Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2006, 20:23   #21
gladiator
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Ik zie ook geen enkel probleem...Als ze dat allemaal zelf betalen? What's the problem?
The problem? Dat we naar één groot Libanon evalueren, en NAAST elkaar gaan leven ipv met elkaar! HALLO?! Mss moet ik toch maar een emigratie voorbereiden .

Waar zijn onze ericferemans en zijn "comrades" nu? Graag reactie.
gladiator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2006, 10:05   #22
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvarek Bekijk bericht
The problem? Dat we naar één groot Libanon evalueren, en NAAST elkaar gaan leven ipv met elkaar! HALLO?! Mss moet ik toch maar een emigratie voorbereiden .

de enige intelligente reactie hier is die van desiderius

voor het overige, zever in pakskes

katholieke ziekenhuizen zijn ook nog te vinden

katholieke dokters die weigeren een abortus of euthanasie uit te voeren zijn er voldoende

en kom mij niet vertellen dat jij als vb-er met allochtonen wenst samen te leven zolang ze zich niet volledig als vlaming integreren
Oud 28 september 2006, 10:15   #23
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvarek Bekijk bericht

Je hebt toch ook dure winkels waar ik niet kan kopen ,en goedkope winkels waar sommige van jullie niet willen kopen

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 28 september 2006 om 10:16.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2006, 10:32   #24
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

beste dvarek...

ik identificeer me met geen enkele religie

omdat ik eenvoudigweg niet geloof (in de religieuze zin van het woord)

maar dat betekent niet dat ik geen respect opbreng voor andermans geloof

als een paar fanatieke moslims niet in een ziekenhuis wensen opgenomen te worden waar vrouwen en mannen in dezelfde kamers liggen

en als zij omwille van hun geloof enkel halal voedsel willen hebben in een ziekenhuis

en als ze een geldschieter vinden die een dergelijk ziekenhuis wenst te financieren

dan heb ik daar geen enkel probleem mee

ik kan er mijn gedacht over hebben... en hun religieus geinspireerde mening ridicuul vinden

maar zolang ze niet weigeren om mensen die dringende medische hulp nodig hebben op te nemen omwille van hun geloof

... zie ik echt geen enkel probleem

trouwens, een samenleving waar iedereen samen leeft is een utopie

het grootste bewijs hiervan is de drang van de mens om zich te verenigen in groepjes gelijkdenkenden, mensen met dezelfde interesses, hobby's of whatever....

Laatst gewijzigd door Khonnor : 28 september 2006 om 10:33.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 01:08   #25
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
...
het grootste bewijs hiervan is de drang van de mens om zich te verenigen in groepjes gelijkdenkenden, mensen met dezelfde interesses, hobby's of whatever....
Dat is het hem juist: de nagel op de kop, de samenvatting van het ganse probleem...
De hier reeds aanwezige (vroegere) populatie wenst niet te leven zoals de islam en de moslims het wensen! Die twee samen willen persen in één land brengt niets dan problemen mee! Trouwens, het is niet moeilijk: zo goed als overal ter wereld waar moslims opduiken is er ambras, zijn er problemen! Ze moorden zelfs elkaar uit!
Dat is reeds zoveel keer gezegd en bewezen, we hebben maar rond te kijken en te luisteren naar de informatie die van overal ter wereld op ons afkomt..
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 05:40   #26
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Ik ben in Jordanie ooit eens in een Islamitisch ziekenhuis beland. Nog nooit zo vriendelijk bediend. Ze hadden zelfs speciaal voor mij een kerel aangesteld die naast mijn bed kwam zitten om een babbelke mee te slaan (in het engels). Was een plaatselijke pastoor die mij kwam bekeren. Gewoon op vriendelijke manier uitgelegd dat ik niet geinteresseerd was en nooit problemen mee gehad.
Oud 29 september 2006, 05:51   #27
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht
Ik ben in Jordanie ooit eens in een Islamitisch ziekenhuis beland. Nog nooit zo vriendelijk bediend. Ze hadden zelfs speciaal voor mij een kerel aangesteld die naast mijn bed kwam zitten om een babbelke mee te slaan (in het engels). Was een plaatselijke pastoor die mij kwam bekeren. Gewoon op vriendelijke manier uitgelegd dat ik niet geinteresseerd was en nooit problemen mee gehad.
Was je dan op verlof,of beroepsmatig?
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 06:38   #28
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Ik zie ook geen enkel probleem...Als ze dat allemaal zelf betalen? What's the problem?
Haat, nijd en jaloersheid?
Oud 29 september 2006, 06:50   #29
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Hallo voorstanders van de multiculturele SAMENLEVING...

