![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Minister-President
|
![]() Morel in dit lijstje?! Ik vond ze ook maar niks als politieker (net zoals de meeste van het VB) en die massahysterie is ook mijn ding niet. Maar ze was geen Hitler of Stalin, daarom zou ik dit soort teksten nooit schrijven op de dag van haar begrafenis. De RTBF blijkbaar wel.
Laatst gewijzigd door jOOSt : 12 februari 2011 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus ga uw mond maar spoelen,het is hoog nodig.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politiek? Je weet echt niets, me dunkt. Hij is door Frank Vanhecke gevraagd om te spreken. Hoe leeg ben jij eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop je kop eens in de wasmachine en hopelijk komt er een mens uit die zelfs de titel van de draad kan lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
|
![]() Moetlaq, zeker?
Even serieus: Ik ben absoluut tegen het VB (logisch). Maar op menselijk vlak heb ik wel respect voor die dame. Wat een doorzettingsvermogen en moed! Het pijnlijkste is het feit dat ge als kind nu zonder moeder door het leven moet gaan. Hoe pijn zou het niet gedaan hebben om afscheid te nemen van je kinderen. Ik wil er zelfs niet aan denken.
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de kern van de zaak: Diogenes Laërtius zei "τὸν τεθνηκóτα μὴ κακολογεῖν", (geen kwaad spreken over een dode) wat in het Latijn "de mortibus nihil nisi bonum" (over de doden niets dan goeds), maar ik vind het hypocriet en ongepast om, wanneer een persoon overlijdt, plots alle kritiek in te slikken en een laudatio dat men moeilijk kan nemen af te steken. Het overlijden van deze dame is een tragische gebeurtenis voor haar kinderen. Maar is de overmatige mediatisering van haar ziekte ook geen gebrek aan respect voor haar kinderen? Haar partijgenoten hebben ongelofelijk grof op haar ziekte gereageerd en hebben zo meteen ook hun menselijk niveau getoond. Dit gezegd zijnde, kan men haar politiek optreden louter politiek-technisch als een succes beschouwen? Heeft zij haar opeenvolgende partijen en tenslotte ook haar eigen carrière niet heel veel schade berokkend? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 13 februari 2011 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het moment dat jij evenveel aandacht zal besteden aan elk vermoord Irakees kind dan aan jouw van een natuurlijke dood gestorven idool mag je mij raad geven. Maar geen moment eerder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Minister-President
|
![]() Dames en Heren mede-forummers,
Een politieke mening hebben en die graag willen verkondigen, is één zaak. Getuigen van een totaal gebrek aan wellevendheid en menselijke waardigheid is een andere zaak, en ik roep de individuen die het blijkbaar nodig vinden om dat in deze draad te doen op tot terughoudendheid. Als u geen respect kunt hebben voor de overledene over wie het in deze draad gaat, of als u geen respect kunt opbrengen voor de menselijke gevoelens die andere forumdeelnemers in deze draad wensen uit te drukken, heb dan ten minste respect voor uw eigen menswaardigheid, en ga uw ongepaste onzin uitkramen in de onderste regionen van dit forum, waar zoiets minder kwaad kan. Niettemin, met hartelijke groet, Gwylan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kun je die dan eens plaats naast de duizend berichten op dit forum waarin vrolijk wordt gelachen met Palestijnse baby's die met fosforbommen verbrand worden, waarbij de moord op anderhalf miljoen Irakezen wordt goedgepraat, ontkend of geminimaliseerd? Is het leven van één persoon die op tv komt meer waard dan miljoenen levens van onze medemensen? Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 februari 2011 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé hopla, zelfs in rouwthread krijgen we alweer het gebruikelijke politieke gezever van sommigen ...
Het gaat hier over het overlijden van MRM, niet over internationale politiek, dode baby's of hoofddoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me steeds verzet tegen de ongeoorloofde oorlog tegen Irak. Maar dat is hier irrelevant. Deze draad is voor wie iets over MRM wil zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als PollyCorrect mag juichen over vermoorde Palestijnse kinderen, dan mag wie kritiek heeft op een politicus dit ook uiten na de dood van die politicus. Let op: ik heb het over kritiek en niet over ranzige commentaren zoals die van een Bart Debie of een Filip Dewinter. Maar die zie ik hier niet. |
|
![]() |
![]() |