![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, maar jij zoekt naar onnozelheden met onmogelijke prietpraat om discussies te smoren die niet in je kraam passen!
Indien ik zeg: de oceanen zitten vol water! Moet jij weten: Hoeveel liter juist, anders trek je dat in twijfel. Het zou ook gezichtsbedrog kunnen zijn! En wat bedoel je met water? Vanaf wanneer mogen we zeggen "veel" enz enz enz enz De gevangenissen puilen uit van vooral "mannelijke "allochtonen! Feit en punt! Moet je ook weten hoeveel ze wegen allen samen? Wij, wij willen dat zoveel mogelijk van die gasten het land voorgoed worden uitgegooid. Het is hier geen vuilbak voor buitenlands schorremorrie. Wat kun je daar tegen hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |||
Banneling
|
![]() Onthoud het nu ook.
De mannen plegen de meeste criminaliteit. Citaat:
Ik dacht dat het onderwerp dat voorstel van De padt was, om de origine te registreren bij criminaliteit. Ik wil nog altijd graag weten wat daarvan het nut en het doel is. Citaat:
Kennen ze de taal? Hebben ze een diploma? Werk (treffelijk betaald of onder de armoedegrens)? ... Citaat:
Zo ja. Wat? Waar? (graag met citaat en link) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
METEN is WETEN..arti is een populaire term in de wetenschap.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2011 om 19:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#447 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het ging immers over dit gegeven de vaststelling dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers, wel nuttig vinden als gegeven.Je stelde dat "dit gegeven belangrijk kan zijn voor het evalueren van het integratiebeleid bijvoorbeeld. " Dit gegeven op zich heeft geen nut. Citaat:
Heb ik ergens iets geschreven waardoor jij de indruk hebt dat ik niet op zoek zou zijn naar de waarheid?Dat is alweer te veel gevraagd. Dat is duidelijk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen geen pot ketel.
Ik kan voor elke link waarin jij of artisjok samen, eens een foutje toegeven, er twee geven van mij waar ik dat ook doe. Voel je uitgedaagd en test het uit. Tot zolang is wel duidelijk wie hier het eigen gelijk belangrijker vindt dat de waarheid. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HET NUT; een duidelijk meetbaar uitgangspunt om doelgericht criminaliteit te bestrijden. DAARVOOR HOEF JE NIET TE WETEN of ze de taal kennen, een diploma hebben of werk WEL BASEER JE OP FEITEN, PERSONEN KOMEN WEL OF NIET VOOR EN BEHOREN WEL OF NIET TOT EEN SPECIFIEKE GROEP OP BASIS VAN ORIGINE. Hoe vaak beweert u nu nog" het niet begrepen te hebben"? ![]() En ja hoor, we onthouden dat daders meestal mannen zijn, nu nog registreren OVER WELKE MANNEN HET DAN GAAT. We weten het al een beetje, 1 op 3 is illegaal... Laatst gewijzigd door alice : 18 oktober 2011 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neen hé Arisjok. Je vroeg naar het nut, en ik gaf je een voorbeeld waarvoor het nuttig zou kunnen zijn. Fair play. Maar niet voor jou natuurlijk..... Doe nu niet alsof ik gezegd zou hebben dat dit het enige nut of doel zou zijn. Ook niet impliciet. En dat weet je best. Citaat:
Deze posting is daar een voorbeeld van. Je vraagt naat het nut van de registratie en ik geef je een voorbeeld waarvoor die registratie nuttig zou kunnen zijn. alice gaf intussen ook al een voorbeeld heb ik gezien. Jouw reactie? Je reageert alsof ik beweerd zou hebben dat dit het enige nut zou zijn, terwijl dat niet zo is. En dan gaat het verder over wat ik nu gezegd zou hebben, bedoeld zou hebben al dan niet impliciet. En dat doe je voortdurend. De stropopafleiding was net zoiets. Doen alsof het om oorzakelijke verbanden gaat,... paaagina's lang.... en niets dat er op wijst dat je ooit zal stoppen met dat gedoe. Niet hier en nergens op ons forum. Doe toch eens normaal Artisjok. Deze manier van discuteren draagt niks constructiefs bij aan de inhoud van de discussie toch? Het gaat jou om scoren. Niet om de waarheid. Daarvoor verdraai je te veel. Veel te veel. Om het eigen gelijk te kunnen halen, ipv de waarheid te willen vinden. Zeg toch gewoon eens eerlijk wat je er op tegen hebt dat allochtoonse aandeel in de criminaliteit geregistreerd wordt...? Is dat nu zo moeilijk? Probeer het eens. Zo geraken we misschien nog ergens. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2011 om 21:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit standpunt dat je mij hier toeschrijft, is geen correcte weergave van mijn standpunt. @ Alboreto, hoe mochten we dat nu noemen, van Paulus? Niet een stropop. Wel een leugen. Er was nog een woord dat we mochten gebruiken. Maar ik ben het vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor of tegen? Je hebt het immers zelf over 'voorstanders' hier: Toch niet zo verwonderlijk dat je als tegenstander wordt gezien als je zulke dingen zegt toch? Schenk eens klare wijn. Durf je eindelijk de waarheid vertellen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2011 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Zeg ik dat ge een kat geen kat moogt noemen? nee, ik zeg enkel dat ge allochtonen geen crimineel moogt noemen, tenzij ze dat inderdaad zijn.
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() Dat zijn ze en ik doe dat lekker wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe wil je op basis van deze ene factor doelgericht criminaliteit bestrijden? Citaat:
P.S. Gelieve niet zo te roepen (in hoofdletters te schrijven) dat is niet beleefd. Laatst gewijzigd door artisjok : 19 oktober 2011 om 06:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
|
![]() Even serieus, Paulus.
Al uw schrijfsels op dit forum geven allerminst de indruk dat de waarheid voor u belangrijker is dat uw eigen gelijk. Ik weet van 1 post waar ge toegaf geen gelijk te hebben, en die hebt ge een paar posts terug ingetrokken. Zoals blijkt uit deze draad begint ge, als ge geen gelijk krijgt, of als anderen nog maar een andere mening uiten te trollen, stropop redeneringen te gebruiken en nog meer van dat fraais. Daarenboven steunt ge mensen die enkel hun gelijk willen bewijzen door enkel te onderzoeken wat hun gelijk zou moeten aantonen en angstvallig alle andere mogelijkheden negeren. Dat zijn echt geen tekenen van iemand die belang hecht aan de waarheid.
![]() |
#460 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, nogmaals. Enkel afkomst registreren kan een correlatie aangeven tussen afkomst en misdaad. En dat is het dan. Daarmee kunt ge niets aanvangen, want aan de afkomst kunt ge niets doen en op basis daarvan discrimineren is illegaal. Er zijn trouwens al onderzoeken geweest die aangeven dat afkomst niet bepalend is voor de hoeveelheid misdaad (is er in amerika minder misdaad dan in Marokko bv?), maar dat enkel het soort misdaden verschilt. Noord afrikanen plegen meer diefstallen, oosterse mensen zijn meer betrokken in mensenhandel, westerlingen meer in oplichterijen. (bv) Waar we wel wat aan kunnen doen zijn de andere punten. Opleiding, taalkennis, cultuur (min of meer), ... Dus is het wel degelijk belangrijk dat die zaken onderzocht worden om tot oplossingen te komen. Samengevat vind ik dat onderzoek naar enkel afkomst zinloos is, tenzij voor racistische motieven.
![]() |