Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2011, 12:25   #441
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
sjoe, ik kan er geen 15 tegelijk aan. Als den eersten meeheb lig ik al lang bewusteloos op de grond omdat iemand me vanuit de rug heeft neergemaaid.
Zoals ik al schreef, 15 personen lijkt me een onmogelijke opgave zelfs de politie zou het moeilijk hebben. Het blijft wel een goed idee voor 1, 2 of 3 personen. En dan nog is heel hard rennen de boodschap. Pepperspray en een flinke trap in hun kruis.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 12:28   #442
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Zoals ik al schreef, 15 personen lijkt me een onmogelijke opgave zelfs de politie zou het moeilijk hebben. Het blijft wel een goed idee voor 1, 2 of 3 personen. En dan nog is heel hard rennen de boodschap. Pepperspray en een flinke trap in hun kruis.
da's fijn, maar ik kan niet heel hard rennen. ik kan zelfs niet meer rennen. Na 50 meter begeven m'n knieën en enkels het. Dat heb je met spieraandoeningen
Oud 25 augustus 2011, 12:28   #443
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lees een wat verder mieke, je zal zien dat ik uitlegde waarom dat onzin was.
Hetgeen je verder schreef wiske, is de traditionele marxistische mantra die je afdreunt.

Indien dit zo was, hóe komt 't dan dat niet �*lle kansarmen, achtergestelden, armen, 't straat lopen onveilig maken en de wannabe gangster gaan uithangen?

Als je de 'oorzaak' wil kennen van dat geweld móet je hun culturele en religieuze achtergrond meenemen in je onderzoek!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 12:31   #444
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hetgeen je verder schreef wiske, is de traditionele marxistische mantra die je afdreunt.

Indien dit zo was, hóe komt 't dan dat niet �*lle kansarmen, achtergestelden, armen, 't straat lopen onveilig maken en de wannabe gangster gaan uithangen?

Als je de 'oorzaak' wil kennen van dat geweld móet je hun culturele en religieuze achtergrond meenemen in je onderzoek!

Waarom zouden ze dat allemaal moeten doen? Als deze mensen honger krijgen zullen ze dat doen, wees daar maar zeker van tante sidonia.

Lees liever eens objectieve studies over die zaken, wat je hier schrijft slaat nergens op. Je kan hier alvast mee starten, een aanrader!

http://users.skynet.be/bk337022/les5.html

Laatst gewijzigd door karo : 25 augustus 2011 om 12:38.
Oud 25 augustus 2011, 12:34   #445
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nynorsk schreef dat ze 'veilig' over straat wou lopen, dat punt heb je waarschijnlijk gemist, jouw oplossing was; méér geweld?

Heeft niet iedereen 't recht om veilig over straat te kunnen lopen, heeft niet iedereen 't recht om NIET aangevallen te worden door 15 crapulekes, enkel maar omdat 't crapuul is mensen - enkelingen, geen grote benden - af te tuigen?

Wat gaan we daaraan doen?

Méér kansen bieden; hebben ze niet dezelfde kansen als ieder ander?

Méér of hogere uitkeringen?

Kansen op ontwikkeling, scholing; is er geen leerplicht in dit land?

Aai over hun bolleke, vermanend vingertje van 'nooit meer doen hoor'?

Of eindelijk 'n aanpak die werkt?
Oud 25 augustus 2011, 12:37   #446
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zouden ze dat allemaal moeten doen? Als deze mensen honger krijgen zullen ze dat doen, wees daar maar zeker van tante sidonia.

Lees liever eens objectieve studies over die zaken, wat je hier schrijft slaat nergens op.
Ach, ze hebben honger, d�*t is 't!

Vandaar dat ze in groep van 15 weerlozen gaan aftuigen.

Zo had ik 't ècht nog niet bekeken, snel; 'n rondhaling voor geld om die mensen te voeden.
Oud 25 augustus 2011, 12:42   #447
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ach, ze hebben honger, d�*t is 't!

Vandaar dat ze in groep van 15 weerlozen gaan aftuigen.

Zo had ik 't ècht nog niet bekeken, snel; 'n rondhaling voor geld om die mensen te voeden.
Je bent aan het raaskallen, je wil een oplossing en maakt van jezelf mee de oorzaak van het probleem. Je wil een harde aanpak, je zal dan nog hardere crimis krijgen. (kijk naar de VS). Mijn busje pepperspray blijft netjes in mijn tas zitten, ik gebruik liever geen geweld en heb het ook nog nooit moeten gebruiken.

