![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Schepen
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gebruik de ogen van deze mannekes, er zijn er zeven, voor elke dag van de week eentje. Zorg ervoor dat de walen en vlamingen dezelfde belangen hebben, en ze naar elkaar toegroeien, dan komt de oplossing vanzelf... Maar ja, dan moeten er eerst een paar groepkes het gewoonlijke "belgie barst" opgeven, het zou een partij als vb niet ten goede komen nietwaar. Liever nog wat verder de 2 kanten ophitsen. Op alle mogelijke manieren, en nog niet in het minst op de meest onbeleefde. En ondertussen maaar verkondigen dat onze eigenheid op het spel staat... Jullie weten nu al welk zaad jullie in de hand hebben, maar hebben er zelfs nog geen flauw gedacht van welke plant het zal geven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Probeer wat op te bouwen in plaats van af te breken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Schepen
|
![]() Waar gaat de vlaming staan binnen 20 - 30 jaar. Men kan nog niet eens overeenkomen met de mensen die het dichtst bij hun cultuur staan, waar ze jaaarenlang mee hebben samengeleefd. Is dat het vlaanderen dat het zoveel beter gaat doen dan belgie....
Is vlaanderen dan zo goed opgeleid, zo sterk, dat het een scheefgegroeide situatie moet verhelpen door de euthanasiespuit te geven... En ik die dacht dat het verstand hier zit in deze landen, en het geld in de "nieuwe staten" de usa... Grote vergissing, ginds zit het geld, maar hier zit absoluut niet het verstand... Ik zie andere landen al "hulp" vragen aan land "vlaanderen", waar belgie nu al slechts een transport rol is toebedeeld, en waar we dan ook goed in zijn. Zullen we vanaf dan nog goed zijn om de zandzakjes te gaan vullen... Vlaanderen gaat zijn stem luider maken tegenover de walen, en ze zal ervoor zorgen dat het GEEN geluid meer kan maken daarbuiten... Hoe denkt men dat de usa zo sterk is? In alle geval niet omdat ze zichzelf hopeloos verdelen. Maar omdat ze allen aan een touw trekken, samen sterk. Laatst gewijzigd door xylitar : 21 juni 2006 om 09:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ge hebt zeker al enkele ideetjes hoe ge dat wilt realiseren. Kunt ge een tip van de sluier oplichten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een toveroplossing bestaat niet meer, maar er zijn zovele dingen die men kan doen om de gemeenschappen naar elkaar toe te brengen ipv van elkaar weg te trekken... Micchien al eens beginne terug een LAND te vormen, ipv een samenraapsel van gemeenschappen die met getrokken messen denken hun eigen belangen te moeten dienen. Dus terug 1 regering, geen 4, etc etc... Kijk eens in de vorige posts, daar staan al wat mogelijk voorstellen... Maar wat er ook zal voorgesteld worden, het zal toch nooit goed genoeg zijn voor sommigen. En die kiezen dan liever voor ter plaatse trappelen, of de doodsteek van belgie... Wat voor zin heeft het om nog voorstellen te doen voor sommige hier is het al een uitgemaakte zaak, lopen met kleppen op zodat enkel een splitsing de redding zou kunnen zijn. Ze zijn er zelfs zo van overtuigd dat ze het moeten gaan roepen en tieren bij staatsaangelegenheden waar men an-sich niets te zoeken heeft. Ik zeg niet dat ik alle oplossing heb, maar zij die per-se willen splitsen hebben dat ook niet... Maar dat is blijkbaar niet nodig, hard genoeg roepen volstaat blijkbaar al. Laatst gewijzigd door xylitar : 21 juni 2006 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alle steun zul je kunnen gebruiken en naar propere handen moet je niet kijken, wil je Belziek nog redden.
![]() |
![]() |
#407 |
Europees Commissaris
|
![]() Om Belgique te redden kan je beter niet vies zijn van messentrekkerij, afpersing, en duistere zaakjes bij enkele Brusselse bordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als een werknemer steelt, gaat de baas de week erachter controleren en aanpassen... Vlaanderen doet dit niet, ze stellen het vast, en trekken zich dan terug, met de deur op een kier. DE DROOM van iedereen in die kamer om zijn zin te doen... En na een tijd van jaren word alles wat verkeerd gelopen is als "verworven" recht bekeken, en beginnen de problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Europees Commissaris
|
![]() Op een dag nemen we gewoon terug wat van ons is, en dan hebben ze één Wallonië twee keuzes: slikken of stikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Is een nieuw land "vlaanderen" oprichten dan geen grote verandering, veel werk etc? Maar Belgie beter maken.... teveel moeite sorry... Hoe langer men blijft wachten des te meer messentrekkerij, afpersing en meer van dat, zal er zal moeten "overkomen" worden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
OUR WAY OR THE HIGHWAY attitude... met zulks instelling is elke toenadering onmogelijk... Laatst gewijzigd door xylitar : 21 juni 2006 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Staatssecretaris
|
![]() Wil ik geen moeite voor doen, het is mijn vaderland niet en ik veracht het. Voor Vlaanderen daarentegen wil ik wél vechten, we zullen dat doen en er nog geraken ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Staatssecretaris
|
![]() Zoeken we ook niet, ik wil er net vanaf. In vriendschap als het kan, vijandig als het moet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik ben niet anti-vlaams hoor, LEVE VLAANDEREN... VLAANDEREN, DEN LEEUW... alles wat ge wilt... Maar denk je nu echt dat vlaanderen alleen sterker en beter gaat zijn dan een "nieuw" belgie, en dus niet het belgie zoals jij het kent, en waar jij blijkbaar problemen (mee) hebt? Ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Al kruipen alle walen 10 jaar met een kamelenharen pij op de straatstenen rond, zelfs dan nog niet... men heeft daar een woord voor radicalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() J'ai toujours fait une prière �* Dieu, qui est fort courte. La voici: Mon Dieu, rendez nos ennemis bien ridicules! Dieu m'a exaucé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Staatssecretaris
|
![]() Zoals Ernest Van Der Hallen zou zeggen: Wees radicaal, wees principieel, wees hetgeen wat de burger noemt 'extremist'!
Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 21 juni 2006 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Schepen
|
![]() Laat ons dan maar hopen dat die gast morgen niet zegt dat ge in de schelde moet springen, of heel de schelde is geblokeerd. try to think for yourself....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Staatssecretaris
|
![]() Haha, de pot en de ketel. Nee nee, voor mezelf denken doe ik. En samen met vele anderen komen we op hetzelfde besluit: belgië Barst!
|
![]() |
![]() |