hun huidskleur.
Dank U
Citaat:
Mensen wijs je wel de deur vanwege hun crimineel gedrag,hun pertinente weigeringen om zich aan te passen aan onze wetten,normen,taal,cultuur, gewoonten,enz.....
OK dan : alle joden en Indiërs buiten (die keuken STINKT verdomme, en nederlands kunnen ze ook al niet) en Antwerpen failliet. Dat kan niet anders dan een verbetering zijn
Citaat:
Laat staan,dat deze mensen hun cultuur,wetten,normen,gewoonten,taal,enz... aan ons komen opdringen.
Zoals?
Citaat:
Wij zijn inderdaad baas in eigen huis.
Klinkt toch zooo bekend.... Als nu ieder nog veegt voor eigen deurtje kan de grote kuis-borstel ook weer aan de haak
Oud 7 september 2003, 16:24   #37
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

Cultuur...wat is cultuur? Het aanvaarden van "onze cultuur" wordt door velen hier misbruikt om hun afkeer voor ambiguïteit te maskeren.

Cultuur is niet te definiëren, is voor interpretatie en aanvoeling vatbaar. We hebben verdomme geen recht om iedereen te dwingen "onze cultuur" eigen te maken.

Met wetten is het natuurlijk helemaal anders.
Oud 7 september 2003, 18:00   #38
amexx
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:
Het 70-standpuntenplan bestaat nog wel(enkel aangepast).
Filip Dewinter laat zelfs weten dat hij afstand neemt van dit 70-standpuntenplan,maar wil geen schuld bekennen.
Wanneer dit 70- standpuntenplan niet bestaat volgens u,hoe kan de spreekbuis van het Vlaams Blok er dan afstand van doen
Als ik in een antiquariaat een oud boek aanschaf....laat ons zeggen het burgermanifest van de VLD. Wil dat dan zeggen dat de VLD dit nog nastreeft ? Wat een gezever allemaal.
Het vlaams blok geeft dit boek op het moment niet meer uit. punt aan de lijn.
Oud 7 september 2003, 18:31   #39
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wanneer dit 70- standpuntenplan niet bestaat volgens u,hoe kan de spreekbuis van het Vlaams Blok er dan afstand van doen
Als ik in een antiquariaat een oud boek aanschaf....laat ons zeggen het burgermanifest van de VLD. Wil dat dan zeggen dat de VLD dit nog nastreeft ? Wat een gezever allemaal.
Filip Dewinter publiceerd zijn boek begin jaren negentig.

JUNI 1992: Na de publicatie van het 70-puntenplan wordt voor de eerste keer aangekondigd dat een proces zal ingespannen worden tegen het Vlaams Blok.

Mijnheer Annemans heeft er nooit een geheim van gemaakt,dat hij geen voorstander was van dit 70-puntenplan.

Bijna iedereen weet dat Mijnheer Dewinter,enkel fungeerd als spreekbuis binnen de partij,voor zij die aan de touwen trekken(o.a.Gerolf Annemans).

Is Mijnheer Dewinter bezweken onder de interne druk binnen de partij,uit schrik voor een mogelijke veroordeling

Deze Filip Dewinter die mij,vroeger heeft gevraagt om geen chatsessie's meer te houden en geen website meer te openen in naam van de partij.
Deze Filip Dewinter die mij in de leeuw van Vlaanderen duidelijk heeft laten verstaan''U wil een website openen,terwijl wij juist alles willen sluiten''

Hij wil afstand doen van zijn eigen schrijfsel,maar bekend geen schuld

Idem Dito zijn hypocrisie betreffende de Antwerpse Joden.

Men oogst wat men ruim 25 jaar heeft gezaait.
Oud 7 september 2003, 18:50   #40
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Het Vlaams Blok verspreid nog altijd het 70-puntenplan via haar websites en haar locale secretariaten. Dat heb ik zonet aangetoond.

Ps: ik zou Jongeren Actief niet bepaald als antiquariaat betitelen 8)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be