Daarnaast mag je zeker zijn dat wanneer mensen echt arm zijn en honger hebben ze de straat op gaan, (Arabische revolutie).
Oud 25 augustus 2011, 12:43   #448
karo
Banneling

Standaard

Citaat:

Lees liever eens objectieve studies over die zaken, wat je hier schrijft slaat nergens op. Je kan hier alvast mee starten, een aanrader!

http://users.skynet.be/bk337022/les5.html

Deze ben je nog vergeten SDX.(linkje)

Laatst gewijzigd door karo : 25 augustus 2011 om 12:44.
Oud 25 augustus 2011, 12:47   #449
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
ik snap de hetse niet. Fait Divers.
Stop met die onzin.. voor u soort mensen is alles wat in feite overduidelijk verkeerd loopt in de maatschappij afgeschilderd als een fait divers.
Een andere en juiste naam daarvoor is selectieve blindheid. En dat is nog erger dan de feiten zelf.
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 12:49   #450
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Hier in Europa is dat niet zo jozef, je moet de cijfers op Europoll eens bekijken. Ik zal zelf die cijfers even opzoeken en ze hier posten.
Die cijfers slaan absoluut nergens op. Die stellen het in brand steken van een chalet door wat Corsicaanse seperatisten gelijk met een bomaanslaag waarbij honderden doden vallen. Dat is uiteraard idioot.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 12:58   #451
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Die cijfers slaan absoluut nergens op. Die stellen het in brand steken van een chalet door wat Corsicaanse seperatisten gelijk met een bomaanslaag waarbij honderden doden vallen. Dat is uiteraard idioot.
Verzwijgen ze dan bomaanslagen? Ik dacht het niet.
Oud 25 augustus 2011, 13:00   #452
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Precies. Dat is appelen met citroenen vergelijken op die manier. Echt vergelijkingsmateriaal heb je pas als je de aard, omvang en impact meeneemt in de beschouwingen, en niet alleen het aantal "incidenten/aanslagen" turft.
Oud 25 augustus 2011, 13:01   #453
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Verzwijgen ze dan bomaanslagen? Ik dacht het niet.
Voor u is het opblazen van een chalet of een telefoonpaal hetzelfde als het opblazen van wat treinwagons vol mensen. Iedereen heeft zo zijn manier van redeneren nietwaar.
Oud 25 augustus 2011, 13:02   #454
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Precies. Dat is appelen met citroenen vergelijken op die manier. Echt vergelijkingsmateriaal heb je pas als je de aard, omvang en impact meeneemt in de beschouwingen, en niet alleen het aantal "incidenten/aanslagen" turft.

Iets afbreken is altijd eenvoudig die cijfers zijn legitiem en objectief.
Oud 25 augustus 2011, 13:02   #455
Jozef Ostyn

Standaard

Volgens die redenering behoren dierenrechtenactivisten tot de meest gevaarlijke terroristen in Europa.
Oud 25 augustus 2011, 13:03   #456
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor u is het opblazen van een chalet of een telefoonpaal hetzelfde als het opblazen van wat treinwagons vol mensen. Iedereen heeft zo zijn manier van redeneren nietwaar.
Als ze uw chalet opblazen omdat jij een vlaming zou zijn, telt het dan of niet?
Oud 25 augustus 2011, 13:03   #457
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens die redenering behoren dierenrechtenactivisten tot de meest gevaarlijke terroristen in Europa.
De seperatisten zijn het ergst.
Oud 25 augustus 2011, 13:08   #458
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
De seperatisten zijn het ergst.
Enkel als je geen rekening houdt met de aard van het terrorisme. Hoeveel mensen omgebracht worden laat u blijkbaar volkomen koud.
Oud 25 augustus 2011, 13:11   #459
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent aan het raaskallen, je wil een oplossing en maakt van jezelf mee de oorzaak van het probleem. Je wil een harde aanpak, je zal dan nog hardere crimis krijgen. (kijk naar de VS). Mijn busje pepperspray blijft netjes in mijn tas zitten, ik gebruik liever geen geweld en heb het ook nog nooit moeten gebruiken.

Daarnaast mag je zeker zijn dat wanneer mensen echt arm zijn en honger hebben ze de straat op gaan, (Arabische revolutie).
Harde aanpak?

Terug naar heimweeland met criminelen die zich niet kunnen gedragen naar ònze wetten, waarden en normen.

Je raaskalt zèlf, j�*j was degene die met 't excuus 'honger' kwam aandraven om d�*t soort gedrag te verschonen; "Bende van 15 slaat tiener zonder reden in elkaar"; 'honger'! Welja, waarom niet, is eens wat anders...

Op 1 punt heb je gelijk; als mensen honger hebben g�*�*n ze de straat op, maar vergeet niet, er zullen er altijd zijn die 'n 'zondebok' nodig hebben...d�*t is altijd zo geweest en zal dit X niet anders zijn...als je begrijpt wat ik bedoel; http://www.amsterdampost.nl/vanaf-20...opa-verdreven/
Oud 25 augustus 2011, 13:15   #460
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iets afbreken is altijd eenvoudig die cijfers zijn legitiem en objectief.
Ik breek niets af, maar ik zeg enkel dat alleen incidenten/aanslagen turven niet genoeg is om een volledig beeld te krijgen. Dat dat juist een vertekend beeld geeft, net zoals Jozef Ostyn ook al zei. Je dient ook naar de grootte, aard, en impact te kijken.

Als er bijvoorbeeld op Corsica een afgelegen onbewoond bergchalet van een Fransman door Corsicaanse seperatisten in brand wordt gestoken, is dat qua omvang, aard en impact van een geheel andere orde dan wanneer islamitische terroristen in Madrid een aantal treinen opblaast waarbij 191 doden en meer dan 1400 gewonden vallen, plus de materiële schade natuurlijk.
Je hoeft geen Einstein te heten om dat in te kunnen zien.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be