![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Worden de ministers van die Interimregering dan betaald door Manpower?
Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 10 december 2007 om 16:49. |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze kunnen ook niet. -_-
|
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Oranje -blauwe moeten wel de peilers worden van die interimregering.
Laatst gewijzigd door I amsterdam : 10 december 2007 om 17:25. |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Maar ze hebben het toch gedaan in Juni?
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meestal is een half jaar voldoende. Of dit voor Belgie ook zal gelden weet ik niet. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 10 december 2007 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als niemand iets doet gaat Belgie in chaos ten onder. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ja, en?
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En is dat een probleem?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() De vraag wordt ook daar de franstaligen gesteld: is dit wettelijk??
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ze allemaal niet uit vinden om toch maar op één of andere manier een regering op de been te brengen die niet aan de Vlaamse kiezer zijn eisen hoeft te voldoen. Tjongejongejonge, je houd het niet voor mogelijk. Als nu CD&V het cartel de rug toe keren dan is het hek helemaal van de dam. Laatst gewijzigd door Garry : 10 december 2007 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Wortel uittrekken he man.
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan krijgen we eindelijk een stabiele staat met een onberispelijk imago in het buitenland en waar het zeer aantrekkelijk is om in te investeren. Wie kan daar nu iets tegen hebben. Veel beter dan een steeds onzeker België
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen een interim-regering, zoals ik tegen elke rare soort regering ben, omdat ik vermoed dat dit teveel druk van de kommunautaire ketel haalt.
Ik verdenk de Franstaligen ervan om de staatshervorming op de lange baan te willen schuiven, en zo minimaal als mogelijk te houden, dank zij zo een onvolwaardige regering. Voorlopig vertrouw ik het kartel, aan wie ik mijn stem gaf op 10 juni, nog volledig: er moeten garanties zijn voor een staatshervorming vooraleer een regering het vertrouwen kan krijgen in het parlement. Dat dringende zaken, die niet onder lopende zaken kunnen vallen, geval per geval beoordeeld worden in het parlement, dat is nog net okee, op voorwaarde dat de hervormingsbesprekingen ook in de goede zin bewegen. Als die laatste dus stilliggen wegens geblokkeerd, dan kan er geen sprake zijn van eenderwelke initiatieven die toch maar misbruikt worden om de blokkade nog langer te laten duren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 |
|
![]() Weten we wat die mensen zeggen van dit plan?
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meer dan dat jij het Blok ooit zal kunnen vertrouwen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens dat oud fossiel uit Laken is niet objectief, hij schuift zijn vriendje Verhofstadt naar voren, terwijl zelfs een Didier Reynders meer aanspraak kan maken dan die vulgaire smerige voddevent. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 10 december 2007 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|