![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: moet Vlaanderen de ambassade in Tokio aankopen ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
23 | 53,49% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 46,51% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() nu Belgie die prestigieuze ambassade uit geldnood verkoopt, is het misschien een optie voor Vlaanderen om dit gebouw te kopen en vandaaruit haar aanwezigheid in het Oosten te promoten ...
heeft de CD&V zoveel lef ? wat denkt N-VA hiervan ? volgens mij zou het 1 een stevige stunt zijn om Vlaanderen op de kaart te zetten 2 een mooi steunpunt opleveren om economische banden aan te halen 3 het buitenland een mooi bewijs leveren van het verschil tussen Belgische en Vlaamse solvabiliteit ... wie is voor ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? Lijkt me wel een prima idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat de overheid in het buitenland niets moet kopen.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zélf iets kwijtwil in het buitenland staat daar best iets tegenover.
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, ik vind zelfs dat het geld dat voor onderwijs en tewerkstelling bedoeld is daar naartoe moet gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() in tegenstelling tot de Franstaligen ... betalen de Japanners zelf voor hun onderwijs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Het zijn dan ook gedisciplineerde werkseuten die qua persoonlijkheid helaas niet veel voorstellen.
Gelukkig is het verval daar enorm in opmars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn de schatplichtige Beligicisten �* la De Croo, Eiskens enz die de mensen willen wijsmaken dat we economisch zouden achteruitgaan na de onafhankelijkheid...quod non uiteraard. Wat ik persoonlijk zou doen met die oorlogskas is de sossen omkopen om voor één keer eens mee aan de kar te trekken om via onafhankelijkheid de diefstal te stoppen op de mensen waar zij zouden moeten voor opkomen én om via dezelfde weg de sukkelaars in Wallonië ook een kans te geven op welvaart...
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom iets kopen wat de belgische overheid verkoopt ?
Laat ze toch dat project uitvoeren en vraag een postje voor een vlaamse détaché, de meeste vlaamse huizen zijn zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de Vlaamse man is volgens recente peilingen al in meerderheid gewonnen voor een zelfstandig Vlaanderen, nu nog bouwen aan een beetje internationale goodwill ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Of nog beter: koop een pak aandelen bij Suez of een ander Belgicistisch bastion en ransel daar via the board of directors dat belgicistisch gespuis uit de strategische posities...
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 20 september 2006 om 09:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Ikzelf ken geen kl*ten van internationaal recht hoor...zal eens aan professor Suy vragen...
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat dit gebouw verkocht wordt. Het was een cadeau van de keizer aan het land, het nu verkopen om een budget rond te krijgen getuigd van weinig respect. en respect vinden Japanners belangrijk.
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Met dat geld zou de vlaamse regering een hele sociale woonwijk kunnen neerzetten.....en meer.
Vastgoed is gigantisch duur daar.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De waarde van dat gebouw blijft toenemen wegens de zeer goede ligging. Hoe dan ook moet dit land in Japan vertegenwoordigd zijn. Dus men kan het onmiddelijk verhuren aan de belgische staat voor een prijsje on U tegen te zeggen. En er zal ruimte genoeg overblijven om vlaanderen daar te vertegenwoordigen. Goede Zaak, doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ja omdat het cultureel erfgoed is, en da's nooit weg om vlaanderen op de wereldkaart te zetten... spreken van een belgische ambasade is toch niemeer nodig
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;2002417]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() theoretisch: ja
praktisch: te duur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() [quote=Anna List;2002583]
Citaat:
tja...ik snap het al...kan waarschijnlijk niet wegens een jaarlijkse supplementaire overhead van 6% om aan wallonië te geven... ![]()
![]() |