![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: hoeveel migranten uit islamitische landen telt belgie volgen u | |||
minder dan 400.000 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
400.000 - 800.000 |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
800.000 - 1.000.000 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
meer dan 1.000.000 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,50% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals: laat het er het dubbel zijn: 4 tot 8 procent van de bevolking, waarvan de kinderen naar onze scholen gaan (islamieten eisen geen eigen scholen op, zoals de veel minder verdraagzame katholieken) vormen mijns inziens een even groot "gevaar" als Spirit of Groen! qua invloed... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 6 oktober 2006 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld één meter diep was. Hij verdronk (citaat van Bomans). Ga in de steden maar eens vertellen dat de moslims slechts 4% van de bevolking uitmaken en dat ze dus geen enkele bedreiging vormen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik raad hem toch wel sterk aan dringend nen deftige cursus fotobewerking te gaan volgen, dat is zijne sterkste kant niet zo te zien.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
De aangroei zou nog 10 procent maximum toenemen, tot 2012. Maar ondertussen dien je er wel rekening mee te houden dat zij zich zeer snel integreren in onze maatschappij. Al die verdachtmakingen zijn absurd: de schommelingen in onze werkloosheid zijn veel groter dan 4 procent van de bevolking hé! Sorry: het is allemaal maar een gigantische hype, een grap, een leugen. Zoals de koude oorlog nooit iets anders is geweest dan een kolossale geldverspilling. Zoals de heksenjachten, de inquisitie, de oorlog in Vietnam hersenspinsels waren en kolder met veel miserie. Iedere VB-er zou beter eens één gesprek voeren met een islamiet, en één boek lezen over de Islam. De nonsens was gedaan op een paar dagen tijd. Het is eigenlijk te gek om los te lopen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Als vijf miljard pipo's me willen wijsmaken dat 1+1 drie is: moet ik dan dat gaan geloven? Er is nog iets anders dan gek zijn hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wat een raar antwoord. Men stelt gewoon dat met die 4% er al enorme problemen zijn. Dat heeft Coeman mogen ondervinden. En onze staatsveiligheid geeft toe dat ze niet weten wat de radicalisering daar is. Het in het oog houden van het Vlaams Belang slokt al hun tijd op. En antwoord aub niet met een foto van mijn kat in een dwangbuis of een VB-lid met zwartgemaakte ogen en wat emboss effecten en dergelijke.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 oktober 2006 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Immigranten - of hier geborenen. Groot verschil hoor. Of worden 2de tot 4de generatie islam nieuwe Belgen ook nog immigrant genoemd.
Trouwens. In theorie zouden er geen cijfers van mogen zijn, want de keuze van godsdienst en godsdienstbelijdenis is privé en bijgevolg niet opgenomen in officiele statistieken. Ericferemans, je daalt nog een stuk in mijn achting trouwens. Ik heb de Koran proberen te lezen. Ik spreek dagelijks met moslims (al mijn buren) , toch kan ik nog steeds geen grijntje begrip opbrengen voor een Islamiet die er over stoeft dat ie de Koran perfect volgt. Want zo iemand is of een leugenaar en hypocriet, of gewoon levensgevaarlijk. hetzelfde trouwens voor "echte kristenen" |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Het blijkt heel moeilijk te zien om te lezen, juist te lezen en dan nog eens goed uit te voeren. Toch zijn er die er alleen maar pacifisme in lezen. En dat mag ook eens gezegd worden. Het zelfde geldt voor alle "heilige" boeken: met de nodige verbeelding bekeken kan jer er plotseling uit besluiten om vrouwen te wegen, en hieruit af te leiden of zij heksen zijn. Je kan mannen in jurken steken, een potske opzetten, beweren dat ze onfeilbaar zijn maar dat homo's niet deugen. En zo zijn er allerlei voorbeelden op te noemen waardoor godsdiensten, en dan vooral deze gebaseerd op "openbaringen", maw boekskes, niet alleen gevaarlijk kunnen lijken, maar daarenboven dolkomisch en hypergaga. Het geloven is dan ook een zware onderneming, die men best niet gaat opleggen noch verbieden, en waarbij men één ding afspreekt: je mag je ding doen als je niet in de weg loopt van anderen. Zo'n land hebben wij en wij hebben moslims die zich daar naar mijn gedacht beter aan houden dan onse indigene kalothieken. In die zien heb ik geen schrik van Mohammedanen, en nog minder van degenen die in mijn dorp hun matten uitrollen. Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 oktober 2006 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Dank zij de medewerking van de multiculis die de islam maar de hand boven het hoofd blijven houden (o.a. Steve Stevaert, Onkelinckx enz. enz.). "Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is." http://koenraadelst.bharatvani.org/a...slamboek1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 7 oktober 2006 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Partijlid
|
![]() Hoeveel migranten uit islamitische landen telt Belgie?
