![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jou leugenachtig artikel kan anders ook wel tellen. Nog steeds geen reactie gelezen waarin je je redenen om te liegen uitlegt.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=120 Laatst gewijzigd door fox : 5 oktober 2007 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Verzinnen en een poging wagen er een waarheid van te maken is "u" anders op het lijf geschreven. Moet uw reactie's op andere onderwerpen er eens op na lezen, zeker wat betreft een bepaalde periode.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht geduldig af. Vraagje: bent u toevallig een VeeBee 'r? Dat zou veel verklaren waarom u zo 'n domme vragen stelt en uw antwoorden domst. Ik neem het u echter niet kwalijk, u bent namelijk niet de enige: dit forum loopt ervan over. Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 5 oktober 2007 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Neenee, BDW ken ik niet eens. Ik ben hier nog maar een paar maanden actief. Ik was hier vroeger ook, maar dan onder een andere naam. Overigens ben ik niet gefrustreerd over het VB. Ik bekamp het VB al 25 jaar lang en dat met alle middelen die de wet voorziet. Dat doe ik met plezier en met de nodige passie, zoals u al wel zal gemerkt hebben. Alleen heb ik er te weinig tijd voor. Overdag -zoals nu dus- log ik in van op mijn werk. Mijn vrije tijd ga ik zeker hier niet doorbrengen. Dat vind ik totaal zinloos. Het wordt slechts door een handvol mensen gelezen, en dan is de geïnvesteerde tijd nulkommanul productief. Tenzij je werkloos, gepensioneerd, verveeld of gehandicapt bent, dan kan dit fun zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt een ruimere woordenschat dan ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() En hiermee heb je jezelf gediskwalificeerd als ernstige discussiepartner. Er zullen wel meer facetten meegespeeld hebben, maar in tegenstelling tot u heb ik het hele dossier niet gelezen en dus kan ik hier niet verder op ingaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De uitkomst van het proces begint duidelijk te worden. De dader zal gestraft zoals alle andere misdadigers in België gedaan worden : zeer zacht dus.
Het super-zachte beleid van de linkse partijen komt nu als een boomerang terug in hun gezicht terecht. Zij die altijd vinden dat men begrip moet hebben voor een moordenaar moeten nu vaststellen dat dit nu ook zo het geval zal zijn. Ze moeten nu zelfs onder ogen zien dat dit maar een gewone jongen is en niet de demonische rascistische gruwelman die ze er van wilden maken. Links zal er wel nog alles aan doen om druk uit te oefenen op het gerecht om de zwaarste straf te vorderen maar een demon van maken zal al een stuk moeilijker worden. Eén groot voordeel kan het wel opleveren : links zal nu eindelijk eens gaan beseffen dat strengere straffen terug noodzakelijk worden en dat er moet gedacht worden om terug de doodstraf in te voeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Volgens mij moet je echt een krak in je hoofd hebben om zo'n daad te stellen. En hoe dan ook, er is een jury die beslist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft HVT, is een moordenaar en zoals het hoort dient hij ook zo te worden behandeld niet meer niet minder. Politieke progressieve strekkingen en personen die hier munt willen uitslaan zoals het er nu uitziet zijn niet meer en niet minder dan vulgaire lijkenpikkers. Want zoals men weet, deze lijkenpikkers heeft men weinig of niets van gehoord met de "moord" op GDM ( deze zou het naar hun zeggen zelf hebben gezocht) en wat met de terreurdaden gepleegd door hun troetelkinderen de allochtoonse kansarmen, langs die kant zijn ze stom en doof. Linkse slinkse moeten er eens vanuit gaan dat zij en niets anders de voedingsbodem kunnen zijn van zulke zaken. Met altijd de daden van een bepaalde gemeenschap te minimaliseren en te vergoeilijken kan men zo'n resultaat misschien wel verwachten bij laat ons zeggen de simpele, de moe getergde, bij hen die zien dat de politieke verkozenen van het volk zich meer interesseren van de allochtoonse gemeenschap dan voor de eigen. Die vinden dat "eigen volk" racistisch is en die deze hun noden en veiligheid als bijzaak zien tegenover de grieven en noden van de allochtoon. Dus wie weet, met een HVT zou de progressieve meute wel eens kunnen oogsten wat ze hebben gezaaid.
![]() |