![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
" Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je zo voortgaat, wordt het een tic.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn belangrijker zaken op deze aardkloot dan het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe bestrijd ik de islamisering niet door het de methodes VB wel te bestijden?? Hebben die daar een monopolie op? "Ik ben tegen de methodes van het VB dus ik ben voor de islamisering" Verklaar eens die stelling |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Yep... Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De sociale afbraak komt er omdat de kapitalisten, de aandeelhouders van banken en fondsen hun immense honger naar meer winsten alleen kunnen verzadigen door de arbeidersklasse elke voorziening die geld kost te ontzeggen. Volkswagen schrapt in één pennestrek 3000 jobs. Ik zie geen ekele migrant dat doen. Opels schrapt er 1800. Nogmaals geen enkele migrant. Wie pakt er dan onze jobs af? De kapitalisten!
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() "The more things a man is ashamed of, the more respectable he is"
Bernard Shaw |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou dat moeten kennen, maar ik ken het niet. Wil je mij verlichten?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat zijn volgens u de openbare afspraken? You're kidding me right? google jij eens en geef me een link naar die openbare afspraken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En natuurlijk zijn je excuses aanvaard ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vrees dat er tot nu maar weinig draden zijn waarin je niet over het VB begint...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
'het opstarten van draden op politics.be' Mijn vrouw roept op de achtergrond 'JA GODVERDOMME' maar toch durf ik er aan twijfelen. Ik start hier inderdaad draden over VB Omdat ik vind dat het VB hier ongestoord pertinente leugens on onwaarheden zit te verkondigen bij monde van slecht geinformeerde en bevooroordeelde, sectairen. En ik ga daartegen in. Guilty as charged. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de omroepster zegt klaar en duidelijk dat ZIJZELF naar het politiekentoor heeft gebeld, en gevraagd hoe het zat . De commentaar was dat : als er géén problemen waren, en ze bleven staan, er niet zou ingegrepen worden. Toch niet moeilijk te verstaan he? Hoeveel meer bewijs moet je hebben? Een KB getekend door de Koning? ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bijzonder nuttig wel voor degenen die aan de hefbomen van de beschaamdheidsproductie staan. Enfin, als overtuigd machiavellist zijn er bijzonder weinig dingen waarover ik beschaamd ben. Schaamte dient het doel niet. ![]() Laatst gewijzigd door Kortaf : 15 september 2007 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Tegen wie ze zich afzetten is in casu bijzaak. Wat jij met hun protest aanvangt is hier het punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ja maar 't is wel het VB Wat vang ik aan met hun protest? het melden op een politiek forum teneinde hun praktijken aan te klagen. Of is die perceptie van in de 1e post er teveel aan? Dat heb ik al uitgelegd e...
Laatst gewijzigd door Maes_P : 15 september 2007 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |