![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf gerookt vroeger. Het feit dat ik kinderen had op een bepaald moment is een belangrijke reden geweest om te stoppen. Ik vind dat men zijn verantwoordelijkheid als ouder daar dient op te nemen (ik heb er naar mijn mening te lang mee gewacht, maar gelukkig was het nog niet te laat om dat goede voorbeeld te geven). En dan vind ik het inderdaad een beetje laf indien men de schuld van het terug beginnen roken nog eens op die kinderen zou gaan steken, al is het maar ten dele. Soms dient men mensen een spiegel voor te houden in plaats van hen naar de mond te praten. Een verslaafde dient de realiteit voorgespiegeld te worden, hoe vervelend dat die ook kan zijn. Dat helpt bij het stoppen. In dit geval is dat dan ten koste van uw opinie over mij. Goed dan is dat maar zo. Maar ik ga u niet naar de mond praten zodat u dan gemakkelijker terug zou kunnen beginnen. Laat dat geweten maar wroegen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 juli 2015 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
|
![]() Ik bewonder je moed om vol te houden en ervoor uit te komen hoe zwaar je het ermee hebt. Debiele reacties krijg je altijd wel.
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder dank Hoomer. Het ga u goed. Ook al wil u liever naar de mond gepraat horen. Wat u nodig heeft is misschien iets anders. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 juli 2015 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
|
![]() Citaat:
En dat mijn zoon rookt wel dat is niemand anders dan zijn eigen schuld, ik heb die jongen nooit een sigaret in zijn mond gestoken en gezegd; roken nu. Straffer zelfs hij heeft tot zijn 21 jaar nooit in mijn nabijheid een sigaret opgestoken. Mag ik er u op wijzen dat mijn zoon 32 jaar is. Verdorie zeg nogmaals op mijn kinderen steken!!!! Ik ben verdorie zestig jaar. En dan is er nog dien onnozele Fransman die denkt dat wij allemaal op ons acht jaar rookten, jongens toch.
![]() |
![]() |
#448 | |
|
![]() Citaat:
Jonge toch pfff zagevent. Jij hebt zelfs geen idee waarover deze draad gaat, je pikt ergens op in en je denkt dat je overloopt van gelijk, zielig.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 juli 2015 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na vier maanden is het testobject een brommende gromHoomer geworden...
![]()
![]() |
#450 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik post hier gewoon maandelijks dat ik nog steeds gestopt ben met roken maar zoals ik zo dikwijls merk in andere draden er zijn idioten genoeg die lezen een posting en pinnen zich daar op vast en blijven halsstarrig denken dat ze gelijk hebben terwijl hun reacties volledig naast de kwestie of uit de context getrokken zijn, maar ja wat doe je tegen zo een idioten. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet dus niet op welke leeftijd uw zoon begon te roken? Heeft u hem dat nooit gevraagd dan? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 juli 2015 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
|
![]() Citaat:
BTW het is acht maanden.
![]() |
![]() |
#453 | |
|
![]() Citaat:
Maar als ik u kan tevreden stellen wel ik denk dat hij kort na dat hij als Belgisch meest beloftevolle voetballer van zijn leeftijd de melding kreeg dat hij nooit meer zou kunnen doen waar hij voor leefde nml. voetballen doordat hij de diagnose "ziekte van osgood-schlatter" kreeg. Tevreden nu.
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is een gesprek wel op zijn plaats. Jullie kunnen elkaar misschien wel helpen met stoppen.
Tevreden? Ik vind het eerder vervelend in deze draad te posten. Ik dacht dat ik er goed aan deed. Maar ik hou nu op. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 juli 2015 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beste nog verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is nochtans hip tegenwoordig. Staat heel links en vooruitstrevend!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
|
![]() Citaat:
Jij beledigd hier zowat iedereen die ooit gerookt heeft of nog rookt en die trotse ouder is van een of meerdere kinderen die zelf al dan niet roken, u beschuldigd niet alleen mij maar ook die andere ouders dat wij onze kinderen aanzetten of aangezet hebben tot roken. Begrijpt u dat niet? Nuis het zo dat mijn zus en mijn schoonbroer totaal niet roken maar hun kinderen wel, is dat mijn schuld dan want die kinderen zijn ooit wel bij mij op bezoek geweest. En heeft u er al bij stil gestaan hoeveel jongeren er leren roken gewoon om wiet te kunnen roken en later verslaaft aan de sigaret geraken. U wil gewoon uw gelijk halen kost wat kost maar dat kan niet om dat dat wat u mij verwijt u tegelijkertijd een paar miljoen (in België alleen al) verwijt. En nu kunnen we over ons drankgebruik beginnen, hoeveel kinderen drinken alcohol omdat hun ouders dat ook drinken? ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 juli 2015 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meerderheid is er mee akkoord dat de overheid ons "aanmoedigt" in goede zin en "ontraadt" in andere zin. Zo zegt de overheid ons niet hoe snel we moeten rijden, maar we zijn wel allemaal akkoord dat er snelheidsbeperkingen moeten bestaan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |