![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als Belgen beginnen over den gierige Ollander, moet ik altijd denken aan die Zeeuwse gemeente waar Belgen hun afval in de publieke vuilnisbakken dumpen, omdat men in Belgie moet betalen voor het lozen van afval. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Minister
|
![]() Waar dat verhaal van gierig komt weet ik niet, maar ik kan in ieder geval niet zeggen dat Nederlanders gierig zijn als ze op vakantie zijn.
ALs ik met hun een praatje sla op een terras is het meestal dat zij mij wel een pintje willen betalen, en ja hoor ik betaal altijd netjes 1 terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2008 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Luke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de Belgische bieren betreft. Indien u de kwaliteit van het bier afmeet aan gigantische bierproduktie (wat ik zeker niet doe, kijk naar de streekbieren): De Belgische biergigant Interbrew en de Braziliaanse bierreus Ambev onderhandelen om in de toekomst nauw te gaan samenwerken. Als het tot een fusie komt, wordt het eengemaakte bedrijf met Belgische roots meteen de grootste biergigant ter wereld. Overigens, zó'n voortreffelijke zakenlui zijn de Nederlanders nu ook weer niet. Want uw KLM hebt u ook moeten opgeven voor een stuk. Wij hebben Sabena verloren, maar ondertussen hebben we weer een nieuwe maatschappij die het voortreffelijk doet. Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2008 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Minister
|
![]() Het had maar niet zo lekker moeten zijn hé spinoza.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/InBev_brands Heineken wordt wereldwijd veruit het meest gedronken. In het buitenland zul je vaak goed moet zoeken naar een flesje Leffe. Heineken vind je zo'n beetje in elke willekeurige supermarkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Parlementslid
|
![]() Dat luchtvaartmaatschappijtje van jullie (ik zou niet eens weten hoe het heet) moet toch nog de naamsbekendheid opbouwen die de Fransen (en de wereld) zo waarderen in KLM, want het staat nog steeds op de vliegtuigen! Volgens mij wilden ze ooit trouwens fuseren met Sabena...hadden ze dat maar gedaan. Dan hadden we een grote Belgisch-Nederlandse Luchtvaartmaatschappij gehad. Het is trouwens jammer dat we dat soort prachtige bedrijven aan het buitenland verkwanselen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Minister-President
|
![]() Dat klopt, Nederland heeft nou eenmaal een kleine thuismarkt. Dan is het moeilijk opboksen tegen de grotere spelers. KLM wou in het verleden nog samengaan met Sabena, maar jullie wilden niet. Hoe zat dat ook alweer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2008 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Parlementslid
|
![]() Wa van Olland komt is toch nooit goed hee
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Parlementslid
|
![]() Gefeliciteerd, jullie hebben de beste alcoholische drank! Tijd voor een polonaise
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() En de beste geneeskunde. Twee polonaises dan. En we zijn niet afhankelijk van de Fransen voor onze Brussels-Ailines vliegtuigmaatschappij zoals uw KLM. Drie polonaises dan maar. Het wordt wat veel.
Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2008 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Parlementslid
|
![]() Jullie zijn afhankelijk van vrijwel iedereen, want d'n Bels is zo klein dat het altijd afhankelijk zal blijven van het buitenland
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent niet veel groter dan ons. En moest u niet kunnen teren op uw aardgas (die niet eeuwig zal blijven, want de gasbel is bijna op), dan wordt u wellicht kleiner dan ons. Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2008 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |