![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verschrikkelijk als je zoiets moet meemaken ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, 't staat ook op 'Het Nieuwsblad'. Dit wens je niemand toe.
Maar ten gronde op het topic: ik denk dat nog heel wat VLD-kiezers niet beslist hebben waar naar toe te trekken of alsnog te blijven. Het kan alle kanten op met LDD, alleen moet ik zeggen dat mijn zin om met die mannen samen te werken serieus bekoeld is geraakt door de ideologische ratjetoe die van die partij is gemaakt en de bijzonder goedkope uitvallen naar het Vlaams Belang. Het is makkelijk schieten zo, maar je bewijst er alleen de traditionelen een dienst mee en die aanvaarden De Decker toch nooit meer. Haalt LDD de kiesdrempel? Niet in Oost-Vlaanderen, Limburg en Vlaams-Brabant, heel misschien Antwerpen en iets meer kans in West-Vlaanderen (die kiesdrempel ligt ruim boven de vijf). Eén zetel zal het meest realistische zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Zeer droeve zaak, innige deelneming
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is wel één van de ergste en vreselijkste dingen die je in een leven kan meemaken. Zeer droevig... Mijn innige deelneming.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 8 juni 2007 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter