Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: hoeveel migranten uit islamitische landen telt belgie volgen u
minder dan 400.000 5 20,83%
400.000 - 800.000 12 50,00%
800.000 - 1.000.000 4 16,67%
meer dan 1.000.000 3 12,50%
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2006, 22:53   #21
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Hoe kan de ericferre nu over zijn bewuste 4% cijfer beschikken als ze geen cijfers hebben?
De gehate (door het VB) islamitische stromen zijn nogal goed bekend: zowel de koning boudewijnstichting als de moslem executieve hebben hier cijfers over. Beiden komen overeen: 400.000 islamieten. Dat is dus 4 procent van de bevolking.
Nogmaals: laat het er het dubbel zijn: 4 tot 8 procent van de bevolking, waarvan de kinderen naar onze scholen gaan (islamieten eisen geen eigen scholen op, zoals de veel minder verdraagzame katholieken) vormen mijns inziens een even groot "gevaar" als Spirit of Groen! qua invloed...
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 23:27   #22
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard Nog meer vreemdelingen= België failliet...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De gehate (door het VB) islamitische stromen zijn nogal goed bekend: zowel de koning boudewijnstichting als de moslem executieve hebben hier cijfers over. Beiden komen overeen: 400.000 islamieten. Dat is dus 4 procent van de bevolking.
Nogmaals: laat het er het dubbel zijn: 4 tot 8 procent van de bevolking, waarvan de kinderen naar onze scholen gaan (islamieten eisen geen eigen scholen op, zoals de veel minder verdraagzame katholieken) vormen mijns inziens een even groot "gevaar" als Spirit of Groen! qua invloed...
Veel te veel! Als die met 4 % al zoveel last verkopen, en onze gevangenissen door hun schuld overbevolkt zitten, de sociale verzekering in geldnood geraakt, dan kan men zich voorstellen wat dat gaat geven binnen een paar jaren, als er twee maal meer zijn! Want ze planten zich enorm snel voort dan ook nog...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 6 oktober 2006 om 23:28.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 23:44   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
4% van de bevolking?

Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld één meter diep was. Hij verdronk (citaat van Bomans).

Ga in de steden maar eens vertellen dat de moslims slechts 4% van de bevolking uitmaken en dat ze dus geen enkele bedreiging vormen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 23:50   #24
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Beetje aan het spammen, Feremanske?
Ik raad hem toch wel sterk aan dringend nen deftige cursus fotobewerking te gaan volgen, dat is zijne sterkste kant niet zo te zien.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 00:12   #25
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Veel te veel! Als die met 4 % al zoveel last verkopen, en onze gevangenissen door hun schuld overbevolkt zitten, de sociale verzekering in geldnood geraakt, dan kan men zich voorstellen wat dat gaat geven binnen een paar jaren, als er twee maal meer zijn! Want ze planten zich enorm snel voort dan ook nog...
Neen: ook dat is natuurlijk een fabeltje.
De aangroei zou nog 10 procent maximum toenemen, tot 2012. Maar ondertussen dien je er wel rekening mee te houden dat zij zich zeer snel integreren in onze maatschappij.
Al die verdachtmakingen zijn absurd: de schommelingen in onze werkloosheid zijn veel groter dan 4 procent van de bevolking hé!
Sorry: het is allemaal maar een gigantische hype, een grap, een leugen.
Zoals de koude oorlog nooit iets anders is geweest dan een kolossale geldverspilling. Zoals de heksenjachten, de inquisitie, de oorlog in Vietnam hersenspinsels waren en kolder met veel miserie.
Iedere VB-er zou beter eens één gesprek voeren met een islamiet, en één boek lezen over de Islam. De nonsens was gedaan op een paar dagen tijd.

Het is eigenlijk te gek om los te lopen....
Oud 7 oktober 2006, 00:13   #26
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
4% van de bevolking?

Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld één meter diep was. Hij verdronk (citaat van Bomans).

