![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Anti-semiet, racist!
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Seg mogen de mensen soms geen geld meer verdienen?
Zie maar dat we eerst van die pinnentrekkers uit het zuiden af geraken ![]()
#23 |
Minister
|
![]() Met u tussen het "gepeupel" hoef ik me zelfs geen te zorgen maken om mijn geweten.
#24 |
Minister
|
![]() Anti semiet? Ik ben anti alle gelovigen. Jood, christenen, moslim, buddhist, ... allemaal even gestoord in de bovenkamer.
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In heartland West-Vlaanderen schrijft de etiquette voor dat niet gesproken wordt wanneer aangeschoven wordt bij de bakker, de AVEVE of het stemlokaal. Boeren en landsknechten in naar kamfer ruikende geklede jasjes uit de SuperConfex turen met wetenschappelijke nauwgezetheid naar hun schoenpunten, het 'werkvolk' in zondagse baseball pet (Vijzen en moeren Ghesquire!) ruikt nagenietend van een matinaal vluggertje aan de toppen van hun vingers. De tsjeeven burgemeester handenschudt en schouderklopt hen die het stemhokje nog in moeten: "en op de goeie, hé!" Bij Virmiljoen gekomen, herinnert hij zich plotsklaps een urgente plicht, die op hem wacht. Hij keert zich, om de punaises waarmee de voorbeelden van de stemformulieren aan leemplaten tussenschotten hangen dieper in te duwen. Hij neemt "Zekerheid, veiligheid en rechtvaardigheid" nimmer licht op. De democratie viert straks kloefstompend feest in "De Gilde". Ief! Ief! Ief!
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 juni 2007 om 09:03. |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() "Goeiemorgen"
"Goeiemorgen" "Ben jij dat op die foto?" "Nee, da's mijn grootmoeder" Einde gesprek.
#27 | |
|
![]() Citaat:
Vreemdelingenbeleid moet voor alle vreemdelingen gelijk zijn. Geen discriminatie van bepaalde bevolkingsgroepen. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met die denigrerende reactie van Bazilfunk kan ik leven hoor,ik wil niet bij die "betere klasse" behoren ![]() Laatst gewijzigd door duveltje382 : 10 juni 2007 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Zoals bijvoorbeeld west vlamingen. Want laat ons eerlijk zijn, als de buitenlanders buiten zijn dan zijn dat de volgende die vliegen he! Dat spreekt nog ineens nederlands!
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En nee ik ben Oost-Vlaming ![]() ![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() Stilzwijgend aansluiten even brommen tegen de buur dat het lang duurt en verder met brede ogen kijken als één iemand zijn bek durft opentrekken om nog eens een laatste grap te vertellen over de verkiezingen... |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb dus op CAP gekozen,en voor de kamer op VB ![]() allez wij zullen dit draadje nog eens hoog halen om 18.00uur sé ![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Denk wat je wilt maar tolerereer je publieke uitingen toch een beetje... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() de limburgers? ik zei toch als al de buitenlanders buiten zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er dan nog limburgers rondlopen hier. Ik stel voor dat we ons nu al bezig houden met wat we gaan doen als de buitenlanders dan vertrokken zijn. En ik ben echt voorstander om dan westvlaanderen gewoon in te palmen door de west vlamingen gewoon de zee in te duwen en oost vlaanderen komt dan volledig aan de kust aan te liggen. Antwerpen zal natuurlijk een pak groter worden dat kunde wel verstaan.
#40 | |
|
![]() Citaat:
You've got a point over die limburgers... God uiteindelijk dat verdrijvingsplan van de west-vlamingen is misschien zo slecht niet... Alleen een paar bedrijfsleiders mogen blijven (webben daar namelijk wel een paar bedrijven nog om ons oost-vlaams broeder volk aan het werk te zetten)! Antwerpen pakt niks meer in trouwens de voorlaatste op de lijst om ook te vertrekken (allemaal naar holland �* la limite met een annexatie voor deze laatsten van de haven zelf, anders nemen die dit vergiftigd cadeau waarschijnlijk niet aan). En uiteindelijk blijven we over met the one and only oost-vlamingen en dan nog daar gaan we ook wat moeten shiften uiteraard! |
|
![]() |