Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2014, 15:05   #421
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik vind daar niks moedig aan.

Het bevestigt enkel mijn vermoeden : hoofddoeken zijn de grootste hoeren en sletten die er rondlopen. (dit is niet de eerste keer dat ik zoiets zie, ook al irl meegemaakt).
Vrouwen (mannen ook) hebben gewoon veel aandacht nodig, het uiten/etaleren van hun seksueel lichaam is een manier om aandacht te verkrijgen. In onze westerse wereld hebben vrouwen dat recht en worden ze niet vies bekeken.

Ik heb zelf al een aantal moslima's versiert, achter de hoofddoek zijn ze even heet als westerse vrouwen.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 15:55   #422
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...en heb je dat gelezen ?
Concreet :
twee personen , persoon A met sluier of wat dan ook, persoon B zo uiterlijk neutraal gekleed als men het maar kan voorstellen ( contradictio in terminis )
Persoon A behandelt je gewoon zoals het hoort en persoon B maakt een opmerking over zagerige janetten als jij daar toevallig saat in een roos t-shirtje
Het is persoon B die zich dan niet neutraal heeft opgesteld en niet neutraal heeft behandeld
Euh nee, het zijn beide niet-neutrale handelingen. Als hij een t-shirt draagt met een opmerking over zagerige janetten is dat even erg als dat hij het heel de dag zegt. Ik snap niet dat dat zo moeilijk te begrijpen is.

Citaat:
bah ja ALS he... dan is het probleem voor jou misschien opgelost
Euh ja als ik het niet zie of niet hoor en ik weet niet dat het er is kan ik er moeilijk een probleem mee hebben he? Ik snap niet dat dat zo moeilijk te begrijpen is.

Citaat:
weer een karikatuur.... bepaalde uitingen zijn sowieso uit den boze.
Het waarom hoe ed is een andere discussie
[...]
Dat zei ik ook al... indien er een soort consensus bereid is bepaalde wetswijzigingen erdoor te drukken ( behoudens...) dan heeft iedereen zich achteraf daar maar aan te houden ... simpel als datte Maar dat is nog lang niet aan de orde
Dus in een forumtopic over een hoofddoekenverbod, is het volgens u niet de bedoeling dat er over het hoe, het waarom of de vraag of een overheid dit mag en kan reglementeren wordt gesproken. Dat is toch moeilijk te begrijpen voor mij...
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 16:04   #423
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
"vrije wil" impliceert toch dat je die ook uit kan laten dacht ik. En bovendien: in de Middeleeuwen droegen ze ook van die grote puntmutsen met een sluier aan, zullen we daar nog eens mee gaan werken?
Zo aankomen op uw werk volgende pasen

"'t Is wel Heilige Week he mannekes!"
Oud 28 mei 2014, 16:11   #424
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Zo aankomen op uw werk volgende pasen

"'t Is wel Heilige Week he mannekes!"
Ha voil�*! en dan aanpassingen eisen aan de hoogte van het plafond op de werkvloer hé! alle burelen moeten dan minstens 2.80 hoog gemaakt worden. geen discriminatie!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 16:38   #425
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Euh nee, het zijn beide niet-neutrale handelingen.
Niet zo volgens dat stukje

Citaat:
Als hij een t-shirt draagt met een opmerking over zagerige janetten is dat even erg als dat hij het heel de dag zegt. Ik snap niet dat dat zo moeilijk te begrijpen is.
Uiteraard is dat hetzelfde
En wat heeft die persoon A daar dan precies mee te maken ?

Citaat:
Euh ja als ik het niet zie of niet hoor en ik weet niet dat het er is kan ik er moeilijk een probleem mee hebben he? Ik snap niet dat dat zo moeilijk te begrijpen is.
Bah helemaal niet... ik kwam enkel te beamen dat JOU probleem dan voorbij is... al de rest blijft

Citaat:
Dus in een forumtopic over een hoofddoekenverbod, is het volgens u niet de bedoeling dat er over het hoe, het waarom of de vraag of een overheid dit mag en kan reglementeren wordt gesproken. Dat is toch moeilijk te begrijpen voor mij...
Maar natuurlijk mag je dat
Alleen heeft het totaal geen zin om de huidige situatie die volgens jou al fout zit vanwege bestaande principes en wetgeving te gaan beargumenteren met een toekomstig uitdraai die je wenselijk acht.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 16:58   #426
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Uiteraard is dat hetzelfde
En wat heeft die persoon A daar dan precies mee te maken ?
Dat die een hoofddeksel draagt dat impliceert dat zij achter het idee staat dat homo's van hoge torens gegooid moeten worden.

