![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Maak jij als VB'er de overstap naar Dedecker? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,57% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
32 | 91,43% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Waarom wordt/werd Dedecker niet opgeroepen als getuige in de Middelkerkse fraudezaak? DS 08.01.2007
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF08012007_016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Of misschien wordt hij wel beschermd als senator !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toch niet vergeten zeker hoezelfs Dutroux in hun systeem in de watte werd gelegd met 80.000fr per maand om wille van slechte behandeling in het gevang of zoiets!!! En dan maar raaskallen over neonazis! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Weet de pers nog niet dat JMDD niet als getuige werd opgeroepen in de fraudezaak die hem blijkbaar aanbelangt?
Ik ben hier wel érg verbaasd over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Edit: Ik wou er eerder niet meer woorden aan vuilmaken, maar kom. Je begint hier een discussie die helemaal niet ter zake doet. Je poneert hier stellingen die niets anders zijn dan pure volksmennerij: "echte criminelen stemmen voor de PS en SP". Zelfs Dutroux, zeg je. Vind je dan niet dat alle gevangenen hetzelfde moeten behandeld worden ? Dutroux, of gelijk wie ? Trouwens je einde van je zin spreekt boekdelen. "Of zoiets!!! (sic)". De klepel wel horen luiden, maar de bel niet weten hangen, of zoiets. Wie had het hier over neonazi's ? Ik refereerde enkel aan het vorige topic, waarin ik iets gelijkaardigs zei. Eigenlijk: Prut. Laatst gewijzigd door Ozymandias : 8 januari 2007 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stap niet over naar jmdd, maar hiermee ben ik het absoluut oneens. De eerste betrachting moet zijn om vlaanderen onafhankelijk te maken, en al de rest is van secundair belang imo. Dus moet iedereen die vlaanderen onafhankelijk wil zich verenigen, eens dat doel gerealiseerd kunnen we onze eigen weg gaan. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 8 januari 2007 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Slechts een achtste ervan hebben minderjarige moeders. Just to put things into perspective... Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 8 januari 2007 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Neen, ik ben een solidarist, geen liberaal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Burgemeester Middelkerke is veroordeeld
ma 08/01/07 - Burgemeester Michel Landuyt (VLD) van Middelkerke is veroordeeld tot twaalf maanden cel met uitstel en een boete voor schriftvervalsing. ![]() De gemeentesecretaris van Middelkerke krijgt tien maanden voorwaardelijk en de directeur van Toerisme een jaar. Ook twee andere verhuurders van ijspistes krijgen een voorwaardelijke gevangenisstraf. De zaak draaide rond de aanbestedingen voor de plaatsing van de ijspistes naast het asielcentrum Zon en Zee in Westende in 2001 en 2002. Die werden toegewezen aan de vzw Kiosk-on-Ice van senator Jean-Marie Dedecker. Die werd niet vervolgd. Michel Landuyt is onlangs opnieuw verkozen als burgemeester, maar hij mocht de eed nog niet afleggen. Zijn advocaat kondigde hoger beroep aan. Hij trekt desnoods naar Cassatie. Welke gevolgen de uitspraak heeft voor de benoeming van Landuyt, is volgens zijn advocaat nog niet duidelijk. // |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Best wel grappig....
iemand met ![]() en iemand met ![]() in hun sig, die overstappen van het VB naar JMD.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Och er zit zelfs een CD&V'er tussen die bij het Belang blijft, terwijl hij de overstap van die typ van Meise naar de CD&V zit te verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En de toestand verslecht: zeer veel allochtone schoolverlaters zonder diploma, veel allochtonen in de werkloosheid en in de gevangenis enz. Ik wou dat de andere partijen wat minder de kop in het zand zouden steken en zich wat meer zouden 'fixeren' op de vreemdelingenproblematiek. |
|
![]() |
![]() |