Ga in de steden maar eens vertellen dat de moslims slechts 4% van de bevolking uitmaken en dat ze dus geen enkele bedreiging vormen!
Jamaar zeg: wat is nu het meest belangrijk: dat de mensen geloven in Ufo's of dat ze al dan niet bestaan?
Als vijf miljard pipo's me willen wijsmaken dat 1+1 drie is: moet ik dan dat gaan geloven?
Er is nog iets anders dan gek zijn hé!
Oud 7 oktober 2006, 01:15   #27
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
4% van de bevolking?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 01:18   #28
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Jamaar zeg: wat is nu het meest belangrijk: dat de mensen geloven in Ufo's of dat ze al dan niet bestaan?
Als vijf miljard pipo's me willen wijsmaken dat 1+1 drie is: moet ik dan dat gaan geloven?
Er is nog iets anders dan gek zijn hé!
Dat is wat een raar antwoord. Men stelt gewoon dat met die 4% er al enorme problemen zijn. Dat heeft Coeman mogen ondervinden. En onze staatsveiligheid geeft toe dat ze niet weten wat de radicalisering daar is. Het in het oog houden van het Vlaams Belang slokt al hun tijd op. En antwoord aub niet met een foto van mijn kat in een dwangbuis of een VB-lid met zwartgemaakte ogen en wat emboss effecten en dergelijke.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 oktober 2006 om 01:18.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 04:18   #29
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Immigranten - of hier geborenen. Groot verschil hoor. Of worden 2de tot 4de generatie islam nieuwe Belgen ook nog immigrant genoemd.

Trouwens. In theorie zouden er geen cijfers van mogen zijn, want de keuze van godsdienst en godsdienstbelijdenis is privé en bijgevolg niet opgenomen in officiele statistieken.

Ericferemans, je daalt nog een stuk in mijn achting trouwens. Ik heb de Koran proberen te lezen. Ik spreek dagelijks met moslims (al mijn buren) , toch kan ik nog steeds geen grijntje begrip opbrengen voor een Islamiet die er over stoeft dat ie de Koran perfect volgt. Want zo iemand is of een leugenaar en hypocriet, of gewoon levensgevaarlijk.

hetzelfde trouwens voor "echte kristenen"
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 08:53   #30
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Immigranten - of hier geborenen. Groot verschil hoor. Of worden 2de tot 4de generatie islam nieuwe Belgen ook nog immigrant genoemd.

Trouwens. In theorie zouden er geen cijfers van mogen zijn, want de keuze van godsdienst en godsdienstbelijdenis is privé en bijgevolg niet opgenomen in officiele statistieken.

Ericferemans, je daalt nog een stuk in mijn achting trouwens. Ik heb de Koran proberen te lezen. Ik spreek dagelijks met moslims (al mijn buren) , toch kan ik nog steeds geen grijntje begrip opbrengen voor een Islamiet die er over stoeft dat ie de Koran perfect volgt. Want zo iemand is of een leugenaar en hypocriet, of gewoon levensgevaarlijk.

hetzelfde trouwens voor "echte kristenen"
Elfendertig soorten van Islamieten beweren dat ze de Koran volgen en dat ze juist daarom mekaar moeten opblazen...
Het blijkt heel moeilijk te zien om te lezen, juist te lezen en dan nog eens goed uit te voeren. Toch zijn er die er alleen maar pacifisme in lezen.
En dat mag ook eens gezegd worden.

Het zelfde geldt voor alle "heilige" boeken: met de nodige verbeelding bekeken kan jer er plotseling uit besluiten om vrouwen te wegen, en hieruit af te leiden of zij heksen zijn. Je kan mannen in jurken steken, een potske opzetten, beweren dat ze onfeilbaar zijn maar dat homo's niet deugen.

En zo zijn er allerlei voorbeelden op te noemen waardoor godsdiensten, en dan vooral deze gebaseerd op "openbaringen", maw boekskes, niet alleen gevaarlijk kunnen lijken, maar daarenboven dolkomisch en hypergaga.

Het geloven is dan ook een zware onderneming, die men best niet gaat opleggen noch verbieden, en waarbij men één ding afspreekt: je mag je ding doen als je niet in de weg loopt van anderen.

Zo'n land hebben wij en wij hebben moslims die zich daar naar mijn gedacht beter aan houden dan onse indigene kalothieken.
In die zien heb ik geen schrik van Mohammedanen, en nog minder van degenen die in mijn dorp hun matten uitrollen.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 oktober 2006 om 08:54.
Oud 7 oktober 2006, 10:49   #31
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
PAS OP

Deze cijfers mogen niet letterlijk genomen worden gezien ze het resultaat zijn van een
problematische zoniet twijfelachtige methodologische constructie. .
Men zegt hiermee zelf dat de cijfers niet kloppen en dat het aantal moslims in ons land veel hoger liggen dan 4%. Daarbij komt dan nog dat die cijfers van 1999 zijn, we zijn nu reeds eind 2006. Het gaat snel hoor feremans, niet alleen door hoge geboortes, huwen met partners uit 'het land van herkomst' en met autochtone kiekens waarvan de kinderen zowiezo moslim zullen zijn, maar ook door onwetende autochtonen die dagelijks tot die gevaarlijke ideologie toetreden omdat ze die maar oppervlakkig kennen en de opgesmukte gesuikerde leugenachtige versie van de islampromotors slikken als zoete koek. http://forum.politics.be/showthread.php?t=55212

Dank zij de medewerking van de multiculis die de islam maar de hand boven het hoofd blijven houden (o.a. Steve Stevaert, Onkelinckx enz. enz.).

"Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is."

http://koenraadelst.bharatvani.org/a...slamboek1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 7 oktober 2006 om 10:57.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 10:52   #32
lenca
Partijlid

Standaard

Hoeveel migranten uit islamitische landen telt Belgie?
Veel te veel naar mijn goesting
lenca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 11:51   #33
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het gaat hier in deze studie niet enkel over islamitische migranten. Toch geeft het een juister beeld van wat er gebeurt en wat ons te wachten staat.

Van de 10.445.852 inwoners op 1/1/05 in België zijn er naast de 870.862 vreemdelingen dus nog 484.167 nieuwe Belgen die tussen 1990 en 2005 Belg geworden zijn, terwijl er op 1 januari 1990 al 128.113 vreemdelingen Belg geworden waren tussen 1980 en 1989. In totaal zijn er dus 612.280 nieuwe Belgen bijgekomen in de periode 1980-2005. In 2004 en ook volgens recente gegevens voor 2005, waren slechts 19% van de nationaliteitsverwervingen 'naturalisaties'. Als we rekening houden met het geboortesaldo van de nieuwe Belgen (geboorten min overlijdens - methodologie, punt 4) zijn er 177.513 Belgen bijgekomen langs geboortes bij de nieuwe Belgen tussen 1980 en 2005, zodat in totaal het aantal inwoners van 'vreemde afkomst' in België ( vreemdelingen + nieuwe Belgen + geboortesaldo bij de nieuwe Belgen) kan berekend worden op 1.660.655, of 15,9% van de Belgische bevolking op 1/1/2005.
Lees vooral het volledige artikel + bijhorende grafieken:

http://www.npdata.be/BuG/24/BuG-24.htm

Laatst gewijzigd door circe : 7 oktober 2006 om 11:52.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 12:01   #34
humble
Burgemeester

Standaard

Citaat:
De verschrikkelijke bedreiging door maximaal 4 procent van de bevolking is een mythe die even onozel is als te stellen dat Spirit een gevaar is voor onze maatschappij, en daarenboven zou Groen! dan een ontzettende macht zijn!
In een filmpje worden alle vooroordelen, en de bedreiging uitgaande van de Islam eens op een rijtje gezet. Voor links en rechts een prachtig beeld
film
Heb je er een idee van hoe die clown van een anciaux en die splinterbom van een voorzitter ( niet jij erfricanus) onze goede naam ten gronde richten bij de niet idioten van de wereld?
Een bananenrepubliek heeft bekwamer vertegenwoordigers.
Het gevaar dat ze betekenen is omgekeerd evenredeig met hun aantal.

Zoiets als een fel ruikende scheet in een nonnenconvent, luguber , misplaatst en beangstigend indien van blijvende aard.

Laatst gewijzigd door humble : 7 oktober 2006 om 12:02.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 12:05   #35
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die cijfertjes hé? Toen een tijd geleden het aantal buitenlanders in de gevangenissen werd bekend gemaakt, moest de regering ook met het schaamrood op de wangen toegeven dat de genaturaliseerden er niet bij geteld waren, om geen "uit de context gerukt" beeld te creeëren.

