![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er zal ongetwijfeld een logische verklaring voor zijn. Een Turkse minnares bijv. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Europees Commissaris
|
![]() Hitler was een immigrant, neergestreken in Duitsland.
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 oktober 2020 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Banneling
|
![]() De reden voor de betoging in Puurs had ik nog sympathiek kunnen vinden, maar het is alweer als een boemerang in het gezicht van correct rechts gekomen door neonazi tuig.
Zolang het VB die kanker niet uit haar partij(programma) kan halen stem ik nooit VB |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() Wij horen duidelijk niet dezelfde media...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tijd dat er nog met kleine maatregelen iets aan te doen was is al een tijdje voorbij. De wonde is rot en enkel drastische maatregelen zullen nog werken. Ik verwacht in mijn leven nog een burgeroorlog of genocide mee te maken in europa. Zoals ik dacht dus, toch schrik van al die vredelievende moslims. Ofwel zelf moslim, dat kan ook nog natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige waar jij ooit naar verwijst is sceptr.net
Dat is extreem-rechtse propaganda van, door en voor Blokkers. Het soortje dat Puurs is gaan op stelten zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zal een vergelijking maken. Iemand kan zwarte sneeuw gezien hebben of arm geboren zijn, maar het toch voor elkaar gekregen hebben om een vermogen op te bouwen zonder dat ze vergeten waar ze vandaan komen. Je hebt er ook met een gelijkaardige levensloop, maar zich vervolgens als een verheven baron gedragen en de rest beschouwd als het plebs en doen alsof ze nooit een boterham met choco hebben gegeten. Wijzig nu vermogen met 'mening'. Ik ben nog beleefd. Anderen zouden het ronduit opgeblazen hypocrisie noemen.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 19 oktober 2020 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Smijt ze buiten Ben ik correct ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je hebt gelijk, het is het VB dat Puurs is op stelten gaan zetten, niet onze verrijkende nieuwkomers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het 70-puntenplan in een notedop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verschillende posts waren minder dan 2 jaar oud... En dat terwijl je hier al 16 jaar actief bent. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 oktober 2020 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rechtse voorstellen voor nieuwkomers zijn... pas u aan, aan uwe nieuwe omgeving die u ontvangen heeft en anders heeft u hier niets te zoeken En vriendje, dat is een sociale, mensvriendelijke opstelling... Iets heel anders dan jullie doodsgevaarlijke pamperpolitiek tegen heel de bevolking in... Maar ja, het blijkt te moeilijk te zijn voor linkiewinkies om dat in te zien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poco's in 3 woorden is dan : "Haal ze binnen". Correct ? ![]()
![]() |