![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb ik geen probleem mee. Albert kan de Koning der Belgen blijven. En Belgen, die wonen in Bruxelles en Wallonie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, albert kan gewoon op pensioen gaan, wat de mens gegund is na zo'n hectisch leven van hard werken, en zijn dochter heeft een goede partij getrouwd en kan huisvrouw worden, zijn zonen kunnen leren ... heu (ik wens geen beroepen te schofferen)... hoe ze het geld van hunne pa netjes gaan beheren. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 augustus 2007 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De èchte hoofdstad (economisch, cultureel,...) van Vlaanderen is Antwerpen en iedereen weet dat (al zullen er veel het niet willen toegeven, vooral van die wij-laten-brussel-nooit-los-kiekes-zonder-kop) ![]() Tijd voor een reality check. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoofdsteden zijn overrated.
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Brussel is een Vlaamse stad, en dat zal ze in een onafhankelijk Vlaanderen, war ze middenin ligt, nog meer en meer terug worden!
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel maakt weldegelijk deel uit van de Vlaamse ... whatever (ofwel gemeenschap ofwel dat andere, en bij de vier miljoen walen hebben ze dat dus gesplitst: franse gemeenschap en waalse whatever..) Maar Brussel is helemaal geen franstalige stad (éénmaal die mensen Nederlands hebben geleerd is dat us gefixt hé). en antwerpen? nou ja, vond ik vroeger ook, tot de pètrick ervoor zorgde dat Antwerpen de Stad van de Allochtonen werd....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het is voor mij wel gemakkelijk want ik heb met Brussel nooit iets gehad (itt Antwerpen, my love) , dus mag Brussel gerust hoofdstad blijven, ongeacht wie er woont, zolang ik er maar niet voor hoef te betalen. en als het nog verder om zeep gaat zal het mij een halal worst wezen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 augustus 2007 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Hebben wij een president nodig? Gewoon één Vlaams parlement, één ministerpresident,..
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is meer dan waarschijnlijk de beste koning die we ooit gekend zullen hebben en wat mij betreft mag hij zich kandidaat stellen bij de volgende verkiezingen.Als dan de meerderheid hem hun stem gunt, heb ik geen bezwaar maar wel omdat toevalig ergens zijn wiegje gestaan heeft. Mijn grootvader was een prof. aan het consevatorium en dirigent van een orkest in de opera en hoewel ik zelf redelijk mijn weg vind tussen de pianotoetsen zou ik vast en zeker een uitermate belabberd, ja zeer slechte orkestleider zijn, als je verstaat wat ik bedoel. Dit soort erfopvolgingen is middeleeuws. Voor mij mag hij zijn titel behouden, zoals een graaf of eender welke andere, maar daar stop het mee. Aan alle verdoken dotaties, zoals via het voorzitterschap van een of andere organisatie zoals rood kruis en postjes van kapitein en zitjes in de senaat alsook ongrondwettelijke dotaties, die de leden van het koningshuis nu trekken, moet zeker een einde gesteld worden. Niet voor niets dat die o toch zo vriendelkijke man hemel en aarde tracht te verzetten om België België te behouden. Ons koningshuis kost meer dan dat van de meeste nog bestaande monarchieën en dat terwijl we het kleinste koningkrijk van europa zijn. En dan komen sommige van hen nog niet toe om een prinselijk bestaan te leven,....zo wordt beweerd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Neen, een minister-president is een eerste minister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() De vraag is of ze nog wel in een positie zijn om wat dan ook te kunnen zeggen.
|
![]() |
![]() |