Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2007, 14:13   #21
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Van 'rechts' kun je dat alleen maar gissen, zo ook van alles wat met de geboycotte partij van een miljoen Vlamingen wordt beweerd.

'Links' daarentegen laat dit reeds decennia lang duidelijk blijken, elke dag opnieuw.
En van het feit dat ge van rechts alleen maar kunt gissen maakt rechts veel gebruik. Het veld van vele mogelijkheden...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 14:23   #22
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
D�*t heb je verzonnen.
Jou leugenachtig artikel kan anders ook wel tellen. Nog steeds geen reactie gelezen waarin je je redenen om te liegen uitlegt.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=120

Laatst gewijzigd door fox : 5 oktober 2007 om 14:24.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 14:50   #23
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pfft... wat een slap gelul toch... hoe hou je 't vol?
Dat vraag ik me van jou ook telkens af.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 15:14   #24
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
D�*t heb je verzonnen.
Verzinnen en een poging wagen er een waarheid van te maken is "u" anders op het lijf geschreven. Moet uw reactie's op andere onderwerpen er eens op na lezen, zeker wat betreft een bepaalde periode.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 15:32   #25
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Jou leugenachtig artikel kan anders ook wel tellen. Nog steeds geen reactie gelezen waarin je je redenen om te liegen uitlegt.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=120
Je hebt nog steeds niet gezegd om welke 'leugens' het gaat. Een kleine vergetelheid misschien? Ik wacht nog steeds.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 15:33   #26
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Verzinnen en een poging wagen er een waarheid van te maken is "u" anders op het lijf geschreven. Moet uw reactie's op andere onderwerpen er eens op na lezen, zeker wat betreft een bepaalde periode.
U dwaalt af.
Oud 5 oktober 2007, 15:33   #27
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U dwaalt af.
U liegt erop los.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 16:01   #28
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
U liegt erop los.
Waar wanneer wat hoe: verklaar u nader of... snaveltjes toe.
Oud 5 oktober 2007, 16:11   #29
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar wanneer wat hoe: verklaar u nader of... snaveltjes toe.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=95765
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 16:25   #30
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Niets dan de waarheid en feiten. Aan u om er iets van te weerleggen.

Ik wacht geduldig af.

Vraagje: bent u toevallig een VeeBee 'r? Dat zou veel verklaren waarom u zo 'n domme vragen stelt en uw antwoorden domst. Ik neem het u echter niet kwalijk, u bent namelijk niet de enige: dit forum loopt ervan over.

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 5 oktober 2007 om 16:26.
Oud 5 oktober 2007, 16:27   #31
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niets dan de waarheid en feiten. Aan u om er iets van te weerleggen.

Ik wacht geduldig af.

Vraagje: bent u toevallig een VeeBee 'r? Dat zou veel verklaren waarom u zo 'n domme vragen stelt en uw antwoorden domst. Ik neem het u echter niet kwalijk, u bent namelijk niet de enige: dit forum loopt ervan over.
U bent toch niet een account van BDW? Die kan ook zijn mond niet open doen zonder gefrustreerde praat over het VB te vertellen.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 16:43   #32
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
U bent toch niet een account van BDW? Die kan ook zijn mond niet open doen zonder gefrustreerde praat over het VB te vertellen.
Neenee, BDW ken ik niet eens. Ik ben hier nog maar een paar maanden actief. Ik was hier vroeger ook, maar dan onder een andere naam. Overigens ben ik niet gefrustreerd over het VB. Ik bekamp het VB al 25 jaar lang en dat met alle middelen die de wet voorziet. Dat doe ik met plezier en met de nodige passie, zoals u al wel zal gemerkt hebben. Alleen heb ik er te weinig tijd voor. Overdag -zoals nu dus- log ik in van op mijn werk. Mijn vrije tijd ga ik zeker hier niet doorbrengen. Dat vind ik totaal zinloos. Het wordt slechts door een handvol mensen gelezen, en dan is de geïnvesteerde tijd nulkommanul productief. Tenzij je werkloos, gepensioneerd, verveeld of gehandicapt bent, dan kan dit fun zijn.
Oud 5 oktober 2007, 16:44   #33
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zou veel verklaren waarom u zo 'n domme vragen stelt en uw antwoorden domst.
...antwoorden domst? Kunt u mij eens vertellen wat het werkwoord "domsen" betekent? Ik doms, jij domst, hij domst, u domst, wij domsen,...
Jij hebt een ruimere woordenschat dan ik.
Oud 5 oktober 2007, 16:50   #34
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
...antwoorden domst? Kunt u mij eens vertellen wat het werkwoord "domsen" betekent? Ik doms, jij domst, hij domst, u domst, wij domsen,...
Jij hebt een ruimere woordenschat dan ik.
Nee, 'domst' heb ik speciaal voor jou uitgevonden.
Oud 5 oktober 2007, 16:55   #35
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, 'domst' heb ik speciaal voor jou uitgevonden.
*knip*
Oud 5 oktober 2007, 16:58   #36
Montalcino
Parlementslid