Tijdje geleden stond in het nieuwblad het volgende te lezen:

Volgens cijfers van de Belgische ambassade in Marokko verblijven er ongeveer 150.000 mensen met Marokkaanse nationaliteit in België. Er zijn ook zo'n 300.000 Belgen van Marokkaanse oorsprong.
Totaal: 450.000.

http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_in...7794&p_lijst=2
Marokko houdt het aantal beter bij dan België?
Natuurlijk wel, want de Marokkaanse identiteit hou je tot in de elvendertigste genaturaliseerde generatie.

Kifkif was het hier niet mee eens:
recente schatting volgens Vreemdelingenzaken: 81322 Marokkanen en ongeveer 110935 Marokkaanse Belgen (Belgische nationaliteit). Totaal nog geen 200000.

http://www.site.kifkif.be/kifkif/nie...pen_menu_id=24

Waar Kifkif volgens mij echter geen rekening mee houdt, en de dienst Vreemdelingenzaken al helemaal niet:
Genaturaliseerde Marokkanen krijgen Belgische kinderen voor de Belgische overheid, geen Marokkaanse en zeker geen genaturaliseerde.
Maar Marokko rekent deze kinderen nog steeds de Marokkaanse nationaliteit aan.

En wat vinden we op een Nederlandstalige Marokkaanse website?

In België wonen er in totaal tussen de 400.000 en de 500.000 Marokkanen.

http://www.maghrebmagazine.nl/2006/0...king-opvoeren/

Dus Eric, indien je echt de behoefte voelt om weer cijfermatige fabeltjes te gaan verkopen, solliciteer gerust bij de dienst Vreemdelingenzaken.
Ze kunnen een fantast als jij gerust gebruiken.

Het ergste vind ik wel, dat je volgens mij doelbewust liegt. Je bent intelligent genoeg om de manier van redeneren van Vreemdelingenzaken en onze overheid te doorgronden!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 13:47   #36
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Die cijfertjes hé? Toen een tijd geleden het aantal buitenlanders in de gevangenissen werd bekend gemaakt, moest de regering ook met het schaamrood op de wangen toegeven dat de genaturaliseerden er niet bij geteld waren, om geen "uit de context gerukt" beeld te creeëren.

Tijdje geleden stond in het nieuwblad het volgende te lezen:

Volgens cijfers van de Belgische ambassade in Marokko verblijven er ongeveer 150.000 mensen met Marokkaanse nationaliteit in België. Er zijn ook zo'n 300.000 Belgen van Marokkaanse oorsprong.
Totaal: 450.000.

http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_in...7794&p_lijst=2
Marokko houdt het aantal beter bij dan België?
Natuurlijk wel, want de Marokkaanse identiteit hou je tot in de elvendertigste genaturaliseerde generatie.

Kifkif was het hier niet mee eens:
recente schatting volgens Vreemdelingenzaken: 81322 Marokkanen en ongeveer 110935 Marokkaanse Belgen (Belgische nationaliteit). Totaal nog geen 200000.

http://www.site.kifkif.be/kifkif/nie...pen_menu_id=24

Waar Kifkif volgens mij echter geen rekening mee houdt, en de dienst Vreemdelingenzaken al helemaal niet:
Genaturaliseerde Marokkanen krijgen Belgische kinderen voor de Belgische overheid, geen Marokkaanse en zeker geen genaturaliseerde.
Maar Marokko rekent deze kinderen nog steeds de Marokkaanse nationaliteit aan.

En wat vinden we op een Nederlandstalige Marokkaanse website?

In België wonen er in totaal tussen de 400.000 en de 500.000 Marokkanen.

http://www.maghrebmagazine.nl/2006/0...king-opvoeren/

Dus Eric, indien je echt de behoefte voelt om weer cijfermatige fabeltjes te gaan verkopen, solliciteer gerust bij de dienst Vreemdelingenzaken.
Ze kunnen een fantast als jij gerust gebruiken.

