![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Maar we zijn toegeeflijk: Probeer het nog eens, Hans! Gelieve elkaar simpelweg aan te spreken met elkaars nickname, en niet met koosnaampjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik vrees niets, maar ik heb een gloeiende hekel aan hypocriete ventjes die om democratie zitten te roepen als ze niet op TV mogen komen, maar er geen probleem mee hebben dat hun eigen ondervoorzitter een onversneden fascist is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Denk je? Die man kent geen gene hoor...
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Bump!
Ik wacht nog altijd op een interessant antwoor van Hans, of heeft die het te druk met z'n partijkader te professionaliseren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben benieuwd wie dat dan mag zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien vindt hij nog wel een adelijke jongeman met de naam Pubèr de Crotinpakskes......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk is hij druk bezig met het lezen van die "ultrageheime rapporten van de Franse staatsveiligheid" opdat hij de vele honderden jonge partijleden grondig kan screenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() 't Doet me onmiddellijk denken aan die eerste foto die hier op het forum circuleerde van de bestuursploeg van de beginnende BUB waarop je de "Voorzitter" zag omringd door een bende snotapen (waaronder eentje met een uitdagende t-shirt waarop CCCP stond - om dat te maskeren publiceerde men later een tweede foto waar men CCCP met fotoshop had verwijderd...). Hier even de oude draad: http://forum.politics.be/showthread.php?t=4259 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() *knip* Foto gewist op verzoek van één van de geportreteerden.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar zijn sommigen bang aan het worden voor hun eigen schaduw. In de oorspronkelijke draad werd de foto zopas verwijderd. Of zou Hans I bezig zijn met het uitwissen van de laatste sporen...? Zoals indertijd Leopold II bij het afstaan van "zijn" Kongo? Of schamen voormalige leden zich dat ze ooit rond het BUB-opperhoofd stonden geschaard?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() En weer bump!
Ondertussen heeft Hans in andere topics weer duchtig zitten janken over het schrijnende gebrek aan "democratie" omdat zijn tronie te weinig op TV is geweest en heeft hij weer eens wat forummers voor fascist uitgekreten. Reden te meer dus voor hem om ons eens te verlichten over de ideologische kronkels van zijn ondervoorzitter en de compatibiliteit daarvan met zijn eigen "la démocratie, c'est moi"-discours... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit topic is weer de zoveelste eye-opener. En ik die dacht dat de zielige BUB onmogelijk nóg lager kon vallen...
Waarom is die Ruben (wat een Vlaamse naam trouwens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Die jongen schrijft afschuwelijk Nederlands (lees z'n site maar eens, in het zesde leerjaar krijg je nog een mep om je oren als je zo'n teksten produceert), Hans zal ook wel begrijpen dat het niet echt een goeie zaak is voor het beeld van de BUB als zijn ondervoorzitter hier in een lachwekkend Nederfrans zit te posten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 26 juni 2007 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"De totale choreografie die respectabele allures bevatte stond onder leiding van Anikka Loyaerts en de muzikale omlijsting als belichting stonden onder de professionele verantwoordelijkheid van Tim Hooft." Overigens heeft Cottenjé hier wel een tijdje zitten posten onder de nick "BUB", maar toen men aan zijn taaltje begon te merken dat het om mister Tweet-tweet himself ging begon hij opeens te beweren 'Rogier' te heten, de "medewerker" van Cottenjé... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door zorroaster : 26 juni 2007 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Doet me denken aan slecht vertaalde toeristische foldertjes uit Frankrijk of Wallonie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |