![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Voor wie zou je nu stemmen? | |||
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 8,53% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
28 | 21,71% |
VLAAMS BLOK |
![]() ![]() ![]() |
55 | 42,64% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,20% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
11 | 8,53% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
16 | 12,40% |
Aantal stemmers: 129. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De uitbreiding zal wel degelijk problemen geven. Velen van hen zijn pro-VS en zolang de Neoconservatieven in Amerika aan de macht zijn (kan effe duren) zal dit zéér slecht zijn voor Europese samenwerking. Ik mis visies over de Europese kern die Frankrijk , Duitsland , België en Luxemburg willen vormen als voorloper van een echte unie. Face it , groen! heeft enkel sociaal-maatschappelijke visies. Hun Europa is enkel een extensie van deze sociaal-maatschappelijke visies op internationaal niveau. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Veel te wijnig partijen in dit topic. Er zou meer volk op af komen als er minstens 10 partijen bij kwamen.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vivant. VLD dus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Als we op deze topic het kiesresultaat moeten baseren, zouden Groen! en N-VA over de kiesdrempel geraken. Jammer genoeg stemmen er nog 4.500.000 andere mensen mee tijdens de verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Mijn stem gaat naar de partij die er voor zorgt dat iedereen die wil werken,werk kan vinden,die de economie aldus weer aan kan zwengelen en die ervoor zorgt dat we zowel met Europa als met de VS goeie vrienden blijven (zonder vernederende knievallen enz uiteraard)
daarnaast moet deze partij zorgen dat niemand bang moet zijn om niet rond te komen wanneer hij op pensioen gaat of wanneer hij zwaar ziek wordt, dat de criminaliteit drastisch verlaagd wordt en dat we minder gestresseerd moeten leven door bv werken en wonen beter te bundelen ( minder afstand= minder stress,meer vrije tijd,...) En tenslotte moet mijn partij ervoor zorgen dat, terwijl ze zorgen voor voornoemde zaken,er genoeg aandacht wordt geschonken aan het milieu,de resterende open ruimte,bossen enz enz....... Ik kan dus mijn stem niet uitbrengen,jammer ![]()
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Als ik tussen deze lijst zou moeten kiezen zou ik Groen! nemen denk ik.
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Vivant.
Maar het staat er weer eens niet bij. ![]() Sorry K_D_Reyer, het pleit niet voor uw affiniteit met wat in de maatschappij leeft ! Wie geen oog heeft voor nieuwe stromingen en bewegingen (enkel in voorbije %-kiesprocenten) kan onmogelijk wereldverbeterend denken. Hoe u zichzelf hier ook wil profileren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() BUB ook weeral niet...
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Blok nu meer dan ooit tegen de leugenaars en bedriegers van de kiezers
![]() Voor Vlaanderen en de eigen welvaart ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen het met de VLD moeten doen vrees ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9421 http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9420 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 | ||