![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() @ Steven
Nooit zal je me horen zeggen dat zij minder mens zijn als ik zelf. en wat betreft uw uitspraak:En verder, ik had evengoed in Kongo geboren kunnen zijn. Niets geeft mij nu het recht om hier in het Westen een groter deel van de koek te eisen en de mensen buiten de muren enkel wat kruimels te laten Ik had evengoed als prinses kunnen geboren worden. Heb ik geen recht om een kamer in het paleis te hebben. Dit evengoed een belachelijke redenering. Trouwens weet je hoe rijk Moeboutoe was ???? Dat er meer hulp in de landen ginder geboden moet worden ga ik mee akkoord zodat ze niet naar hier moeten vluchten. Als alle mensen naar hier komen en via hongestaking geregulariseert worden , is een slecht teken. Dit is een onmenselijke chantage en keur ik af. Belgie is gewoonweg te klein om de wereld binnen te laten. Dit heeft niks met verzuring te maken. |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag gewoon respect voor de wet he. De wet die eerst wist te zeggen dat ze illegaal waren en geen aanspraak konden maken op een verblijfsvergunning en nu krijgen ze plots wel alle mogelijke papieren. Is de wet dan ondertussen gewijzigd ? Zijn dan niet alle wetten evenveel na te leven ? Moet de ene wet wel nageleefd worden en andere wetten niet ? Gelijkheid he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Enfin, die tisten kunnen hunne garendraad nu misschien doorspelen aan de allochtone 'snotneuzen' in Brussel. Niet voor hun lippen maar om hun handjes tegeneen te naaien. Zo worden Brussel en omstreken ook weer een stukske veiliger... |
|
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ik stel voor dat ge die mensen een goed varkenslapje met frietjes geeft om zich echt in te burgeren.....
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik wil gerust "mijn koek" delen, maar dan uit vrije wil, zonder emo-chantage. Pak het probleem bij de bron aan, ipv mensen over de wereld door te sluizen.
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat eten ze inderdaad ook. ![]() Als je een beetje gelezen hebt in die andere topic over de iraanse hongerstakers, dan had je dat kunnen afleiden uit een van m'n eerste posts. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() In een mail verstuurd naar all kranten van dit land, verzoekt het kabinet Verhofstadt hen vriendelijk NIET te willen insinueren dat deze onverwachte groepsregularisatie 'als pasmunt heeft gediend in ruil voor een soepelere opstelling van minister Onkelinx in een (sic) ander dossier' ....
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Bron?
Of moet ik het aan knuppel vragen? ![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() @lenca: Hongerstaken als chantage bestempelen, vind ik vrij goedkoop. Hongerstaking is een uiting van extreme wanhoop, een uiting van "ik sterf nog liever hier dan terug te gaan." Als die puur menselijke gevoelens uiten, chantage is... |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Die zever over chantage is zo'n beetje als die redenering van de officiers in Guantanamo dat de zelfmoord van die gedetineerden daar een oorlogsverklaring was.
|
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Tuurlijk... Een overduidelijke vergelijking
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Beide een uiting van sterke menselijke gevoelens, uitingen van wanhoop, en beide worden door sommigen gezien als chantage/oorlogsverklaring, als een 'spel' ofzo.
|
![]() |
![]() |
#40 |
Burger
|
![]() |
![]() |