Citaat:
Bah helemaal niet... ik kwam enkel te beamen dat JOU probleem dan voorbij is... al de rest blijft
Welke rest? Het ging over mijn probleem met een zich niet-neutraal gedragende loketbediende.

Citaat:
Maar natuurlijk mag je dat
Alleen heeft het totaal geen zin om de huidige situatie die volgens jou al fout zit vanwege bestaande principes en wetgeving te gaan beargumenteren met een toekomstig uitdraai die je wenselijk acht.
Nu ben je me kwijt. Ik mag de huidige situatie niet becommentariëren met wat ik wenselijk acht?
Oud 28 mei 2014, 16:58   #427
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
De échte 'electroshock' zou zijn dat ze

1) haar hoofddoek afdoet

en

2) in navolging van de énige échte ware progressieven haar middelvinger opsteekt.

Volgende filmke moet ze alles uitdoen, haar hoofddoek aanhouden en dan middelvinger opsteken.
Oud 28 mei 2014, 18:43   #428
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
En een vrouw, zelfs een koningin, die op privé-audiëntie gaat bij de paus, moet ook vandaag de dag nog altijd gesluierd zijn. En wat met de bruidssluier? Ook een relict uit lang vervlogen tijden, maar op hun trouwdag dragen veel bruidjes dit "symbool van ondergeschiktheid" nog altijd, uit vrije wil.
Blijkbaar zijn alle idiote uitvluchten goed om het uniform van islamitische extremisten op te dringen. Laat je broek nog wat verder zakken, en hou voortaan je bruidsluier 24/24h aan.

Laatst gewijzigd door Vigilant : 28 mei 2014 om 18:44.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 18:57   #429
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
We zitten hier met een hoop culturele marxisten die iets te hard zijn opgegaan in hun verhaal. Ze leven in een andere realiteit en je kan ze niet meer bereiken. Soms wordt er eentje wakker als bv. zijn/haar dochter het slachtoffer wordt van een gangbang omdat ze de anti-verkrachting kopvod niet aanhad.

Dus nee, voor die mensen heb je niet het recht om voor je eigen cultuur op te komen, en je hebt zeker niet het recht om een andere cultuur te belemmeren in zijn uitvoering. Doe je het wel, dan ben je een racist, nazi, ...
Achterbaksheid is het wezenskenmerk van die culture marxisten. Altijd twee maten en twee gewichten. Altijd plat op de buik voor islamitische achterlijkheid (only). Gelukkig vormt die kliek een kleine minderheid. Ik wens hun ingepakte kleindochters een gezellige islamitische clitorisverwijdering toe, een gezellige levenslange islamitische inpakking, het gezellige leven als ingepakte broedhen in de keuken, 24/24 uur onder controle van de broertjes, vader, oom, neven en andere ingepakten.
Oud 28 mei 2014, 19:12   #430
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Belachelijk. Daar gaat 15 tot 20 jaar intensieve hersenspoeling aan vooraf. En dan hebben we het nog niet over de peer pressure, sociale controle en psychische chantage van de broers ('de behoeders van de maagdelijkheid van de moslima's).
Je liegt.
Je bent verstoting/moord nog vergeten. Al die dingen worden opgeslokt door de gezellige noemer 'eigen keuze'.
Oud 28 mei 2014, 19:15   #431
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Achterbaksheid is het wezenskenmerk van die culture marxisten. Altijd twee maten en twee gewichten. Altijd plat op de buik voor islamitische achterlijkheid (only). Gelukkig vormt die kliek een kleine minderheid. Ik wens hun ingepakte kleindochters een gezellige islamitische clitorisverwijdering toe, een gezellige levenslange islamitische inpakking, het gezellige leven als ingepakte broedhen in de keuken, 24/24 uur onder controle van de broertjes, vader, oom, neven en andere ingepakten.
Een 'kleine minderheid' die al veel heeft verkloot ...
Oud 28 mei 2014, 20:08   #432
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat die een hoofddeksel draagt dat impliceert dat zij achter het idee staat dat homo's van hoge torens gegooid moeten worden.
neen hoor... absoluut niet
Je kan dat enkel vermoeden omdat dat jou idee erover is.
terzijde : Je zal haar dan eveneens eerst dienen te bevragen of ze een moslima is.
...maw je zal dat moeten hard maken
Een t-shirt met bv 'all fags must burn in hell' is vrij duidelijk, eveneens een nazi-unform, een kkk-outfit, en meer van dat fraais duidelijk is.
Maar misschien moet je circe mee met je nemen die kan de rechter wel overtuigen.

