![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() En om de andere zijde nu ook eens te pesten wacht ik op het bericht dan een of andere neef van het zevende knoopsgat nog ooit op school gezeten heeft met een zus van een ex-VB-mandataris.
Idioten komen overal voor, welke politieke strekking of etnische achtergrond ze ook hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De cruciale vraag is: wat doen al die criminele geesten bij een partij die zogezegd de misdaad wil aanpakken ? Onverklaarbaar ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Mishandeling, opsluiting, poging tot kindermoord, en dat met racistische motieven als verzwarende omstandigheid. Alledrie levenslang voor mijn part + castratie voor zoonlief... Zo'n krapuul mag nooit (klein)kinderen opvoeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik kan begrijpen dat die ouders het moeilijk hadden met het feit dat hun zoon een relatie had met een Marokkaanse. Maar dat keurt het gebruik van zo'n extreem geweld zeker niet goed.
En ik begrijp helemaal niet hoe haar vriend haar dat heeft kunnen aandoen. Als je echt zo vies bent van een kind met Marokkaans bloed, moet je daaraan denken vóór je met een Marokkaan neukt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zoontje deed blijkbaar vrolijk mee? Klootzakken zeg. Een marrokaanse is wel genoeg om mee te rollebollen maar niet om je kind te dragen?
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 maart 2007 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb ik iets gemist? Waar heb je dat gelezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben benieuwd wat de moeder over een paar jaar gaat zeggen tegen haar kind als die naar zijn/haar vader vraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Best dat kind en moeder nooit meer in kontakt moeten komen met zulke individu's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel hoor. Als het niet over "jongeren" gaat, dan staat er tegenwoordiger weldegelijk BELGISCH bij: zie vb. het familiedrama waarbij vijf kinderen gedood werden door hun BELGISCHE moeder. (dat vader geen BELGISCHE roots had, kan je dan tussen de lijnen door en via via vernemen).
Zie vb. ook het verslag over de gerechterlijke uitspraken ivm "Antwerpse boefjes" deze week: de kopstukken waren van PORTUGESE afkomst, de rest van de boefjes hun roots bleken het vermelden niet waard.... "jongeren" stond er wel ergens tussen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 maart 2007 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof dat ooit ergens bijstaat Edina?
Voil�*: Citaat:
Alsof dat niet altijd gebeurt zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() @Circe: herlees de post nog eens waarop ik reageerde ofzo. Het ging dus over het feit dat er niet bij stond of het autochtonen waren. Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien hoor... (en je kan perfect Belgisch zijn en van allochtone afkomst hé).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kijk: wat doet men om zeker aan te tonen dat de "Belgen" die als "Belg" vernoemd worden, weldegelijk ook als "Belg" worden herkend? MEN ZET ZE VOLLEDIG MET NAAM EN TOENAAM IN DE KRANT (ook al is er nog geen proces geweest). Zoals er vb. : niet Hans V.T., maar HANS VAN TEMSCHE, niet: Mijnheer en Mevrouw Roland VdV en hun zoon Frederik maar: Frederik Van de Velde, zijn vader Roland en zijn moeder Gerda Vandewalle (noteer de meisjesnaam van de moeder, voor het geval iemand niet zou weten wie het was). En als dat niet genoeg is zet onze politiek o zo correcte staatszender er nog een foto van de familiewoning bij (voor het geval men nog zou twijfelen). ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() voil�* wat?
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ait Oud is ook nog niet veroordeeld.
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maximum 5 jaar heb ik gehoord.
![]() |