![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou nog uren kunnen steken in argumenten maar als ze steeds met een of twee zinnen als 'belastingen verhogen is geen goed idee, eerst de economie op gang trekken' worden beantwoord is er iets aan. Het is als tegen een chatbot praten. Vertel eens Antoon, wat zijn uw policy voorstellen? Waarom? Kom eens uit je zetel en bouw eens zelf een redenering.
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 5 september 2012 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() Reinaert geeft verbazend veel concreets, Antoon houdt het meer algemeen. Dat laatste is daarom niet zo sterk
Over de draad zelf: Romney maakt als ongeleid projectiel sowieso geen kans Laatst gewijzigd door eno2 : 5 september 2012 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Gouverneur
|
![]() Point taken.
![]() |
#446 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook die foto van Obama als nazi ("Welke president van de VS heeft dit ooit moeten slikken?") was belachelijk. U hebt wijselijk niets meer geschreven nadat ik u aantoonde dat ongeveer alle Presidenten dat soort imbeciliteiten moeten meemaken. Alsof het ertoe doet in zijn beleid (of het falen ervan). Bon. Zand erover. ----- Laten we beginnen met de belastingverlagingen die er volgens mij beter komen. Het is een maatregel om ALLE Amerikanen die geld verdienen of sparen incentives te geven om weer te gaan uitgeven, investeren, etc... Een eerste stap naar het weer doen 'rollen' van het geld. (We zouden dit in België trouwens ook mogen toepassen, maar kom, dat is een andere discussie). Het is de bedoeling om de middenklasse weer zuurstof te geven, want zij zijn een belangrijk deel van de motor van het economisch systeem in de VS. Uw argument (en dat van de Democraten) dat Romney alleen maar de rijken hun belastingen wilt verlagen is compleet fout. Het steeds weer liegen en spinnen van dat verhaal door de Democraten en alle onvoorwaardelijke anti-Republikeinen is oneerlijk en detriment. Het enige wat wel kan is dat het minder spetterend gebeurt dan het wordt voorgesteld, lijkt mij logisch. Maar die middelklasse mag in ieder geval geen verhogingen van belastingen ondergaan, dat zou heel erg nefast zijn. Hier een stukje over dit onderwerp: Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 5 september 2012 om 10:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle presidenten gebruiken geweld, ter verdediging van de VS-belangen, de ene al wat meer dan de andere. Obama nog het minst. Drones met collateral damage. Teveel volgens mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De belastingen zijn verlaagd voor de middenklasse, voor de rijken kunnen ze nog naar boven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#451 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er klopt niks van wat je zegt. Ik verwijs u naar vorige topics die ik hierover gestart heb of gwn nr google. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Een paar commando-acties.
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 september 2012 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() Barack is gay
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen Obama de vorige presidentsverkiezingen won had ik, net zoals zoveel mensen, zeer goede hoop dat alles beter zou worden. Helaas is het hem niet gelukt omdat enerzijds de verwachtingen te hoog waren en anderzijds zaten de omstandigheden zwaar tegen. Het feit dat zijn voorganger er een ongelofelijke puinhoop van had gemaakt heeft hem natuurlijk ook niet geholpen.
Wanneer ik moet kiezen tussen de huidige kandidaten dan kies ik voor de minst slechte keuze: Obama. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Banneling
|
![]() De vraag die Romney blijkbaar graag gebruikt 'Are you better off today than 4 years ago' is trouwens belachelijk gezien de omstandigheden.
4 jaar geleden liet het genie uit Texas een land achter dat economisch in lichterlaaie stond. Sindsdien probeert Barack Obama en zijn regering die brand te blussen. Na een brand ziet een huis er zelden beter uit dan ervoor, de vraag moet dan ook zijn of er efficient geblusd werd en of de herstellingen de goede kant opgaan. De intellectuele oneerlijkheid van de republikeinen is duizelingwekkend. http://www.bloomberg.com/news/2012-0...uestions-.html Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 5 september 2012 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Zru40sTQ84A https://www.youtube.com/watch?v=Zu1fmT9j_5c http://www.thedailybeast.com/newswee...t-killers.html http://www.foxnews.com/politics/2012...ects-in-yemen/ http://droneswatch.org/2012/06/11/ku...drone-strikes/ http://www.thenewamerican.com/usnews...-drone-strikes http://www.guardian.co.uk/world/2012...-strike-deaths |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet akkoord met de across-the-board belastingverlaging en zeker niet als ze volledig wordt afgewenteld op de armsten. Ik vind ik wel dat iedereen die werkt iets moet bijdragen maar ook dat de rijksten 10% meer moeten betalen. Onder meer door een capital gains tax verhoging. Citaat:
Niet akkoord met block grant. Minimum moet federaal verzekerd zijn. Citaat:
Tweede punt niet akkoord. Veiligheid (zie BP ramp) en lange termijn olie onafhankelijkheid zijn belangrijker dan consumentenkosten en korte termijn job creation. Citaat:
Enkele punten waar ik mee akkoord ga dus. Spending moet gereduceerd worden maar volgens mij vooral in defensie en door het besparen op werkingskosten in inefficiente administraties. Aantal ambtenaren reduceren, kijken naar de effectiviteit van bepaalde progamma's, grants beter controleren... Zie ik niets van terug. Over de gehele lijn vind ik het een redelijk vaag plan. Sommige concrete punten ga ik helemaal niet akkoord, sommigen bevatten enkele goede aanzetten maar veel slechte uitwerkingen. Ik zou hier nooit voor stemmen.
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 5 september 2012 om 12:06. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is die national vote van geen tel... vraag het maar aan Al Gore hoe ver hij er mee gekomen is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Minister-President
|
![]() De Tea Party heeft geen handboek, noch een centraal bestuur of welomlijnd programma. In de Belgische media wordt de Tea Party altijd opgevoerd als baarlijke duivel, begint een beetje afgezaagd te worden.
Laatst gewijzigd door mvd : 5 september 2012 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, het lijkt mij evident dat er altijd punten zijn die kunnen verbeterd worden, en ik snap uw gedetailleerde kritiek ook. Maar ik kan mij in grote lijnen terugvinden in Romney's aanpak, zeer zeker nu er een nieuwe aanpak nodig is om te proberen alsnog de stilstaande economie in gang te brengen. Wat de belastingen betreft, ik zeg niet dat men nooit meer moet bijdragen, maar het is nu niet het moment. Laatst gewijzigd door Antoon : 5 september 2012 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |