![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ivm de Off Topic-aard van sommige van mijn posts : dit is wél K&K hé. Get over it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() Schoon artikel van den Dominique trouwens overlaatst hier:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 20 april 2005 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je post zoveel off-topic als jij wil, ik heb ook nergens gezegt dat ik er last van heb, ik heb het enkel maar medegedeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Echt wel grappig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan Blacky, geef nu je mening over je eigen diefstal praktijken. Je kunt het, ik voel het. hehe, chickenshit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En jij kent net zo goed mijn kopieer gedrag. Dus daar kun je ook niet over oordelen. Ik heb dat met jouw kopieergedrag wel gedaan, omdat je heel duidelijk (naderhand onterecht, zo blijkt) hebt laten uitschijnen dat je alles kopieerde wat je maar gebruikte. Je zou wel heel dom zijn om dat niet te doen. En DAT gedrag heb ik beoordeelt. Wist ik toen veel dat je gewoon zat op te scheppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt er dus eigenlijk op neer dat jij je diefstallen goedkeurt omdat je het zogezegt toch niet gebruikt... ![]() Ik heb nergens laten uitschijnen wat de kwantiteit zou zijn van hetgeen ik copieer. Hoe kun je nu opscheppen op vlak van copieren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De muziekindustrie produceert toch enkel nog maar smakeloze pulp. Tijd dat ze eens in hun eenheidsworst verzuipen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En een muziek cd die jij copieerd is een dienst? En maar proberen je diefstal praktijken goed te praten é ![]() Laatst gewijzigd door illwill : 25 april 2005 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Minister
|
![]() Uhg, won't you die already?
![]() |
#435 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik bedoel dat er een verschil is tussen het stelen van goederen en het stelen van diensten. Als ik morgen een cadeaubon van een winkel pik (van die winkel zelf, niet van een klant die dat reeds gekocht heeft), maar ik lever die bon nooit in, dan doe ik die winkel geen schade. (behalve dan de aanmaakkosten van de bon) snap je het verschil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je maakt een vergelijking met een bmw, ik maak een tegenvergelijking met een cadeaubon omdat jou vergelijking niet helemaal opgaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden dat je het anders ook niet zou gekocht hebben slaat ook helemaal nergens op. Er zijn genoeg personen die elke week een 10 tal tot zelfs 20 tal cdees van het net halen, zij zouden ook nooit zoveel geld uitgeven om deze te kopen. Idd, jij maakt een vergelijking die jou het mooiste uitkomt om jezelf goed te praten. Blacky staat smorgens op en vraagt zichzelf een keer af, welke cd ga ik vandaag downloaden om dan op cd te zetten en in de kast te leggen. haha! Waar het op neer komt is dat jij gewoon geen cent wil uitgeven aan cd's omdat muziek je niet zo veel interesseerd, maar toch wil je het wel hebben en steel je het gewoon in beperkte maten van het net af en keur je het goed omdat je het anders ook niet zou gekocht hebben. Ga een keer bij artietsten pollen wat zij ervan vinden. Laatst gewijzigd door illwill : 26 april 2005 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als ik een cd wil, wacht ik niet tot die ergens op internet verschijnt en ik ben niet van plan heel da ding af te speuren tot ik hem heb gevonden. Dus ga ik hem braafjes legaal halen. |
|
![]() |
![]() |