![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://demorgen.be/dm/nl/1341/Format...e-vormen.dhtml
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is pas gemakkelijk, de mensen moeten dus niet meer gaan stemmen.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Alles gaat weer eens geweldig.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En de aanfluiting van de democratie gaat maar verder...........
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het lijkt Irak wel. |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() En ondertussen blijven de scheurtjes groeien ...
The plot thickens ... Patience young padawan, patience ... ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
moesten de zwarten in de kolonies gaan stemmen ? nee toch !? natuurlijk creëer je zelf verwachtingen als je die mensen laat stemmen. stemrecht voor Nederlandstaligen was sowieso een vergissing. is het nu dat Albert 'niet in de mogelijkheid te regeren' kan verklaard worden wegens complete seniliteit; of is het zijn van Yperseelse Strohalm die t kompleet kwijt is !?! |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Elke keer als dit land in een crisis terecht komt dan ben ik blij dat er iemand wat aan probeert te doen. Het gaat toch ook over mijn centen. En dan heb je van die mensen zoals er hier op het forum massa's zitten die reclameren en niet blij zijn dat er iemand ingrijpt. Die zitten zo hard te dromen "als er geen andere oplossing meer is, dan moeten we wel splitsen." Als er dan toch nog iets wordt gevonden dat de boel kan redden, dan is dat ondemocratisch. Hetgeen ze eigelijk bedoelen is "godverdomme, we krijgen de boel niet gesaboteerd." Een beetje zoals de voetbalsupporters een goal willen laten afkeuren omdat "de keeper te vroeg bewoog". Zielig. De scheidsrechter zal wel bepalen of de goal onreglementair was. De supporters veranderen daar niks aan. Het enige dat ze doen is hun ploeg op kosten jagen als ze teveel ambras maken.
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we hebben 5 draaiende regeringen op de 6 feit dat de lopende regering met 'voorlopige twaalfden' eneen voorzichtige begroting moet werken zal een besparing blijken |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door verten : 10 december 2007 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() De Koning benoemt en ontslaat ministers.
Het parlement moet wel nog zijn vertrouwen geven, anders geen regering. En voor die lui hebben we toch allemaal gekozen ? |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als die regering in Vlaanderen geen meerderheid heeft, verwacht ik van mijn vertegenwoordiger dat hij/zij het respect voor de democratie laat primeren en uiteraard geen vertrouwen geeft. waar zijn we anders voor gaan kiezen ?! |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() en als de Koning denkt met een minderheidsregering af te kunnen komen, moet mss zijn instituut ook eens aan een vertrouwensstemming onderworpen worden.
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk, ik ben 100 % akkoord me je op dit gebied.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Is dit wel grondwettelijk? Moet elke regering niet gesteund worden door een meerderheid in kamer en senaat?
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D
Citaat:
't Zal dus van het volk afhangen hoe hun reactie zal zijn tegen wat de koning ons tracht op te dringen. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Een interimregering? Daar heb ik nu nog nooit van gehoord.
Is dit iets tussen lopende zaken en een noodregering? Of wat moet ik me hierbij voorstellen? |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De publieke opinie was tegen een noodregering, dan noemen we het maar een interimregering. U denk toch niet dat het volk hier baas is?
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een in-te-rim? voor hoelang?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |