![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: moet Vlaanderen de ambassade in Tokio aankopen ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
23 | 53,49% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 46,51% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het probleem is dat er tussen het geld dat van hier vertrekt en de modale waal een gat zit waar al dat geld in verdwijnt... Dat gat wordt door kenners ook België genoemd...
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We geven elke drie jaar elke Waal een sociale woning van vijf miljoen oude Belgische franskes cadeau maar er is er nog geen enkele die er één gekregen heeft... Tijd dus om dat Belgische zwarte gat te dichten, Vlaanderen onafhankelijk te maken en elke Waal zijn eigen huis te geven. Bouwt hij er zelf aan mee dan kan hij er intussen ook nog van leven.
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
als je aanneemt dat er in elk huis 2,6 walen wonen dan ben je er nog sneller denk ik. Als je weet dat Vlaanderen bijna het volledige NASA-programma voor zijn rekening zou kunnen nemen. En als je weet dat de Belgische constructie van Wallonië de armste regio van Europa heeft gemaakt... mir gehts zum kotsen...
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeggen dat er nog altijd 'Vlamingen' zijn die deze massadiefstal 'solidariteit' blijven noemen.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guyke de leugenaar, kent dat woord niet,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Fi,
ge moet nog stemmen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarbij, uw gewesteke heeft zal nog enkele eeuwen mogen sparen voor het daar geld voor heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de begrotingsresultaten en staatsschuld van enerzijds Vlaanderen en anderzijds La Belgique - de transfers dan nog indachtig - zou ik maar geen te groot bakkes openzetten over spaargeld als ik u was.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() naar ik verneem is die ambassade al langer een financiele nachtmerrie, peperduur en in realiteit veel minder waard dan op papier
los van het prestige dat sommigen hier bespeuren, denk ik dat je de aankoop ook moeten kunnen rechtvaardigen in financiele termen, en dat zal niet lukken |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En met 267 miljoen euro overschot van één jaar, kan je zo'n twee ambasades kopen dacht ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb op 'neen' gestemd om de volgende reden: de ambassade zou voor België 170 miljoen kosten als ze heropgebouwd is, tenminste dat cijfer hou je over als je het verschil maakt tussen de verkoopprijs en de opbrengst. Dan heb ik zoiets van: er zijn dan toch wel goedkopere ambassades die Vlaanderen zou kunnen aankopen...
Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 20 september 2006 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben TOTALE voorstander van de aankoop:
a) Vlaanderen heeft het geld b) opbrengst gaat naar de federale c) onze waalse broertjes krijgen het dan ook. Waarom het rechtstreeks storten als we het onrechtstreeks ook kunnen storten én het pand als VLAAMS kunnen bemachtigen? WE BETALEN TOCH! In plaats van aalmoezen kunnen we toch ook het federale patrimonium gewoon opkopen? Als iedereen mag kopen, waarom Vlaanderen niet? Laatst gewijzigd door circe : 20 september 2006 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
€€€
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry, maar Tantist heeft gelijk: met het geld dat je hiervoor zou betalen kan je in Azië makkelijk 3 Vlaamse Huizen vestigen. 3 ambassades tegen de prijs van 1... dan moet ik niet meer nadenken.
|
![]() |
![]() |