![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'K weet het, 't is net dat dat zo frustrerend is.
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 20 juni 2006 om 21:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De patient ontwikkelde er een ernstige vorm van leucemie bovenop en heeft intussen het terminale stadium bereikt. Dat komt er nu eenmaal van als kanker ontkend wordt in het beginstadium. En d�*t was dus al in 1830... De 'natie' probeerde toen van dit koningdom een eentalig Franstalig land te maken....en botste op de weerstand van een aantal Vlamingen... En opnieuw....en opnieuw....en opnieuw.... Maar niets gaf 'de natie' hen vrijwillig en met een begrijpend hart. En voor alles moest gevochten én zwaar betaald worden. Letterlijk. Kankerbehandeling heeft meestal meer of minder ernstige verminkingen tot gevolg. De kanker waaraan Belgique lijdt is dodelijk.
![]() |
![]() |
#383 | |
|
![]() Citaat:
Dat is niet goed voor uw taalgebruik. ![]()
![]() |
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog eens benadrukken (moet af en toe):
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#385 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een evenwichtig partnerschap, dat royaal is naar de Walen toe, waarin aan de Vlaamse verzuchtingen voldaan is, en dat te nemen of te laten is.
Laatst gewijzigd door baarle : 20 juni 2006 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Door van België af te raken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij kunnen het hen onmogelijk maken door massaal op het VB te stemmen. Voor mij is d�*t de enige reden dat ik het sinds kort ook doe. 'To bend over' zal dan niet meer voldoende zijn om de boel te redden. Een sixpartite kan niet eeuwig blijven regeren. Als ze al op poten geraakt. En wat komt er daarna? Ik had wel gehoopt dat de herziening van de grondwet was goedgekeurd geworden zodat het referendum volgende legislatuur had kunnen ingevoerd worden, maar zelfs d�*t hebben de 'democratische' partijen niet klaar gekregen. CD&V en N-VA willen er zowieso niets over horen, en zij zullen het in de toekomst voor het zeggen krijgen. Zowel in Belgique als het nog even duurt als in het onafhankelijke Vlaanderen. Het VB heeft de invoering van referenda echter wél in zijn programma staan en zelfs in zijn proeve van Vlaamse grondwet. Als dat geen satire is....
![]() |
![]() |
#388 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal idd op geen enkele andere manier kunnen.
![]() |
#390 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wonen in Wallonië is minder duur omdat er meer grond voorhanden is, omdat er minder regelgeving is en omdat er minder kandidaten zijn. Gewoon de markt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
|
![]() Bah, mischien wel (wat die politiekers betreft), we zien wel waar we eindigen, één ding is zeker, zoals het nu is kan't nie blijven duren, en dat is iets waar we wel akkoord kunnen over zijn.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#393 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De miserie begint pas als we ons buigen over waar we naartoe willen. Ik zal niet in een protestbeweging stappen als het einddoel ervan me niet aanstaat, of als ze haar einddoel al te zeer in het vage laat.
Laatst gewijzigd door baarle : 20 juni 2006 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wat iedereen ondertussen door heeft denk ik, en wat nogal voor wat zure oprispingen zorgt bij degene die zich onvoorwaardelijk achter de huidige machthebbers schaarden.
![]() |
#395 | ||
|
![]() Citaat:
Case in point, het CS & het "racisme"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
|
![]() In form blijkbaar.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 20 juni 2006 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: vanaf de dag dat een separatistische partij te groot werd, en een gevaar voor het voortbestaan van Belgique begon te betekenen, moest en zou ze gedemoniseerd worden bij de bevolking. Alles wat deze partij voorstelde moest en zou het label 'racistisch en discriminerend' krijgen en er zou om die reden niet alleen geen aandacht aan geschonken worden maar de partij zou zelfs op alle mogelijke manieren politiek machteloos worden gemaakt. Dat heeft tot het resultaat geleid dat we vandaag te zien krijgen.
![]() |
![]() |
#399 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als nationalist kan ik deze actie enkel toejuichen. Het treedt echter ook in het gezicht van de mensen die denken dat Dietsland het uitverkoren land zal worden.
Uit het realisme gegrepen, geen enkele buiging zal volstaan om de nationalistische wens te voltooien, enkel in eerbied van zijn bondgenoten. Indien er dan toch een "vereniging" dient plaats te vinden dan moet die onder meerdere landen plaatsvinden, minimum drie of vier. Zonder meerdere bondgenoten zal een aansluiting met één enkel land weinig goeds voorspellen, ook al lijkt dat opportuun op dit moment. |
![]() |
![]() |