![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.bio.org/sites/default/fi...ion%202016.pdf Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 20 september 2019 om 09:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor 1 spuitje 1.900.000 € eisen ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk moeten we ons de vraag stellen of we niet allemaal gewoon beter 4% meer betalen voor onze dafalgan...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() 1 op 10 dus, recent bevestigt: Citaat:
en 1 op 5 van die stopzettingen liggen niet aan het veiligheidsprofiel, maar zijn een businessbeslissing https://www.nature.com/articles/d41573-019-00074-z
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
veel makkelijker is idd de grote winsten te halen op een massa laaggeprijsde toegankelijke producten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor 100.000 euro trek ik je eruit. Deal? Je bent ook niet verplicht om in te gaan op mijn aanbod natuurlijk. Das het mooie van de vrije markt. Of zoals iemand anders het mooi verwoordde: iedereen wilt toch woekerwinsten maken.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 20 september 2019 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niemand is wettelijk verplicht medicijnen te ontwikkelen echter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent idd wettelijk verplicht om personen in nood te helpen. Die Pia lijkt me serieus in nood te zijn en er zijn mensen die haar kunnen helpen. In hoeverre stelt Novartis zich bloot aan vervolging? Of hoe komt het dat een bedrijf kan weigeren om iemand te helpen door een bedrag te vragen dat 99% van de patienten niet kan betalen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat het onethisch is om woekerwinsten proberen te realiseren op kap van mensen die geen keuze hebben. Als jij echt gelooft dat dat vaccin 1,9 miljoen euro heeft gekost, raad ik je aan om je nog eens deftig te informeren. Van de 10 euro die jij zo gult hebt gestort, ja, die rechtse mensen hebben toch echt een hart, zowaar 10 euro uit ware barmhartigheid weggeven, dat is niet veel mensen gegeven, verdwijnt minstens de helft in de zakken van CEO's en aandeelhouders van dat farmabedrijf.
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
|
![]() Citaat:
en 1 op 5 van de stopzettingen is een business beslissing, en niet ingegeven door een probleem met het veiligheidsprofiel
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat een boer iemand zijn leven redden door iemand uit de gracht te trekken met zijn tractor. Die man moet dus een kost maken om dat leven te redden. Kan hij dan gewoon blijven staan tot die man verdrinkt in zijn wagen?
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() For arguments sake, stel dat dit geneesmiddel niet voorhanden is. Vanaf welke kost voor uzelf mag je iemand laten sterven?
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heeft die man nog chance, als ik eerst passeer daar dan pik ik zijn brieventas nog.
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat marginaal verbruik is in niks te vergelijken met de ontwikkelingskost en core business van de pharma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja op een bepaald moment moet er gezegd worden, sorry dit is financieel niet haalbaar. - |
|
![]() |
![]() |