Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2020, 13:23   #421
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik denk niet dat Tavek mensen in België binnen laat.
Ene zekere Theo Francken heeft er wel een recordaantal binnen gelaten.
En zoals naspeurbaar is, sinds 1999 is er geen enkele sos of groene verantwoordelijk geweest voor het openzetten van de poorten.

Trouwens na 17 jaar af en toe op dit forum heb ik alleen maar gejammer en geklaag gehoord vanuit rechtse en extreem rechtse hoek.
Nog GEEN ENKELE construktief voorstel om iets te doen aan het probleem dat zij met de multikul hebben.
En, erger, vanuit linkse hoek geen wil om er iets aan te doen. En, erger, vanuit linkse hoek niet eens de wil om de multiculturele problematiek te erkennen.
Oud 19 oktober 2020, 13:24   #422
Valentinus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat zijn er ongeveer 27.000, 270.000, 2.700.000, 27.000.000 270.000.000:

https://forum.politics.be/showthread...16#post9485616

Zou één van hen ooit al eens tegen 'n moslim gezegd hebben, dat hij een nazaat is van voorvaderen met een genocidair verleden ?
En dat hij daarvoor een schuldgevoel moet hebben, zijn afschuw daarover moet uitspreken en zich daarvoor publiekelijk dient te excuseren aan alle niet-moslims van vandaag ?
Mss moeten onze hypocriete nazi-jagers die vraag eens gaan stellen aan de allochtone 'slachtoffers' in Puurs of zo, een beetje konsekwent zijn mag wel, vind ik.
Die 270 000 0000 verdwijnen uiteraard in het niet in vergelijking met de 500 000 000 van het bekeringswerk en het brengen van beschaving door de Rooms Katholieke Kerk. Zeker als je er de genocide door infectieziekten erbij neemt. De opiumoorlogen waren ook niet fraai maar dat zijn godvruchtige protestanten. Moeten die nazaten van de genocide katholieken toch niet best verontschuldigingen aanbieden aan de moslims?
Of is het misschien beter naar de kern van de zaak te gaan: religie behoort tot de familie. Het misbruiken door een groep -dikwijls voor vermeerdering van persoonlijke macht -is verkeerd.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.

Laatst gewijzigd door Valentinus : 19 oktober 2020 om 13:27.
Valentinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 13:29   #423
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Je zou dat willen maar zo steekt de wereld dus niet in elkaar. Dat is nu precies wat ik bedoel met niets van mensen verstaan.

Extreme situaties leiden nu eenmaal tot extreme reacties. In mijn jeugd zou ik ook nooit hebben gedacht dat we in onze samenleving ooit te maken zouden krijgen met bomexplosies, onthoofdingen en met een vrachtwagen inrijden op massa's. Verbijsterd zijn dat mensen daar heftig op regageren getuigt van een zekere wereldvreemdheid. Ik ben blij dat je een comfortabel leven leidt ver weg van de dagelijkse problematiek van het samenleven. Maar het is door deze bril dat je de realiteit bekijkt. En je begrijpt maar niet waarom jouw realiteitniet de algemene norm is.

Ik heb eigenlijk nog geen enkele partij gehoord die een oplossing heeft naar eeniders tevredenheid. Het is ofwel dwang of opvrijen. Wie wat verkiest hangt een beetje af van je persoonlijkheidstype vermoed ik.
2

Laatst gewijzigd door No Apologies : 19 oktober 2020 om 13:30.
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 13:44   #424
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Je zou dat willen maar zo steekt de wereld dus niet in elkaar. Dat is nu precies wat ik bedoel met niets van mensen verstaan.
Ik denk dat je kompleet fout bent. Zo steekt de wereld wel in mekaar. De wereld is niet wat men denkt dat ze, ze is wat ze is. Ik geef een voorbeeld: er is nog nooit zo veel welvaart geweest op deze planeet als nu. De mens heeft het nog nooit zo goed gehad als nu. De mens is ook nog nooit zo veilig geweest als nu.

En toch leven in constante schrik. De ingenieur zal dan die cijfers langs de perceptie leggen en kijken waar die disconnect zit. Jij neemt de subjectieve mening van de mens aan als de waarheid. Het is onmogelijk om beleid te voeren dat eerlijk en doeltreffend is op basis van gevoelens van mensen. Wil je iets concreets veranderen zal je toch moeten vertrekken vanuit verifieerbare en controleerbare cijfers.

Al de rest is puur populisme dat de dingen enkel erger maakt.

