![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
Bekijk resultaten enquête: Voorkeurstem(men) voor wie? | |||
Nieuw-Vlaamse Alliantie |
![]() ![]() ![]() |
24 | 60,00% |
Christen Democraten & Vlaams |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,50% |
Beiden. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 22,50% |
Ik twijfel nog. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,50% |
Voor geen van de twee, wat doe ik hier? |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep Hier lees ik vooral. Ik ben reeds een hele tijd geregistreerd.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ik stem vooral op mensen die het goed menen voor Vlaanderen.
Uiteraard alle N-VAers met [size=6]Lieve Vanhoutte [/size]op kop. voor derest zal marie, yves, luc martens, Carl decaluwé, Roel Desyen en mattieu Desmet uit wevelgem ook mijn stem krijgen.[/b] ik hoop dat CD&Vers ook op onze mensen stemmen. (het kost niets ![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep ![]()
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zal op mensen van N-VA stemmen en misschien op enkele CD&Vers.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() Ik heb beide gezegd, vorige verkiezingen een keer CD&V gestemt en een keer N-VA.
Nu is het dus eenvoudier geworden! Mijn favoriet: -De Wever Maar het zou wel eens kunnen dat ik zeer veel bolletjes ga kleuren ![]()
#26 |
Minister
|
![]() Uit wederzijds respect heb zowel voorkeurstemmen gegeven aan N-VA natuurlijk, maar ook CD&V (want min vader en grootvader zijn bij de CD&V)
|
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als partijlid van de N-VA heb ik natuurlijk voorkeurstemmen gegeven voor mensen van de N-VA.
|
![]() |