![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Waar zijn onze ericferemans en zijn "comrades" nu? Graag reactie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
voor het overige, zever in pakskes katholieke ziekenhuizen zijn ook nog te vinden katholieke dokters die weigeren een abortus of euthanasie uit te voeren zijn er voldoende en kom mij niet vertellen dat jij als vb-er met allochtonen wenst samen te leven zolang ze zich niet volledig als vlaming integreren
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt toch ook dure winkels waar ik niet kan kopen ,en goedkope winkels waar sommige van jullie niet willen kopen
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 28 september 2006 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() beste dvarek...
ik identificeer me met geen enkele religie omdat ik eenvoudigweg niet geloof (in de religieuze zin van het woord) maar dat betekent niet dat ik geen respect opbreng voor andermans geloof als een paar fanatieke moslims niet in een ziekenhuis wensen opgenomen te worden waar vrouwen en mannen in dezelfde kamers liggen en als zij omwille van hun geloof enkel halal voedsel willen hebben in een ziekenhuis en als ze een geldschieter vinden die een dergelijk ziekenhuis wenst te financieren dan heb ik daar geen enkel probleem mee ik kan er mijn gedacht over hebben... en hun religieus geinspireerde mening ridicuul vinden maar zolang ze niet weigeren om mensen die dringende medische hulp nodig hebben op te nemen omwille van hun geloof ... zie ik echt geen enkel probleem trouwens, een samenleving waar iedereen samen leeft is een utopie het grootste bewijs hiervan is de drang van de mens om zich te verenigen in groepjes gelijkdenkenden, mensen met dezelfde interesses, hobby's of whatever.... Laatst gewijzigd door Khonnor : 28 september 2006 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hier reeds aanwezige (vroegere) populatie wenst niet te leven zoals de islam en de moslims het wensen! Die twee samen willen persen in één land brengt niets dan problemen mee! Trouwens, het is niet moeilijk: zo goed als overal ter wereld waar moslims opduiken is er ambras, zijn er problemen! Ze moorden zelfs elkaar uit! Dat is reeds zoveel keer gezegd en bewezen, we hebben maar rond te kijken en te luisteren naar de informatie die van overal ter wereld op ons afkomt.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben in Jordanie ooit eens in een Islamitisch ziekenhuis beland. Nog nooit zo vriendelijk bediend. Ze hadden zelfs speciaal voor mij een kerel aangesteld die naast mijn bed kwam zitten om een babbelke mee te slaan (in het engels). Was een plaatselijke pastoor die mij kwam bekeren. Gewoon op vriendelijke manier uitgelegd dat ik niet geinteresseerd was en nooit problemen mee gehad.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Haat, nijd en jaloersheid?
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
ach het is zo als meestal met moslims. Onze ziekenhuizen zijn niet goed genoeg voor hen, net zoals onze kerkhoven niet goed genoeg zijn... ze vinden niets goed aan onze verwerpelijke maatschappij maar ze kunnen voor de rest niet vlug genoeg hier zijn en liefst met zoveel mogelijk.... vreemd he..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In mijn huis moet je ook niet je eigen wetten komen stellen. Maar ja, hun eergevoel is blijkbaar helemaal iets anders. De linkse rakkers spreken zichzelf lekker tegen ivm 'integreren', hun mening draait met de wind, als het hun Moslim-broeders (lees: kiespubliek) maar goed uitkomt. Daar lijkt het meer op. En integreren? Dat willen ze trouwens zélf helemaal niet, de meerderheid althans. Voorbeelden genoeg. Dit gaat, gesteund door links, de kant van complete segregatie en getto vorming op, niets meer of minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willen ze nu eens afzonderlijk gaan liggen is het weeral niet goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Uiteraard ben ik het eens met Desiderius, Percallion en La Chunga.
Ik zie er echt niets slecht in, op voorwaarde dat alles binnen het wettelijk kader gebeurt en niet staatsgesubsidieerd is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie er ook geen probleem in op voorwaarde dat vergelijkbare zorg geen meerkost voor de ziekteverzekering met zich meebrengt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() wat moeten moslims en tralala hier nog al krijgen in belgië , man dat ze hun aanpassen
|
![]() |
![]() |