Veel te veel naar mijn goesting |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier in deze studie niet enkel over islamitische migranten. Toch geeft het een juister beeld van wat er gebeurt en wat ons te wachten staat.
Lees vooral het volledige artikel + bijhorende grafieken: http://www.npdata.be/BuG/24/BuG-24.htm Laatst gewijzigd door circe : 7 oktober 2006 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Een bananenrepubliek heeft bekwamer vertegenwoordigers. Het gevaar dat ze betekenen is omgekeerd evenredeig met hun aantal. Zoiets als een fel ruikende scheet in een nonnenconvent, luguber , misplaatst en beangstigend indien van blijvende aard. Laatst gewijzigd door humble : 7 oktober 2006 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tijdje geleden stond in het nieuwblad het volgende te lezen: Volgens cijfers van de Belgische ambassade in Marokko verblijven er ongeveer 150.000 mensen met Marokkaanse nationaliteit in België. Er zijn ook zo'n 300.000 Belgen van Marokkaanse oorsprong. Totaal: 450.000. http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_in...7794&p_lijst=2 Marokko houdt het aantal beter bij dan België? Natuurlijk wel, want de Marokkaanse identiteit hou je tot in de elvendertigste genaturaliseerde generatie. Kifkif was het hier niet mee eens: recente schatting volgens Vreemdelingenzaken: 81322 Marokkanen en ongeveer 110935 Marokkaanse Belgen (Belgische nationaliteit). Totaal nog geen 200000. http://www.site.kifkif.be/kifkif/nie...pen_menu_id=24 Waar Kifkif volgens mij echter geen rekening mee houdt, en de dienst Vreemdelingenzaken al helemaal niet: Genaturaliseerde Marokkanen krijgen Belgische kinderen voor de Belgische overheid, geen Marokkaanse en zeker geen genaturaliseerde. Maar Marokko rekent deze kinderen nog steeds de Marokkaanse nationaliteit aan. En wat vinden we op een Nederlandstalige Marokkaanse website? In België wonen er in totaal tussen de 400.000 en de 500.000 Marokkanen. http://www.maghrebmagazine.nl/2006/0...king-opvoeren/ Dus Eric, indien je echt de behoefte voelt om weer cijfermatige fabeltjes te gaan verkopen, solliciteer gerust bij de dienst Vreemdelingenzaken. Ze kunnen een fantast als jij gerust gebruiken. Het ergste vind ik wel, dat je volgens mij doelbewust liegt. Je bent intelligent genoeg om de manier van redeneren van Vreemdelingenzaken en onze overheid te doorgronden!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Ga nu niet weer beginnen zagen: het zijn er dus HEEL WEINIG. De verwachte groei is: ze dalen. Daarenboven zijn er het leeuwendeel die inderdaad kinderen krijgen maar die niet naar islamititsche scholen gaan: die bestaan gewoonweg niet. Welk soort debiel achterhoedegevecht wil je nu gaan voeren? Ikzelf stelde dat het tussen de vier en de acht procent ligt... EN ik maakte de vergelijking: 4 procent is de "bedreiging" die uitgaat van SPirit 8 procent is de "bedreiging" die uitgaat van Groen! Stop toch eens met paranoïa gasten: het is ridicuul. Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 oktober 2006 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() Daarenboven: wie maakt de mensen nu wijs dat we OVERSPOELD worden? Als je bedenkt dat onze vreemdelingen voor een groot deel uit kleine kinderen en jonge mensen bestaat, die allemaal mooi "Aap, Joos, Miep" leren op school is de dreiging wel die van de chiro, al dan niet met een halve maan... Wie is er hier nu aan het zeveren, eigenlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Dat zijn de legale die u telt en mensen uit bepaalde moslimlanden. Hier zitten ook nog bv Pakistanezen, Somali, Iraniërs, Irakezen, Soedanezen, Arabieren, Palestijnen en nog diverse uit andere landen met moslimregio's die dat geloof aanhangen. Tel die er bij en nog eens het groot aantal illegalen en ik denk dat je het dubbele van de statistiek kan hebben.
|
![]() |
![]() |