Hint, een land dat gerund wordt zoals ik het zou willen, is Duitsland. Ingenieursland bij uitstek.

Citaat:
Extreme situaties leiden nu eenmaal tot extreme reacties. In mijn jeugd zou ik ook nooit hebben gedacht dat we in onze samenleving ooit te maken zouden krijgen met bomexplosies, onthoofdingen en met een vrachtwagen inrijden op massa's. Verbijsterd zijn dat mensen daar heftig op regageren getuigt van een zekere wereldvreemdheid. Ik ben blij dat je een comfortabel leven leidt ver weg van de dagelijkse problematiek van het samenleven. Maar het is door deze bril dat je de realiteit bekijkt. En je begrijpt maar niet waarom jouw realiteitniet de algemene norm is.
Maar toch zeggen de cijfers een totaal ander verhaal.

Waarom ben jij zo angstig ? Omdat men jou dat constant probeert wijs te maken dat we in grote miserie en onveiligheid leven. Op die gevallen na die in het breed in de media worden uitgesmeerd is ons leven veel veiliger dan vroeger. ALLE cijfers staven dat.

Kader de perceptie met de realiteit eens. Die onthoofding in Frankrijk is erg. Maar maak er ook niet meer van dan het is.

Citaat:
Ik heb eigenlijk nog geen enkele partij gehoord die een oplossing heeft naar eeniders tevredenheid. Het is ofwel dwang of opvrijen. Wie wat verkiest hangt een beetje af van je persoonlijkheidstype vermoed ik.
Ze moet niet tot iemands tevredenheid zijn. Ze moet werken.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 13:47   #425
Tavek
Banneling

Standaard

Terrorisme in West-Europa.

Dalende. Waarmee ik niet zeg dat er niets aan gedaan moet worden, maar in vergelijking met andere doodsoorzaken en gewelddadige delicten is dit bijzonder klein bier.
Oud 19 oktober 2020, 14:04   #426
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik denk dat je kompleet fout bent. Zo steekt de wereld wel in mekaar. De wereld is niet wat men denkt dat ze, ze is wat ze is. Ik geef een voorbeeld: er is nog nooit zo veel welvaart geweest op deze planeet als nu. De mens heeft het nog nooit zo goed gehad als nu. De mens is ook nog nooit zo veilig geweest als nu.

En toch leven in constante schrik. De ingenieur zal dan die cijfers langs de perceptie leggen en kijken waar die disconnect zit. Jij neemt de subjectieve mening van de mens aan als de waarheid. Het is onmogelijk om beleid te voeren dat eerlijk en doeltreffend is op basis van gevoelens van mensen. Wil je iets concreets veranderen zal je toch moeten vertrekken vanuit verifieerbare en controleerbare cijfers.
En dat is nu precies de denkfout die jij maakt. Jij gaat uit van de wereld zoals ze zou moeten zijn. En niet zoals ze is. Er broeit wel degelijk iets in de samenleving. Er zijn mensen die graag een samenleving willen zien op basis van religieuze waarden. En die kunnen zich niet vinden in een waardenvrije maatschappij die de vrijheid vh individu hoog in het vaandel draagt. Er is een worsteling gaande tss tradities en nieuwerwetse opvattingen. Er zijn mensen die vinden dat de samenleving te hard aan het veranderen is en er zijn er voor wie het niet snel genoeg gaat.

We bevinden ons mss in grotere welvaart dan voorheen maar tegelijk staan we ook voor grote uitdagingen. Overbevolking, klimaatsverandering, polarisering vd maatschappij, immigratie en bijhorende problematiek, terrorisme, criminaliteit. Wat jij voorstelt komt in feite neer op een krampachtige vorm van optimisme waarbij degene die problemen benoemen op zichzelf een probleem zijn.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 19 oktober 2020 om 14:05.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 14:12   #427
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat stel je voor, dat ik dan nu maar gratuit mee doe met het demoniseren van een hele bevolkingsgroep zonder enige basis of argumentering ?

Mezelf overgeven aan de primaire driften die haat en angst zijn ?

Sorry, zoals je zegt, ik ben ingenieur. Ik bekijk de wereld vanuit een logisch kader. Het zou beter zijn mochten meer mensen zo denken en die primaire driften, die geen band hebben met de realiteit en opgehitst kunnen worden door volksmenners, wat onder controle krijgen.
Een bloemlezing:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Ik mis een conservatieve groene partij.

Een partij die ons milieu en klimaat wilt beschermen zonder naar de pijpen van de werkgevers of de vakbonden of de vreemdelingen te dansen.
Citaat:
Ik kies liever minder groei en minder vreemdelingen.