Montalcino's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grote paniek gisteren: psychiaters spreken elkaar tegen omtrent motieven van VB-kid Hans Van Themsche. Elke blinde weet zo dat racisme het enige motief was.
En hiermee heb je jezelf gediskwalificeerd als ernstige discussiepartner. Er zullen wel meer facetten meegespeeld hebben, maar in tegenstelling tot u heb ik het hele dossier niet gelezen en dus kan ik hier niet verder op ingaan.
Montalcino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 18:13   #37
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja, ik snap 'm. Zo van:

DOM
DOMMER
DOMST
KOVNER

(en dan nog RAF maar daar kan over getwist worden)

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2007, 08:03   #38
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

De uitkomst van het proces begint duidelijk te worden. De dader zal gestraft zoals alle andere misdadigers in België gedaan worden : zeer zacht dus.

Het super-zachte beleid van de linkse partijen komt nu als een boomerang terug in hun gezicht terecht. Zij die altijd vinden dat men begrip moet hebben voor een moordenaar moeten nu vaststellen dat dit nu ook zo het geval zal zijn.

Ze moeten nu zelfs onder ogen zien dat dit maar een gewone jongen is en niet de demonische rascistische gruwelman die ze er van wilden maken.

Links zal er wel nog alles aan doen om druk uit te oefenen op het gerecht om de zwaarste straf te vorderen maar een demon van maken zal al een stuk moeilijker worden.

Eén groot voordeel kan het wel opleveren : links zal nu eindelijk eens gaan beseffen dat strengere straffen terug noodzakelijk worden en dat er moet gedacht worden om terug de doodstraf in te voeren.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2007, 12:55   #39
m.r.
Lokaal Raadslid

Standaard

Volgens mij moet je echt een krak in je hoofd hebben om zo'n daad te stellen. En hoe dan ook, er is een jury die beslist.
m.r. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2007, 15:30   #40
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neenee, BDW ken ik niet eens. Ik ben hier nog maar een paar maanden actief. Ik was hier vroeger ook, maar dan onder een andere naam. Overigens ben ik niet gefrustreerd over het VB. Ik bekamp het VB al 25 jaar lang en dat met alle middelen die de wet voorziet. Dat doe ik met plezier en met de nodige passie, zoals u al wel zal gemerkt hebben. Alleen heb ik er te weinig tijd voor. Overdag -zoals nu dus- log ik in van op mijn werk. Mijn vrije tijd ga ik zeker hier niet doorbrengen. Dat vind ik totaal zinloos. Het wordt slechts door een handvol mensen gelezen, en dan is de geïnvesteerde tijd nulkommanul productief. Tenzij je werkloos, gepensioneerd, verveeld of gehandicapt bent, dan kan dit fun zijn.
Overdag logt u in op het werk. Misschien ambtenaar? Teveel vrije tijd en te weinig werk, of gewoon zoals 99,99% van de linkse meute zagen en zeveren hoe slecht de werkgever wel is maar niet beschaamd zijn om op deze zijn kosten haat en zever te spuien op bepaalde politieke strekkingen die zich wat meer bekommeren om het wee en welzijn van de burgers van dit land in tegenstelling tot de linkse klaplopers en aanhang.

Wat betreft HVT, is een moordenaar en zoals het hoort dient hij ook zo te worden behandeld niet meer niet minder. Politieke progressieve strekkingen en personen die hier munt willen uitslaan zoals het er nu uitziet zijn niet meer en niet minder dan vulgaire lijkenpikkers. Want zoals men weet, deze lijkenpikkers heeft men weinig of niets van gehoord met de "moord" op GDM ( deze zou het naar hun zeggen zelf hebben gezocht) en wat met de terreurdaden gepleegd door hun troetelkinderen de allochtoonse kansarmen, langs die kant zijn ze stom en doof.

Linkse slinkse moeten er eens vanuit gaan dat zij en niets anders de voedingsbodem kunnen zijn van zulke zaken. Met altijd de daden van een bepaalde gemeenschap te minimaliseren en te vergoeilijken kan men zo'n resultaat misschien wel verwachten bij laat ons zeggen de simpele, de moe getergde, bij hen die zien dat de politieke verkozenen van het volk zich meer interesseren van de allochtoonse gemeenschap dan voor de eigen. Die vinden dat "eigen volk" racistisch is en die deze hun noden en veiligheid als bijzaak zien tegenover de grieven en noden van de allochtoon. Dus wie weet, met een HVT zou de progressieve meute wel eens kunnen oogsten wat ze hebben gezaaid.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be