Het ergste vind ik wel, dat je volgens mij doelbewust liegt. Je bent intelligent genoeg om de manier van redeneren van Vreemdelingenzaken en onze overheid te doorgronden!
gelijk wie die niet alle officiële praat zonder boe of ba inlepelt, en een klein beetje kan rekenen en nadenken komt tot de konklusie dat er hier met opzet gelogen word tegen de Belgen...En dan moet zich men wel de vraag stellen waarom?Terwijl ze zich op een Marokkaanse site in de handen wrijven dat ze reeds met een half miljoen zijn, verkondigt de KifKif-bende en de Vreemdelingenzaken dat er "slechts" 200.000 Marokkanen in België zijn?!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 14:13   #37
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Men zegt hiermee zelf dat de cijfers niet kloppen en dat het aantal moslims in ons land veel hoger liggen dan 4%. Daarbij komt dan nog dat die cijfers van 1999 zijn, we zijn nu reeds eind 2006. Het gaat snel hoor feremans, niet alleen door hoge geboortes, huwen met partners uit 'het land van herkomst' en met autochtone kiekens waarvan de kinderen zowiezo moslim zullen zijn, maar ook door onwetende autochtonen die dagelijks tot die gevaarlijke ideologie toetreden omdat ze die maar oppervlakkig kennen en de opgesmukte gesuikerde leugenachtige versie van de islampromotors slikken als zoete koek. http://forum.politics.be/showthread.php?t=55212

Dank zij de medewerking van de multiculis die de islam maar de hand boven het hoofd blijven houden (o.a. Steve Stevaert, Onkelinckx enz. enz.).

"Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is."

http://koenraadelst.bharatvani.org/a...slamboek1.html
Kijk: langs verschillende wegen weten we dat het ongeveer 4 procent is: je eigen mensen hebben dit al op dit forum toegegeven.
Ga nu niet weer beginnen zagen: het zijn er dus HEEL WEINIG.
De verwachte groei is: ze dalen.
Daarenboven zijn er het leeuwendeel die inderdaad kinderen krijgen maar die niet naar islamititsche scholen gaan: die bestaan gewoonweg niet.
Welk soort debiel achterhoedegevecht wil je nu gaan voeren?
Ikzelf stelde dat het tussen de vier en de acht procent ligt...
EN ik maakte de vergelijking:
4 procent is de "bedreiging" die uitgaat van SPirit
8 procent is de "bedreiging" die uitgaat van Groen!

Stop toch eens met paranoïa gasten: het is ridicuul.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 oktober 2006 om 14:15.
Oud 7 oktober 2006, 14:19   #38
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
gelijk wie die niet alle officiële praat zonder boe of ba inlepelt, en een klein beetje kan rekenen en nadenken komt tot de konklusie dat er hier met opzet gelogen word tegen de Belgen...En dan moet zich men wel de vraag stellen waarom?Terwijl ze zich op een Marokkaanse site in de handen wrijven dat ze reeds met een half miljoen zijn, verkondigt de KifKif-bende en de Vreemdelingenzaken dat er "slechts" 200.000 Marokkanen in België zijn?!
Waarom zou links hierover liegen, vermits we blijkbaar zo tuk zijn op een grote hoop
Daarenboven: wie maakt de mensen nu wijs dat we OVERSPOELD worden?

Als je bedenkt dat onze vreemdelingen voor een groot deel uit kleine kinderen en jonge mensen bestaat, die allemaal mooi "Aap, Joos, Miep" leren op school is de dreiging wel die van de chiro, al dan niet met een halve maan...
Wie is er hier nu aan het zeveren, eigenlijk
Oud 7 oktober 2006, 15:22   #39
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zou links hierover liegen, vermits we blijkbaar zo tuk zijn op een grote hoop
Daarenboven: wie maakt de mensen nu wijs dat we OVERSPOELD worden?

Als je bedenkt dat onze vreemdelingen voor een groot deel uit kleine kinderen en jonge mensen bestaat, die allemaal mooi "Aap, Joos, Miep" leren op school is de dreiging wel die van de chiro, al dan niet met een halve maan...
Wie is er hier nu aan het zeveren, eigenlijk
Als dat je weerlegging is, luidt het antwoord op je vraag: jij!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 16:16   #40
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Dat zijn de legale die u telt en mensen uit bepaalde moslimlanden. Hier zitten ook nog bv Pakistanezen, Somali, Iraniërs, Irakezen, Soedanezen, Arabieren, Palestijnen en nog diverse uit andere landen met moslimregio's die dat geloof aanhangen. Tel die er bij en nog eens het groot aantal illegalen en ik denk dat je het dubbele van de statistiek kan hebben.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be