![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij maakt zijn eigen conclusies uit resultaten en probeert zo zijn gelijk te halen...door al de rest te negeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat zonder mijn weten? We weten dit toch. Veel geld? Ooooh, zeg eens, waar haal je dat vandaan dan? Voor hoeveel geld, tussen welke instanties gebeurt dit? De Colruyt krijgt geld van de Delhaize om te weten wat ik in de Colruyt elke week koop? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil ook niet paranoia lopen en iedereen gaan verdenken. Dan weet ik ok ik ken hem niet. Daarom alleen vind ik die camera's goud waard. Ten tweede kan ik de politie dan een clue geven van, het was om 2:30min bvb, wat dan voor een alibi waterdichter is dan wat je nu weet van, het was tussen 1:00 en 5:00 u bvb Ten derde kun je dan hopen dat die foto in het dossier komt, zodat als de politie eens een geniale inval krijgt om alle foto's van het paspoort eens met software te matchen de query kunnen versmallen naar een 20tal personen waarvan er dan inderdaad 2 echt verdacht kunnen worden. Ten vierde als iedereen dan met een muts begint rond te lopen, is het sowieso al verdacht als je iemand zijn mutsje ziet aantrekken, of werkt ook dit toch wel inbraakdrempel verhogend. Ten vijfde Die DNA vind ik ook prachtig, ik denk toch van ook zoeen te kopen. Misschien ipv DNA kun je beter zwavelzuur spuiten, zodat de kerel daar eengoeie brandwond aan overhoudt. Vind ik inderdaad een perfecte oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat dit onderzoek niet aantoont is, het aantal feiten dat op dezelfde plaats voor en na het plaatsen van camera`s gebeurt. Zolang dat dat niet duidelijk is ben jij zelf conclusies aan het maken welke incorrect zijn en gelogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Beati pauperes spiritu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Ik heb geen gegevens zotteke. Ik trek dan ook geen conclusies. Die mensen die de gegevens analyseren wel. Hoe kan men anders conclusies trekken? DEUHHHH ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Als er niets te stelen valt, zullen er idd geen cams hangen, maar valt er ook niks te ....alé, volgde nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we zeggen binnen de groep Delhaize wordt u profiel gemaakt Wat ik bvb in de colruyt meestal doe is het kaartje vragen van de buur, want ik ben gewoonlijk mijn kaartje vergeten. Dus mijn profiel is nogal leeg, en die kerel zal dan straks reclame krijgen van dingen die hij niet wil. Die directmarketing gegevens worden niet verkocht, waarom zou de colruyt zijng egegevens gaan verkopen aan de concurrentie... Idemdito van de Delhaize, waarom zouden ze uw gegevens verkopen aan de concurrentie. Ik kan mij wel inbeelden in een moderne winkel dat wanneer je voor een rek staat met reclame van koffie die je graag drinkt, dat er opeens op het scherm een reclame verschijnt, omdat jij zo'n trouwe drinker bent, mag jij vandaag 10+2 hebben van de fabrikant... Waarom niet ? De volgende krijgt gewoon die conditie niet te zien. Nu wat ze WEL doen met die gegevens: is uw PRIJSGEVOELIGHEID testen. Ze weten perfect of het zin heeft om de patatten 10% goedkoper te zetten of niet... En ze gebruiken inderdaad de gegevens om u MAXIMUM te doen betalen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 29 juni 2010 om 07:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt gewoon geen enkel argument om het te weerleggen. Niets heb je. Je klaagt wel maar waarvoor precies...daar heb je geen bennul van.
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Aan vuilbakken hangen geen cams? Wat moeten we hier nu weer mee? Als er niets te stelen valt hangen er geen cams? Wat is je punt?
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem nu eens dit artikel
http://articles.sfgate.com/2008-03-2...e-final-report daar staat gewoon in dat de 'criminaliteit binnen de 100meter van de camera' daalt Tenzij autodiefstallen en inbraken. Dus ja op 'totaal' niveau van een stad, is het niet zichtbaar in de statistiek, maar op microniveau van de plaats van het 'delict' heeft het wel zin. Dus hang gewoon camera's op alle risico zones. PUNT. Als je winkels hebt waar ingebroken wordt, hang daar camera's Als je donkere hoekjes hebt waar mensen verkracht wordt, hang daar camera's etc het zal inderdaad het probleem doen verschuiven, maar verschuiven is beter dan niets doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof prijsafspraken nooit gebeurt zijn e. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is jou probleem met korting krijgen op producten die je koopt?
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Keskispas?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien door altijd offtopic en persoonlijk te reageren?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan niet. Dan was jij hier ook al lang niet meer...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke reactie is offtopic dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke niet? Je weet niet eens waar het topic over gaat...
![]()
![]() |
![]() |