![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Syria, Iraq, Iran, Libya, Somalia, Sudan and Yemen
Grappig dat het precies om landen gaat waar de VS zelf terreur heeft toegepast of nog steeds toepast. Uit die landen kun ze natuurlijk vijandigheid verwachten, maar niet van echte vluchtelingen. Wat de amerikanen daar allemaal geflikt hebben is werkelijk fucking ugly, maar daar hoor je zowel de main stream media als de rechtse alternatieve media natuurlijk niet over. Ook zijn het precies de landen met grote energievoorraden.
![]() |
#442 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb gewacht op zijn beleid. Het heeft niet lang geduurd vooraleer hij maatregelen nam die iedere liberaal doen gruwelen. Ik trek zijn juridische legitimiteit niet in twijfel. Hij is de democratisch verkozen president. Maar ik verzet mij uiteraard wel tegen zijn beleid. Net zoals ik mij altijd verzet heb tegen het beleid van Obama, of dat van Di Rupo en Michel in België. Dat heeft geen jota met slechte verliezer te maken.
![]() |
![]() |
#443 |
Minister-President
|
![]() Hij kloot moslims, dat is voor velen al voldoende.
Ik hoop dat hij nog vaak en duidelijk zijn zakelijke belangen zal behartigen via zijn presidentschap, zodat zijn impeachment zo snel mogelijk kan voltrokken worden. Laat ons eerlijk wezen: ook echte conservatieven moeten - indien Trump werkelijk zijn zakelijke belangen laat primeren - voorstander zijn van zijn impeachment: 1. een echte conservatief is trouw aan de Amerikaanse Grondwet, en zal die met alle mogelijke manieren verdedigen tegen een president die dat niet doet 2. Trump is geen een echte conservatief, i.t.t. zijn opvolger Pence indien hij afgezet wordt Maar veel extreemrechtsen nemen het niet zo nauw met het intellectuele conservatisme, geblindeerd door hun afkeer voor het establishment. Deze intellectuele pinokkio met zijn "I have the best words" zal volgens mij uiteindelijk niet meer dan een voetnoot in de geschiedenis zijn.
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een komma, zei Obama. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 januari 2017 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://lvb.net/item/5635 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is links niet gewoon. ![]() Maar maak je maar geen zorgen, dat went wel. ![]() Voor ons was het ook even wennen toen men Crombez aanstelde als fraudebestrijder. Laatst gewijzigd door daiwa : 31 januari 2017 om 02:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.laopinion.es/tenerife/201...ca/662628.html Mooi dat U de mensen welke U ooit opgevangen hebben (ongetwijfeld bestaat er geen 'echte' noch ongekende reden waarom) wilt kloten met ongebreidelde immigratie. Loop nog maar wat 'conchitas' te zoeken op het strand en klop nogmaals op Uw mager borstkastje... Laatst gewijzigd door zonbron : 31 januari 2017 om 02:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALLE moslims blijven toegelaten behalve inwoners uit die 7 landen. Laatst gewijzigd door daiwa : 31 januari 2017 om 02:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/#/watch?v=PC...is-pPTnqatiPUB |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik 't hen niet van harte gun hoor, die islamitische vrede, met liefde. Ik zal wel 'n kaarsje branden en 'Imagine' van Lennon neuriën.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals u zegt, ooit zullen ze genoeg redenen hebben om te janken als die haatideologie hier volledig baas is, maar dan is het te laat. Een steeds openlijkere alliantie tussen links en islam wil Westerse beschaving vernietigen. http://nageltjes.be/wp/?p=27305#comments Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 31 januari 2017 om 02:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorgaande samengevat,
De VS vroeg Saddam Hossein om Syrie aan te vallen, hij wou dat helemaal niet. Dus brachten Israhell, de VS en de Islamisten hun vies vuil krapuul binnen .... Verder... Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 31 januari 2017 om 03:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaya que sorpresa... todo lo que no es Chavismo o Izquierda radical es fascismo... menudo argumentario.
![]() |
![]() |