Dank u.
Citaat:
Daarom dat dit geen zelfverdediging is. Dit is pure haat.

Mensen die denken dat een multiculturele maatschappij kan bestaan dwalen. Verkiezing na verkiezing zullen duidelijk maken dat de sociale zekerheid steeds minder steun krijgt en dat men naar een streeds strengere houding tov vreemdelingen en allochtonen wenst te gaan.

Amerikaanse toestanden. En weet ge wat: ze hebben het zelf gezocht.
Citaat:
Ik ben op dit moment in Duitsland.

Overal, en echt overal, zie je rondhangende vreemdelingen (vluchtelingen) en is arabisch zo goed als de voertaal op straat.

Duitsland kan het economisch goed doen, maar ze gaan ten onder door hun eigen culturele dood.
Citaat:
We moeten durven zeggen dat we als maatschappij niet meer de luxe hebben om jan en alleman te onderhouden. Vreemdelingen, werkweigeraars, vroeggepensioneerden, langdurig werklozen, overbetaalde ambtenaren,....
Citaat:
Times change. De hele maatschappij is naar rechts opgeschoven kwa vreemdelingen.

Degenen die achterblijven, verliezen.
Citaat:
Rusland mag Turkije hebben. Europa moet voor haar eigen grenzen zorgen.

De vloedgolf van Turken die naar hier komen zal onvermijdelijk tot spanningen en problemen leiden. Vluchtelingen kan je ten minste nog terugsturen.

Vergeet niet dat voor kort de Turk, de Pers, de Moor... de oervijand van Europa waren.
Citaat:
Hij heeft gelijk. Dit is de reden waarom in de VS de GOP niet wilt weten van universal health care, sociale zekerheid, enz....

Mensen willen solidair zijn met elkaar, echter niet met vreemdelingen.
Citaat:
Het is meer het discours dat je er op nahoudt.

Je minimaliseert de (negatieve) impact van vreemdelingen op onze maatschappij tot een louter banaal cijfertje van 175 miljoen euro OCMW uitkeringen.
Citaat:
De multicul is er de reden waarom men daar geen sociale zekerheid op poten kan zetten: mensen wensen namelijk niet te betalen voor vreemdelingen.

En hier is de multicul de sociale zekerheid ook onderuit aan het halen. Je ziet dat al bij de pensioenen: er wordt steeds meer richting individueel sparen, 2de en 3de pijler gekeken ipv wettelijk pensioen.

Over 10-20 jaar gaan de mensen die enkel hun eerste pijler hebben sukkelaars zijn.
Citaat:
De armen in dit land zijn vrijwel uitsluitend vreemdelingen. Het OCMW is een vreemdelingen aangelegenheid.

Je zal merken dat er daarom ook geen stemmen meer te winnen zijn met het thema armoede.
Citaat:
Ik ben vandaag weer in Duitsland geweest.

Een tocht door een stadscentrum levert slechts 1 conclusie op: van zodra het economisch slecht gaat, ontploft daar de boel.

Zo. Veel. Vluchtelingen.
Zo. Veel. Vreemdelingen.
Zo. Veel. Armen.

De vuilbakken waren netjes, regelmatig kwam er ene kijken of er nog iets bruikbaars inzat.
Citaat:
Net nog in Gent geweest.

Wat een shithole. Lelijk, vol met vreemdelingen, vreselijk verkeer.

Dan verkies ik Genk, Houthalen en Beringen 1000 keer boven dat....
Citaat:
brexit is dus een type voorbeeld van hoe ver het kan gaan indien men de vreemdelingenproblematiek niet serieus aanpakt

de voorbeelden zijn legio, maar gij doet nog steeds alsof uw neus bloedt: er is geen probleem met vreemdelingen en illegale immigratie

Een regering die haar bevolking en de wensen van de bevolking niet serieus neemt zet de deur open naar populisten.
Citaat:
Je zoekt correlatie die er geen is.

De grote influx van vreemdelingen die niet in staat zijn de lat te halen is een eerder logischere verklaring. Dan verlaagt men de lat maar.
Oud 19 oktober 2020, 14:16   #428
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat zijn uw oplossingen. Werkbare oplossingen, datwel, geen oplossingen die op zoveel juridische en morele bezwaren stoten dat ze tot het rijk der fabelen behoren.
Misschien moeten we deze eens proberen:

Citaat:
Het plebs is in opstand aan het komen. Dat is wat we hier zien.