Gaan we de goede weg op ???

Gescheiden zwemuren, gescheiden hospitalen, gescheiden dit, gescheiden dat....

Dus in feite willen jullie al die tijd gewoon het apartheidsregime van Zuid-Afrika in Europa invoeren....
Ik hoor hier weinig reactie op, op die vraag om apartheid, van de VOORSTANDERS van de multiculturele SAMENleving.

ach het is zo als meestal met moslims. Onze ziekenhuizen zijn niet goed genoeg voor hen, net zoals onze kerkhoven niet goed genoeg zijn...
ze vinden niets goed aan onze verwerpelijke maatschappij maar ze kunnen voor de rest niet vlug genoeg hier zijn en liefst met zoveel mogelijk....

vreemd he..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 20:06   #30
gladiator
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
de enige intelligente reactie hier is die van desiderius

voor het overige, zever in pakskes

katholieke ziekenhuizen zijn ook nog te vinden

katholieke dokters die weigeren een abortus of euthanasie uit te voeren zijn er voldoende

en kom mij niet vertellen dat jij als vb-er met allochtonen wenst samen te leven zolang ze zich niet volledig als vlaming integreren
Volledig is veel gezegd, maar idd, assimileren is het MINSTE dat je als gast doet uit respect voor je gastheer EN NIET OMGEKEERD. Bevalt het niet? Ga dan terug waarvan je kwam.
In mijn huis moet je ook niet je eigen wetten komen stellen. Maar ja, hun eergevoel is blijkbaar helemaal iets anders. De linkse rakkers spreken zichzelf lekker tegen ivm 'integreren', hun mening draait met de wind, als het hun Moslim-broeders (lees: kiespubliek) maar goed uitkomt. Daar lijkt het meer op.

En integreren? Dat willen ze trouwens zélf helemaal niet, de meerderheid althans. Voorbeelden genoeg. Dit gaat, gesteund door links, de kant van complete segregatie en getto vorming op, niets meer of minder.
gladiator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 20:39   #31
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Willen ze nu eens afzonderlijk gaan liggen is het weeral niet goed.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 21:54   #32
Heftruck

Standaard

Uiteraard ben ik het eens met Desiderius, Percallion en La Chunga.

Ik zie er echt niets slecht in, op voorwaarde dat alles binnen het wettelijk kader gebeurt en niet staatsgesubsidieerd is.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 23:10   #33

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Van wie de vraag komt, doet niet terzake.
Als een groep Vlaamse vrouwen het zwembad een namiddag wil afhuren om zonder venten eens te kunnen rondplodderen, dan moet dat evengoed kunnen. Of als een Vlaamse vereniging dat zwembad wil afhuren om voor welke reden dan ook rustig te kunnen zwemmen, dan moet dat evengoed kunnen. Het "racisme" zit in de motivering en net die laatste is volslagen overbodig... het principe is dat iedereen het recht zou moeten hebben om dat zwembad -voor de juiste prijs uiteraard- privé af te kunnen huren. De rest is zever in pakskes.
Ja, het is zoiets als de gemeentelijke openbare sporthal in een dorpje tegen mijn werk. Als men die wil afhuren of eens een middagje wil gebruiken moet men soms jaren op voorhand dat vastleggen omdat x-aantal sportverenigingen die al hebben afgehuurd voor soms twee drie keren per week. Resultaat is wel dat het eigenlijk niet meer publiekelijk is voor iedereen maar enkel nog voor degenen die er rap genoeg bij zijn en dan maar meteen vastleggen voor een gans jaar. Openbaar wil eigenlijk toch zeggen dat iedereen kans krijgt om er te komen en niet enkele geselecteerde groepjes.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2006, 23:10   #34
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Uiteraard ben ik het eens met Desiderius, Percallion en La Chunga.

Ik zie er echt niets slecht in, op voorwaarde dat alles binnen het wettelijk kader gebeurt en niet staatsgesubsidieerd is.
Ik zie er ook geen probleem in op voorwaarde dat vergelijkbare zorg geen meerkost voor de ziekteverzekering met zich meebrengt.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2006, 08:20   #35
vl_pieter
Burger

vl_pieter's schermafbeelding

Standaard

wat moeten moslims en tralala hier nog al krijgen in belgië , man dat ze hun aanpassen
vl_pieter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be