Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2004, 16:10   #381
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Illwill, hoe kun je nu in hemelsnaam genieten van zon, zee, en strand wanneer je door niets anders dan Turken bent omgeven ? Dat bedoelde ik met "innige deelneming". Jouw reis is even leuk als een begravenis bij te wonen van je dierbaarste overleden vriend of vriendin.
Ik wou je nog maar even melden dat ik de beste vakantie ooit achter de rug heb. Of je het nu geloofd of niet, zal mij een worst schelen. De mensen ginds zijn echt de vriendelijkste mensen die ik ooit ben tegengekomen. Alles was gewoonweg perfect.

Het enigste wat ik wel gemerkt heb en wat mij zelf eigenlijk wel verwonderde was dat je echt waar é, alle turken er kon uithalen die al ooit in het buitenland hadden gewoont (Belgie, Nederland of Duitsland) er kon uithalen. De turken van ginds waren echt waar voorbeeld mensen maar die anderen waren arrogante, onvriendelijke en aggressievelingen naar buitenlanders toe. Gelukkig liepen er maar enkelingen rond ginds. Maar dat viel echt wel op. Onder deze groep viel dan ook onze reisleider die al in Nederland had gewoont. Zelf had ik er geen last van omdat alles in het hotel vlot verlopen was maar een ander koppel die samen met ons waren aangekomen hadden minder geluk en hebben aan de lijve ondervonden hoe lief ze hier wel niet zijn.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 11:54   #382
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

ik vertrek over twee weken terug naar Turkije voor de vierde keer... zo'n vriendelijke en gedienstige mensen daar... daar kan je alles los in de kamers laten liggen...

of als je iets vergeten bent op het terras... ze lopen er mee achter u of zetten het mooi opzij tot je het komt terug halen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 19:18   #383
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ik vertrek over twee weken terug naar Turkije voor de vierde keer... zo'n vriendelijke en gedienstige mensen daar... daar kan je alles los in de kamers laten liggen...

of als je iets vergeten bent op het terras... ze lopen er mee achter u of zetten het mooi opzij tot je het komt terug halen !
Probeer dat maar eens bij "onze" Turken, uw persoonlijke bezittingen verdwijnen gegarandeerd ergens in één of andere louche garagebox.
Toch veel plezier gewenst daar in Turkije.
Oud 31 augustus 2004, 14:39   #384
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Een neef van mij, is in Turkije zijn spiksplinternieuwe moto kwijt geraakt. Zijn superwheels stonden nochtans op een afgesloten parking van een hotel.....
De man is politieofficier en had direct door dat de plaatselijke politiecommandant er meer van wist.

Allen daarheen dus!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be