We moeten dit signaal gebruiken. Ik onderschrijf Bourgeois zijn stelling nu wel, dat we dringend een veel strenger immigratie en identiteitsbeleid moeten voeren.

Weg met de hoofddoek
Weg met halal maatltijden
Weg met integratie
Weg met OCMW uitkeringen voor niet-europese vreemdelingen
Weg met sociale woningen voor niet-europeanen

Enz....

En guess what..deze dingen kunnen allemaal gedaan worden door de vlaamse regering. Je hebt er de Walen niet voor nodig.

Nota: ik vind dit geen goede zaken, absoluut niet, maar dit is het signaal dat er gestuurd is geweest. Crackdown op immigranten en niet-geintegreerden.
Citaat:
Dop beperken in de tijd, leefloon afschaffen en vervangen door steun in natura (eten, drinken, kleding, een bed in een kazerne/armenhuis).

Dat zal ook wat vreemdelingen het land uitjagen.
Want je wilt niet weten hoeveel uitkeringstrekkers de Belgische nationaliteit niet hebben....
Oud 19 oktober 2020, 14:21   #429
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Sorry, zoals je zegt, ik ben ingenieur. Ik bekijk de wereld vanuit een logisch kader. Het zou beter zijn mochten meer mensen zo denken en die primaire driften, die geen band hebben met de realiteit en opgehitst kunnen worden door volksmenners, wat onder controle krijgen.
Iedere samenleving bestaat net uit individuen die in de grond irrationeel, onlogisch en drift gestuurd handelen. Daar enkel naar kijken vanuit een logisch kader is met je hoofd keihard tegen de muur knallen.

Het perfecte voorbeeld daarvan zien we vandaag met de regels opgemaakt door virologen en hun frustratie omwille van de (niet) opvolging er van.

Laatst gewijzigd door JBM : 19 oktober 2020 om 14:24.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 14:22   #430
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Hoe moet je dan de Noorse Behring Breivik catalogeren? Hij schiet bewust meer dan 80 jongeren dood omdat ze links zijn. Is hij fundamentalistisch rechts?

Hitler was vooral nationalist. Hij kon pas goed doorbreken toen hij de steun kreeg van de grote industriëlen.

Pim Fortuyn werd doodgeschoten door een ecologist.
Ergens een etiketje op plakken is gemakkelijk om van gedachten te wisselen maar helpt zelden bij het begrijpen.
Hij wou het Oostenrijkse volk dus onafhankelijk maken.

De geschiedenis verteld ons iets anders.

Wie is er nu verkeerd, jij of de geschiedenis?
Oud 19 oktober 2020, 14:36   #431
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Een bloemlezing:
Hier nog een paar:

Citaat:
De allochtonen van Europese origine op cite zijn zo goed als perfect geintegreerd: nederlandskundig, geschoold, nemen deel aan onze maatschappij...ik heb het hier over spanjaarden, polen, grieken, italianen. Ze leerden snel Nederlands, hebben een werk mentaliteit en ze worden door de lokale bevolking zelfs als gewoon autochtonen beschouwd. Na een paar generaties lijkt me dat ook logisch. Je vind ze ook terug op alle posities in de bedrijven en bij de overheid.

In tegenstelling tot de noord afrikanen en turken. Die zie je niet als de buurt iets doet, ze spreken nauwelijks nederlands, werken nauwelijks.....en zijn vaak ongeschoold.

Citaat:
Het probleem is niet de overheid of de modale zweed/europeaan. Het probleem is dat deze (moslim) jongeren gewoon nutteloos zijn: ze kunnen niks. Vaak zeer laag geschoold, niet helemaal goed taalkundig, mentaliteit van de hond zijn ******...

Ik stel voor dat we hun de mogelijkheid geven om te emigreren naar Casablanca, Teheran, Istanboel, Tunis, etc....waar hun taal, kennis en kunde wel ingezet kan worden.
Zou Tavek zijn account gehackt zijn door een VB'er?
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 14:38   #432
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een bloemlezing:
Damn.

TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 14:47   #433
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Hier nog een paar:

Zou Tavek zijn account gehackt zijn door een VB'er?
Hij draait wel meer met de wind.
Oud 19 oktober 2020, 14:48   #434
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hij draait wel meer met de wind.
Logisch...
Oud 19 oktober 2020, 14:53   #435
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hij wou het Oostenrijkse volk dus onafhankelijk maken.

De geschiedenis verteld ons iets anders.

Wie is er nu verkeerd, jij of de geschiedenis?
Jij bent verkeerd. Maar dit is zuivere trololo...
Hitler wou helemaal niet het 'oostenrijkse volk' onafhankelijk maken.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 14:55   #436
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jij bent verkeerd. Maar dit is zuivere trololo...
Hitler wou helemaal niet het 'oostenrijkse volk' onafhankelijk maken.
Dan was hij geen nationalist he vriend.

Dat was, dacht ik, toch mijn punt hé.
Oud 19 oktober 2020, 14:58   #437
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
De Saoudi's en de Qatari zijn ook geen armoezaaiers en toch van de ergste fundamentalisten. Veel mensen lijken niet te begrijpen hoe diep die islam geworteld is bij vele moslims (arm of rijk). Zelfs bij uiterlijk zeer westers uitziende moslims heb je vaak dat fenomeen. Ik herinner me de in dat verband de eerste echtgenoot van Sylvie De Bie. Ik dacht: Sylvie heeft een knappe westerse nieuwe Belg aan de haak geslagen. Tot ik die in een interview hoorde uitkramen dat de islam het belangrijkste in zijn leven was. Op dat moment wist ik al dat Sylvie met hem moeilijke tijden tegemoet ging. Wat achteraf ook zo is gebleken.
Tja zo is het altijd, een elite wil macht & dominantie afdwingen via politieke of religieuze wegen, het is wel zo dat dumb & dumber ontvankelijker zijn voor radicaal gedachtengoed..bovendien is er bij de woestijnvolkeren een grote angst dat hun tradities door de westerse maatschappij gaan verloren gaan. Vooral de dominantie tov vrouwen kinderen willen ze niet afgeven..

Het is de taak van de overheid om die woestijnmentaliteit in onze samenleving ten allen prijzen te bestrijden
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 15:08   #438
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien moeten we deze eens proberen:
Ik heb enkele vragen voor u.

Verander jij nooit van mening ?

Waarom haal je die oude posts op ? Omdat je NU geen argumenten meer hebt ?

Mag iemand niet van mening veranderen volgens u ? Of doe je zoals Knuppel, altijd oude meuk ophalen om een punt te maken.

Mensen die nooit van mening veranderen vertrouw ik niet. Dat betekent dat ze niet evolueren en dus niet nadenken.
Oud 19 oktober 2020, 15:10   #439
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb enkele vragen voor u.

Verander jij nooit van mening ?

Waarom haal je die oude posts op ? Omdat je NU geen argumenten meer hebt ?

Mag iemand niet van mening veranderen volgens u ? Of doe je zoals Knuppel, altijd oude meuk ophalen om een punt te maken.

Mensen die nooit van mening veranderen vertrouw ik niet. Dat betekent dat ze niet evolueren en dus niet nadenken.
Misschien hebben ze gelijk, dan is van mening veranderen tamelijk onnozel, niet waar.
Oud 19 oktober 2020, 15:14   #440
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Al de rest is puur populisme dat de dingen enkel erger maakt.

Hint, een land dat gerund wordt zoals ik het zou willen, is Duitsland. Ingenieursland bij uitstek.

Maar toch zeggen de cijfers een totaal ander verhaal.

LOL
Cijfers voor de VS die universeel gelden?

Trouwens, een goede ingenieur zou weten dat cijfers niet altijd het hele verhaal vertellen.
Wijzigingen in de meetwijze (bv beslissing om kleine criminaliteit weg te laten, nieuwe definities voor criminele feiten, kleine criminaliteit, ....) kan een serieuze impact hebben die een vergelijking tussen recente cijfers en het verleden serieus verkleuren.
Of maatschappelijke veranderingen (vertrouwen in politie/justitie, waarde,...) waardoor er mogelijk minder aangiften worden gedaan.

Citaat:
Waarom ben jij zo angstig ? Omdat men jou dat constant probeert wijs te maken dat we in grote miserie en onveiligheid leven. Op die gevallen na die in het breed in de media worden uitgesmeerd is ons leven veel veiliger dan vroeger. ALLE cijfers staven dat.

Kader de perceptie met de realiteit eens. Die onthoofding in Frankrijk is erg. Maar maak er ook niet meer van dan het is.

Ze moet niet tot iemands tevredenheid zijn. Ze moet werken.
Vraag eens aan autochtonen in Anderlecht, Molenbeek en andere Brusselse gemeenten eens hoe ze hun buurt hebben zien veranderen.
Zeg hen ook ineens dat hun angst irrationeel is.

Laatst gewijzigd door hamac : 19 oktober 2020 om 15:14.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be