Citaat:
Welke rest? Het ging over mijn probleem met een zich niet-neutraal gedragende loketbediende.
ah ja want de belangen van de rest interesseert je niet... dat weten we dan ook weer

Citaat:
Nu ben je me kwijt. Ik mag de huidige situatie niet becommentariëren met wat ik wenselijk acht?
ja, je bent me kwijt ... of beter we zijn elkaar kwijt geraakt

Ik ga je even helpen..
We zijn hier vertrokken :
Citaat:
Ikzelf, als agnost met atheïstische trekjes, stoor mij daar al aan van zolang ik het mij kan herinneren. En als ik ergens te maken krijg met de overheid, dan verlang ik dat haar vertegenwoordigers geen enkele ideologie uitdragen. Of dat nu hun religie, ideeën over vrije seksuele voorkeur, favoriete politieker of voetbalclub of wat dan ook is.

Is dat nu zo moeilijk om al die zever achterwege te laten bij het uitvoeren van uw job?
Waar ik op hier op "in pikte :
Citaat:
'zich aan iets storen' is geen gegronde juridische reden.
In het algemeen wordt in de basis een recht enkel beperkt daar waar het recht van een ander in het gedrang brengt.
Hoe een ander er dient uit te zien is niet meteen een basisrecht.
Ik had het wel degelijk over de huidige situatie.
In die huidige situaties kan het best zijn dat mensen zich aan van alles en nog wat storen en vinden dat bepaalde zaken niet van neutraliteit getuigen maar de huidige consensus en dus wetgeving/reglementering denkt daar anders over.

Uiteraard mag je ijveren voor verandering en daar over palaveren.
Geldt ook voor de andere zijde
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 21:25   #433
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En een vrouw, zelfs een koningin, die op privé-audiëntie gaat bij de paus, moet ook vandaag de dag nog altijd gesluierd zijn.
ja want heel de wereld gaat op bezoek bij de paus ...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 21:28   #434
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het loop hier vol van met jij bovenop die het bestaansrecht van Israël bront uit een stoffig oud sprookjesboek
kan je dat dan ook aantonen waar ik dit beweer ipv leugens over mij te verspreiden
Oud 28 mei 2014, 21:38   #435
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk. Net zoals de meeste moslim-meisjes hun hoofddoek uit vrije wil dragen.
dikke BS dit is gewoon de waarheid geweld aandoen
Oud 28 mei 2014, 21:48   #436
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je m�*g dat nog altijd ongestraft doen, hé! En wat zou je je aantrekken van dat "etiket"?
Ik heb hier ergens kritiek geuit op Israël; let wel: op Israël, niét op "de" Joden, laat staan op de Joodse godsdienst. En heb hier prompt van 3 personen het etiket "jodenhater" of "antisemiet" opgeplakt gekregen. Trek ik me dat aan? Nee.
jij zit constant op de Joden te kakken en zeker niet alleen op Israël en dan nog meestal in topics die helemaal niet over Joden gaan (denk zo'n tiental topics) als je dan een bepaald etiket krijgt lijkt me dat logisch
Oud 28 mei 2014, 21:51   #437
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs in Nederland is dat nog niet gebeurd, hoewel het op tafel lag. Nietzsche zal daar misschien meer over weten, maar ik herinner me wel dat er toen zelfs protest kwam van het Wiesenthal-center in Los Angeles notabene! Zodra men met zo'n maatregel moslims én joden "schoffeert", wordt het natuurlijk nog lastiger!
selectief blind want het moslim protest dat massaler is wordt gewoonweg genegeerd, trouwens ook de Joden zullen zich moeten schikken naar ONS normen
Oud 28 mei 2014, 21:59   #438
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Tölz Bekijk bericht
Die aanslag in het Joods centrum is jammer, maar nog altijd een marginaal fenomeen (in Europa althans, Israël voert al jaren een moderne oorlog met gemarginaliseerde Palestijnen en krijgt dus logischerwijs meer te maken met aanslagen).
ja Londen en Madrid waren marginaal
trouwens je moet de zaken ivm Israël niet omdraaien zij bestrijden net terrorisme en aanslagen van de palestijnen
Oud 28 mei 2014, 23:02   #439
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
jij zit constant op de Joden te kakken
Oh, dat verklaart veel van Miauw's vergoeilijksdrift ten voordele van het islamitisch uniform. Dat hebben de linksmenschen met de muzelmensen gemeen, hun afkeer van Joden. Ze kunnen het echt niet verbergen. Je prikt zo door hun hypocriet maskertje van zelfverklaarde verdraagzaamheid.
Oud 28 mei 2014, 23:05   #440
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ja want heel de wereld gaat op bezoek bij de paus ...
Als je Miauw moet geloven lopen de ingepakte links-progressieve grootmoeders en de gehoofddoekte Westerse bruiden de deur van paus plat.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be