![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als de ene nu tegen de andere zijn kar rijd, terwijl dat iedreen word kaal gezet voor mij niet gelaten maar:
het wettelijk pensioen van tal van werkende mensen systematisch zal dalen: met 120 tot 180 euro per maand voor mensen uit de privésector, en met 3 tot 12% voor de ambtenaren. De politiekers moeten amper 15 jaar dienst hebben op hun 52 ste, aan minimum 3500/maand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen aandacht aan spenderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RBE is echt een grap. Ofja; dat hoop ik toch elke keer weer.
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een parlementariër die slecht één termijn van 4 jaar zetelt heeft nog altijd recht op een pensioen van 1292 euro ... Herman de Croo stelt dan een parlementaire loopbaan niet te vergelijken is met die van een gewone werknemer . Hij zegt,er ook bij dat de job "bijzonder risicovol,en eens je niet meer wordt verkozen ,dan is het gedaan,en een parlementariër mag niet gaan stempelen"... De Croo vergeet er wel wijselijk bij te vermelden dat iedere niet verkozene een volledig jaar lang volledig wordt doorbetaald én het overgrote deel nog andere lucratieve postjes in de locale politiek combineert men hun parlementair mandaat... Hij stelt ook dat "if you pay with peanuts,u get monkeys" een voldoende argument is om hun rijkelijke vergoedingen te verdedigen.... Blijkbaar is dus voor De Croo de gemiddelde pensionneerde niet meer dan een aap die maar wat blij moet zijn dat hij nog wat krijgt aangezien het gemiddelde pensioen in dit land 1247 euro bedraagt voor een loopbaan van minimaal 40 jaar arbeid... Laatst gewijzigd door Svennies : 22 december 2011 om 02:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gemiddelden per loon schijf zouden er heel anders uitzien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, 'k ga er niet geraken, om één of andere reden rijden de treinen niet vanmorgen.
![]() |
#427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"if you pay with peanuts,u get monkeys" Daar ben ik het mee eens. Minder en beter betaalde politici dus. Wat het "risico"vol betreft : ik ben begonnen als interim toen schoolverlatersgeld nog niet bestond en met dag en week contracten. Ik moet voor dat risico dus op z'n minst al 2000 euro pensioen verwachten. ![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 22 december 2011 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw cynisme wijst op een diepe minachting voor werknemers. Alleen is een dag wat weinig, als ze echt willen dat de regering haar plannen verandert moet er weken aan een stuk gestaakt worden, zoals in de jaren 60. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de twintigste eeuw was het volk een wolf met scherpe tanden die onze huidige sociale verworvenheden heeft afgedwongen. Het volk van de 21ste eeuw is een kudde bange schapen.
Ik heb begrip voor een pragmatische instelling. Er moet NU iets gedaan worden om de ramp tegen te houden. Maar de inspanningen worden weer maar eens van één zijde, het klootjesvolk, verwacht. En dat stuit mij enorm tegen de borst. Nergens is er maar ook één politici of bank die mea culpa slaat. Het zijn zij die het verknoeit hebben met creatief boekhouden, privatiseringen, beursspeculaties,... Met welk geld worden hun fouten toegedekt? Met het geld van het klootjesvolk! Stel je eens voor dat al dat geld in de sociale kassen had gezeten. Ik zie de banken niet bijspringen met hun winsten om de pensioenkas te spekken. Ik verwacht dus van het beleid en de rest van de boevenbende een schuldbekentenis en een heilige afdwingbare belofte dat het zal veranderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
|
![]() De vakbonden klinken meer en meer gelijk de moslims: ze moeten al een of meerdere eeuwen teruggaan om nog met iets te kunnen pronken.
![]() |
#433 | |
|
![]() Nee dat is geen mythe, dat is een veralgemening.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() En? mooie oogst in de eerste shift stakers afrossen? Ik heb wat bloedplekken op mijn vest, maar voor de rest valt het mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
|
![]() Zijn er studies of andere zaken die aanwijzen dat dat uitgesteld loon bestaat? Ja of Nee? Ik ken er alvast geen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | ||
|
![]() Citaat:
De kortzichtigheid & stupiditeit van sommige mensen gaat er bij mij ook niet in.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
|
![]() Dan kan men in 20 jaar terug een actualisatie uitvoeren. De realiteit vandaag is dat het geld op is (door wanbeheer) en dat de samenstelling van de bevolking totaal verschillend is van toen het systeem opgesteld werd.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
|
![]() Niet echt. Waar denk je dat de staatschuld vandaan komt?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U maakt er zich even makkelijk vanaf. Natuurlijk zijn het de dikken geweest die deze toestand veroorzaakt hebben. Ik weet al 20 jaar dat we in de problemen gingen komen. Da's niet zo'n kunst als je wat ogen hebt en ziet hoe ze hier alles aanpakken. Immigranten, criminaliteit, fraude... kijk hoe ze het aanpakken en gepakt hebben en je weet dat het een rotzooi wordt. En ik ben niet alleen, maar niemand heeft ooit willen luisteren, laat staan iets doen. Ik werk sinds mijn achttiende en heb nog geen één dag aan de dop gestaan. Mijn stem in het hokje werd op kant gesmeten en nu mag ik voor heel de klucht meebetalen. Democratie zeker? Wanneer het hun past ja.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |