![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Amerika kan voor meer redenen dan 1 de aggressor/vijand zijn. Ik denk niet dat wij en Amerika veel verder van elkaar kunnen staan kwestie cultuur, opinie, basis standpunten edm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Minister-President
|
![]() Dat valt niet meer te ontkennen, denk ik.
Ik ben hier wellicht niet de enige die zo nu en dan de wenkbrauwen fronst bij het lezen van een aantal verklaringen in uw pers aangaande de vervanging van uw gevechtsvliegtuigen. Zo lees ik bijvoorbeeld een artikeltje waarin uw minister van defensie stelt dat het zowaar zijn “persoonlijke missie” is om “aan de mensen uit te leggen dat investeren in nationale veiligheid belangrijk is”. Fair enough. Maar in een videootje van een lokaal Belgisch nieuwsprogramma blijkt hij die “persoonlijke missie” in te zetten met een poging “de mensen” om de tuin te leiden met een verhaal over “het uitsturen van piloten boven oorlogsgebied met vliegtuigen van 50 tot 60 jaar”….. Nou moe. Kijk, het is uw aller geliefkoosde minister van defensie en over eigen volk niets dan goeds en zo, maar ik zie niet in hoe iemand van u nog ontkennend zou kunnen antwoorden op de vraag of betrokkene een leugenaar is….. |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mensen die inzitten met het milieu, die doen er wat aan. Die zitten niet enkel wat te zagen over die ongeroorloofde bedrijfswagens. Die pakken niet 2x per jaar het vliegtuig want ze mogen toch ook wat hebben, toch? Die kopen zeker niet elk jaar een nieuwe smartphone of bestellen x-aantal pakjes van zalando om ze de dag erna terug te sturen. Probleem is dat de doorsnee mens lui en dom is, en zeker in groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schieten de Top Guns van de Luchtmacht dan in hun eigen voet door rapporten achter te houden. Eigenlijk is het grappig ![]()
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 maart 2018 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk overigens dat het niet echt grappig zal blijven voor de huidige betrokkenen in de zaak.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het omgekeerde, daar had je ons mee kunnen verbazen, misschien.
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Minister-President
|
![]() Het zijn in dit geval de verklaringen van uw eigen minister van defensie die u en mij en zowat ieder ander verbazen. Ik stel slechts vast. U kunt het mij bezwaarlijk ten kwade duiden dat uw geliefkoosde minister kennelijk een leugenaar is, mijnheer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VDP is dus wel degelijk een leugenaar.
Aangeschoten wild dat wellicht een bijrol zal krijgen op de toekomstige kieslijsten. Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 maart 2018 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de Franse politici is dit maar even waar. Beroepsleugenaar Sarcozy en voormalig Président de la République française, zit er zelfs voor in gevangenis. En bij de Vlaams-nationalistische politiekers is de leugen steevast een onbetwistbaar historisch gegeven.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 maart 2018 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij aanblijft zal Vandeput een ideale schietschijf blijken voor de oppositie. Mij niet gelaten. Het is helaas wel een Limburger, maar alla.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 maart 2018 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Liegen zo kan je het zeker noemen. Technologisch zijn die vliegtuigen anderzijds meer als een halve eeuw oud bij wijze van spreken. Nu ja, we kunnen doen zoals we met alles aan het doen zijn. Scholen zijn verouderd, qua energie zitten we in de middeleeuwen, treinen zijn verouderd net zoals de rest van het OV, autostrades zijn nooit vernieuwd of uitgebreid met enorme filles tot gevolg, pensioenstelsel is nooit gehervormd, tijdelijke belastingen worden nooit opgedoekt, ... Die vliegtuigen kunnen er ook nog wel bij. Je zou bijna hopen dat Belgie wordt veroverd door een land met minder last van uitstelgedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Minister-President
|
![]() Dat er zowat overal leugenaars te vinden zijn is een bekend gegeven, maar laten we wel wezen : het is niet omdat uw minister van defensie duidelijk liegt dat elke politieker te wereld nu plots een even grote leugenaar is, nietwaar. Hoewel, het is inderdaad een gangbaar trucje om de aandacht van een welbepaalde snoodaard afleiden door te stellen dat er ook in bijvoorbeeld Burkina Faso snoodaards zijn…..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 maart 2018 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten we net zoals de Hollanders een Fyra kopen?
![]() |
![]() |
#438 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het 1e probleem is eigenlijk heel makkelijk op te lossen. Plant veel bomen en zorg dat de populatie in de wereld inkrimpt (vooral dan in europa, de VS en china en stop immigratie naar die gebieden). Stop alle wereldwijdse transporten met vliegtuigen en gigantische boten. Beperk het aantal km een auto mag rijden per week/maand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 maart 2018 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het een Fyra noemen is wel een sterke uitspraak. Dan kunnen we beter onze F-16 houden. ^^ |
|
![]() |
![]() |